Dokładnie jak napisał kubik. Ja wiązkę podpiąłem przez bezpiecznik na krótko do aku bo nie miałem czasu bawić się ze stacyjką - jedyny minus tego rozwiązania to fakt że lampka podświetlająca przycisk szyberka cały czas się świeci.
Na jednym zdjęciu widać jak wystają z dacgu 2 śrubki te musiałem dokupić bo mocowanie mechanizmu do korbki jest w innym miejscu i trzeba było od góry wykręcić 2 śrubki i na "wylot" przykręcić silnik do dachu.
Na koniec pozostaje regulacja. Jak zakładacie silnik to "otwórzcie" go przyciskiem do końca i dach korbką dach w budzie też. Na koniec trzeba się pobawić trochę z wyregulowaniem domykania ale wszystko jest do zrobienia i nie jest to trudne jeśli ktoś ma choć trochę zapłu
[b3]-szyberdach(przekładka)
Ja przedwczoraj też robiłem przerzutke el silniczka z b4 do mojej b3.w moim przypadku wszystko przebi8egło bez jak najmniejszego problemu, sam montaż silniczka 5 minut, potem głowiłem się gdzie można by podłączyć zasilanie i ostatniecznie dostałem się do zapalniczki i podpiałem pod nią i śmiga elegancko, tylko jeszcze porwadnice trzeba posmarować, tak ku przestrodze ;]a silniczek mialem z b4 napisane było ze 93 rok prod.
pozdrawiam ;]
pozdrawiam ;]
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
Hmm pod zapalniczke powiadasz!? Nie wiem czy to dobry pomysl bo te przewody sa ciensze niz te od silnika. Ja podlaczylem bezposrednio pod aku i drugim wpialem sie w stacyjke co by mi podswietlenie przycisku gaslo <ok>Bartiss pisze:Ja przedwczoraj też robiłem przerzutke el silniczka z b4 do mojej b3.w moim przypadku wszystko przebi8egło bez jak najmniejszego problemu, sam montaż silniczka 5 minut, potem głowiłem się gdzie można by podłączyć zasilanie i ostatniecznie dostałem się do zapalniczki i podpiałem pod nią i śmiga elegancko, tylko jeszcze porwadnice trzeba posmarować, tak ku przestrodze ;]a silniczek mialem z b4 napisane było ze 93 rok prod.
pozdrawiam ;]
a na + dalem bezpiecznik.
ja mase dałem normalnie pod śróbkę podtrzymującą plastik, fakt faktem tamte przewody od zapalniczki są cienkie, ale nie miałem czasu zbytnio bawić się z tymi rpzewodami, ale jak będę miał czas to też chyba zrobie podobnie jak Ty i podłącze bezpośrednio do aku i wstawie bezpiecznik. A jaką pojemność wstawiłeś kolego bezpiecznika ?
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
Mase mam tak samo podpieta. Bezpiecznik do aku wstawilem 10A a do stacyjki 5A ale dzisiaj mialem dziwne doswiadczenie... Wcisnalem otwieranie do konca a tu mi sie uchylil szyber do gory, ponownie wcisnalem i przestal dzialac.... Spalil sie bezpiecznik. Zmienilem go ale szyber poruszal sie o milimetry w obydwie strony... odkrecilem panel i kluczem z zestawu sam troche przekrecilem silnik - na poczatku nie moglem go poruszyc ale po chwili poszlo i szyber sie cudownie naprawil... Nie wiem co to bylo... Teraz obydwa bezpieczniki mam 10A.