Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 xx xx ?] Jaki to silnik?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
hAeS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 20 lip 2008, 15:36

[80 B4 xx xx ?] Jaki to silnik?

Post autor: hAeS » 20 lip 2008, 15:54

Witam. Na sam poczatek chcialbym sie dowiedziec jak mam rozpoznac moc swojego silnika?
Mam Szwedzkie papiery na niego wiec nie da sie z nich nic wyczytac.

Ogladalem raz silnik Audi B4 2.0 i silnik byl zupelnie inny niz Moj, wczoraj patrzylem silnik w Audi B4 Avant 2.0 i jest identyczny jak Moj, nawet w papierach ´´jakies cyferki´´ byly te same. Tyle, ze ta Avant ma na zegarze 260, a moja 220... avant ma niezlego kopniaka, a u mnie duzo mniejszego. Jestem w kropce bo patrzac tutaj na modele to 1.8 nie widac :x

Jest taka mozliwosc ze mam 2.0 (220 na zegarze), ale nie ma dobrego kopa z miejsca (od 0 do 100 ciezej go bujnac niz od 100 do 170) bo... z rana jak Go odpale to pare min chodzi jak diesel i na obrotach mniejszych niz 2tys szarpie (CZASAMI, najczesciej na rozgrzanym silniku)? czy sa to glowne przyczyny?

Wiec jak rozpoznac swoj silnik ? :P

Sory za brak ladu i skladu, ale troszke sie spiesze, mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi ;)

Obrazek
Fotka silnika.
Ostatnio zmieniony 20 lip 2008, 16:06 przez hAeS, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 20 lip 2008, 16:05

Witam cię, To możesz mieć 2.0 ABT 90 konny albo 2.0 ABK 115 konny! popatrz na górną część obudowy paska rozrządu czy nie ma czasem naklejki, tam powinno być oznaczenie, bo wyżej jak 220 na liczniku miały od 2.3 chyba.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 20 lip 2008, 16:05

Ten skrót ABM wpisałeś "na pałę" czy jesteś tego pewien, że masz taki silnik?
Zrób zdjęcie tego co masz pod maską i pokaz na forum.
Zajrzyj do działu przywitań bo dostaniesz "po uszach" od Mod-ów.
Z zewnątrz wygląda na ABT. Czy jestes pewien, że to 2,0?

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 20 lip 2008, 16:07

Z tego co ja widzę to 2.0 ABT 90 km.

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 20 lip 2008, 16:08

ABT

hAeS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 20 lip 2008, 15:36

Post autor: hAeS » 20 lip 2008, 16:08

Wpisalem na pale, bo skad mam wiedziec co wpisac skoro nie wiem jaki mam silnik?
To samo tyczy sie powitania. ;)

btw. fotka wklejona tylko cos mi sie post rozjechal.


/edit

dzieki za info, temat close :)

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 20 lip 2008, 16:10

Czy przypadkiem nie istnieje jeszcze opcja by to było 1,6 na jednopunktowym wtrysku?

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 20 lip 2008, 16:14

może tak jak u mnie z tyłu w bagażniku po lewej stronie powinna byc naklejka/tabliczka z danymi autka. Jak jest zrób zdjęcie i wklej :mrgreen:

[ Dodano: 2008-07-20, 16:16 ]
a co do licznika ja mam 2.0 115KM i tez mam do 220km, zresztą na co mi do 260 jak moje autko tylko 210 jedzie :-P (co i tak jest moim zdaniem dobrym wynikiem) <ok>

Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 20 lip 2008, 19:18

czarekj, w B3 i owszem, w B4 takowego nie było, a kolega napisał że to B4.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 20 lip 2008, 19:27

ABT, jak w pysk strzelił ;-) a ten przewód wysokiego napięcia dlaczego tak dynda luzem :roll:

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 20 lip 2008, 19:33

benek77 pisze:czarekj, w B3 i owszem, w B4 takowego nie było, a kolega napisał że to B4.
http://www.centrum.audi80.pl/content/view/69/55/

Kolego sprawdź sobie w katalogu ETKA lub na naszej stronie głównej w dziale "Dane techniczne" a stwierdzisz, że nie masz racji.
W modelu B4 montowano silnik 1,6 litra ABM na jednopunktowym wtrysku, o mocy 71 KM.
Jest to bardzo rzadki model silnika, ale niewykluczonym jest że nasz kolega taki właśnie posiada.
Ten na zdjęciu to na 99% jest ABT, ale jak to zwykle w życiu bywa "licho nie śpi" i może się okazać, że tym razem trafiliśmy na rodzynka ABM.
Ostatnio zmieniony 20 lip 2008, 19:36 przez czarekj, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 20 lip 2008, 19:33

IC69 kolega śmiga na 3 garach <rotfl2>

p.s. tak to ABT.

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 20 lip 2008, 21:53

hAeS pisze:z rana jak Go odpale to pare min chodzi jak diesel i na obrotach mniejszych niz 2tys szarpie
FranoF1 pisze:kolega śmiga na 3 garach
faktycznie z odpiętym przewodem to normalne! ale nie sądzę że kolega nie zaglądał po machę i jest tak zaślepiony że nie widział luźnego przewodu!

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 20 lip 2008, 21:55

No i przy okazji niech kolega dokręci korek bo go zaraz zgubi.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 20 lip 2008, 21:57

a to już wiadomo dlaczego taki muł i problemy z obrotami ;-) . Moc to pewnie prawie jak w maluchu a spalanie jak z tira :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl