Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1,9 1Z] Nawiew padl - pomocy!

ODPOWIEDZ
jj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 12 maja 2008, 16:35

[80 B4 1,9 1Z] Nawiew padl - pomocy!

Post autor: jj » 19 lip 2008, 12:41

Panowie, ratunku! :(

Zakladalem u elektryka odcinanie zaplonu i po tej operacji padl mi nawiew. Dokladniej biegi I i II nie dzialaja a III dziala jak IV. Elektryk zdiagnozowal padnieta opornice, co zreszta pokrywa sie z tym co wyszukalem na forum.

Problem polega na tym, ze nie jest w stanie zalatwic takiej czesci z sensownym czasie a ja w poniedzialek wieczorem jade na miesiac do poludniowej Francji. Jechanie 2tys km z wyjaca dmuchawa to srednia przyjemnosc a bez niej na autostradzie sie ugotujemy :(

Z zwiazku z tym pytanie: Czy ktos z okolic Wroclawia bylby mi to w stanie naprawic do poniedzialku? Nie chodzi mi o wymiane opornicy a raczej np. o wstawienie jakiegos rezystora tak, by oslabic dzialanie wentylatora do poziomu II.

Ew. jesli znacie namiary na jakis sensownych elektrykow to tez poprosze.

Dzieki i pozdrawiam!
janek

Awatar użytkownika
X3LucH
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 14 lip 2008, 18:24

Post autor: X3LucH » 19 lip 2008, 13:22

Ja bym wrocil do ELEKTRYKA bo raczej samo sie nie zepsulo i zazadalbym naprawy :) moze to cos da :D jesli nie to trzeba czarowac :) Sorry za usmiechy wiem ze sytuacja jest powazna . pozdro

jj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 12 maja 2008, 16:35

Post autor: jj » 19 lip 2008, 14:10

X3LucH pisze:Ja bym wrocil do ELEKTRYKA bo raczej samo sie nie zepsulo i zazadalbym naprawy :) moze to cos da :D jesli nie to trzeba czarowac :) Sorry za usmiechy wiem ze sytuacja jest powazna . pozdro
Jasne, ze wrocilem. Od stwierdzil w czym blad i sie zaparl ze to niemozliwe zeby on to spalil bo on 'operowal' na czyms zupelnie innym. W tej chwili szarpanie sie z nim nie ma sensu, bo i tak nie jest w stanie zalatwic opornicy do srody a wtedy juz bede sie ugotowany na poludniu :/

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 19 lip 2008, 16:11

Słuchaj napraw sobie to samemu, w miejsce przepalonego obwodu w opornicy wystarczy wtawic diode badz zwykły kawałek drucika wszystko bedzie działało jak nalezy, a co do tego czy to wina elektryka to raczej nie obwiniałbym jego bo za bardzo nie da sie tego popsób a predzej stawiam na to iz był to zwykły zbieg okolicznosci. Jesli jestes zainteresowany zapraszam do Kłodzka jesli sie tylko da jestem w stanie to naprawić (o ile nie poszło na amen) w innym wypadku leć do kolegów z trzbnicy sprzedadza Ci nowy regulator obrotów (opornice) Wrazie czego mozesz do mnie dzwonić 608 011 662. <piwo>

assai
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 15 maja 2007, 12:00

Post autor: assai » 20 lip 2008, 09:24

Ja bym dokładnie sprawdził na wtyczce opornicy czy każdy zakres podaje tam prąd- u mnie był dokładnie ten sam objaw-a przyczyną były brudne styki włącznika.Wstawianie alarmu raczej z tym miejscem niewiele ma wspólnego,chyba ,że w okolicy były prowadzone przewody i się coś zruszyło niechcący.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 20 lip 2008, 13:03

assai pisze:Ja bym dokładnie sprawdził na wtyczce opornicy czy każdy zakres podaje tam prąd- u mnie był dokładnie ten sam objaw-a przyczyną były brudne styki włącznika.Wstawianie alarmu raczej z tym miejscem niewiele ma wspólnego,chyba ,że w okolicy były prowadzone przewody i się coś zruszyło niechcący.
Byłem wczorja u kolegi i taka opcje własnie tez sprawdziłem i wychodzi na to iz opornica raczej jest dobra (przez diode jest przejscie) i winne sa raczej na 90% styki przy regulacji nawiewów, chociaz mógł szlak trafić po czesci tez opornice w co troche watpie ale nie wyłanczam tego elementu.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 20 lip 2008, 13:24

Solskier pisze: taka opcje własnie tez sprawdziłem i wychodzi na to iz opornica raczej jest dobra (przez diode jest przejscie)
Ten element który nazywacie diodą to po prostu bezpiecznik termiczny. Musi być przez niego przejście w obydwie strony.
Podłączcie prąd bezpośrednio z plusa akumulatora we wszystkie kontakty opornicy na założonej na nią wtyczce. Jeżeli opornica jet sprawna to silnik dwuchawy będzie się kręcił z różnymi prędkościami. Pokrętło prędkości przekręćcie skrajnie w lewo.

jj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 12 maja 2008, 16:35

Post autor: jj » 20 lip 2008, 20:04

Jutro z rana jade sprawdzic uklad z nowa opornica i nowymi stykami.

Dzieki jeszcze raz kolego Solskier za pomoc!
janek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl