Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3]-szyberdach(przekładka)

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 25 maja 2008, 19:50

Dokładnie jak napisał kubik. Ja wiązkę podpiąłem przez bezpiecznik na krótko do aku bo nie miałem czasu bawić się ze stacyjką - jedyny minus tego rozwiązania to fakt że lampka podświetlająca przycisk szyberka cały czas się świeci.
Na jednym zdjęciu widać jak wystają z dacgu 2 śrubki te musiałem dokupić bo mocowanie mechanizmu do korbki jest w innym miejscu i trzeba było od góry wykręcić 2 śrubki i na "wylot" przykręcić silnik do dachu.
Na koniec pozostaje regulacja. Jak zakładacie silnik to "otwórzcie" go przyciskiem do końca i dach korbką dach w budzie też. Na koniec trzeba się pobawić trochę z wyregulowaniem domykania ale wszystko jest do zrobienia i nie jest to trudne jeśli ktoś ma choć trochę zapłu ;-)

Awatar użytkownika
Bartiss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 16 gru 2007, 00:11
Lokalizacja: Miłków/Parczew/Wwa

Post autor: Bartiss » 25 lip 2008, 01:05

Ja przedwczoraj też robiłem przerzutke el silniczka z b4 do mojej b3.w moim przypadku wszystko przebi8egło bez jak najmniejszego problemu, sam montaż silniczka 5 minut, potem głowiłem się gdzie można by podłączyć zasilanie i ostatniecznie dostałem się do zapalniczki i podpiałem pod nią i śmiga elegancko, tylko jeszcze porwadnice trzeba posmarować, tak ku przestrodze ;]a silniczek mialem z b4 napisane było ze 93 rok prod.

pozdrawiam ;]

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 25 lip 2008, 05:54

Bartiss pisze:Ja przedwczoraj też robiłem przerzutke el silniczka z b4 do mojej b3.w moim przypadku wszystko przebi8egło bez jak najmniejszego problemu, sam montaż silniczka 5 minut, potem głowiłem się gdzie można by podłączyć zasilanie i ostatniecznie dostałem się do zapalniczki i podpiałem pod nią i śmiga elegancko, tylko jeszcze porwadnice trzeba posmarować, tak ku przestrodze ;]a silniczek mialem z b4 napisane było ze 93 rok prod.

pozdrawiam ;]
Hmm pod zapalniczke powiadasz!? Nie wiem czy to dobry pomysl bo te przewody sa ciensze niz te od silnika. Ja podlaczylem bezposrednio pod aku i drugim wpialem sie w stacyjke co by mi podswietlenie przycisku gaslo <ok>
a na + dalem bezpiecznik.

Awatar użytkownika
Bartiss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 16 gru 2007, 00:11
Lokalizacja: Miłków/Parczew/Wwa

Post autor: Bartiss » 25 lip 2008, 17:29

ja mase dałem normalnie pod śróbkę podtrzymującą plastik, fakt faktem tamte przewody od zapalniczki są cienkie, ale nie miałem czasu zbytnio bawić się z tymi rpzewodami, ale jak będę miał czas to też chyba zrobie podobnie jak Ty i podłącze bezpośrednio do aku i wstawie bezpiecznik. A jaką pojemność wstawiłeś kolego bezpiecznika ?

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 28 lip 2008, 03:24

Mase mam tak samo podpieta. Bezpiecznik do aku wstawilem 10A a do stacyjki 5A ale dzisiaj mialem dziwne doswiadczenie... Wcisnalem otwieranie do konca a tu mi sie uchylil szyber do gory, ponownie wcisnalem i przestal dzialac.... Spalil sie bezpiecznik. Zmienilem go ale szyber poruszal sie o milimetry w obydwie strony... odkrecilem panel i kluczem z zestawu sam troche przekrecilem silnik - na poczatku nie moglem go poruszyc ale po chwili poszlo i szyber sie cudownie naprawil... Nie wiem co to bylo... Teraz obydwa bezpieczniki mam 10A.

Awatar użytkownika
Bartiss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 16 gru 2007, 00:11
Lokalizacja: Miłków/Parczew/Wwa

Post autor: Bartiss » 28 lip 2008, 10:12

dziwny przypadek, z takim czymś się jeszcze nie spotkałem. u mnie jak na razie po podpięciu pod zapalniczke nie było żadnych problemów z szybrem, odpukać ;] a prowadnice u kolegi samorwane były ? czy nei bardzo ?? bo to też dużo daje

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 02 sie 2008, 04:03

Prowadnice w tym wypadku nie grają roli - to silnik blokuje a swoją drogą - smaruję je przynajmniej 2 razy do roku!
Akcja się powtórzyła ale teraz bezpiecznik się nie spalił... Nie wiem o co chodzi...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elementy karoserii”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl