na dzien dobry skoro autko sprowadzone to bym zrobił tak:
rozrząd kpl + pompa wody
jak wymieniasz pompe to od razu wymienić termostat
wymienić olej + kpl filtrów dla świętego spokoju (nie ufam tabliczką w sprowadzanych samochodach chyba ze ktoś ma faktury z autoryzowanego serwisu bo mozna to sprawdzić)
skoro grzeją sie przednie piasty to sciąg koła i zobacz jak z klockami i tarczami
sprawdź czy tarcze nie są siwe (taki mają kolor jak są przegrzane)
odkręć zaciski i wyjmij samoregulatory hamulców z jarzma (na 99% to one są zapieczone i nie ustalają dystansu klocków względem tarczy po puszczeniu hamulców)
a w 1% moze być zapieczony cylinderek w zacisku.
do samoregulatorów i tłoczków jest specjalny smar wysokotemperaturowy którye nie niszczy gumy i nie reaguje z płynem hamulcowym
gdy bedziesz miał podniesione auto z przodu (najlepiej z 2 stron)
odpal silnik "rozpędź" samochód w miejscu tak do 100-120kmh po czym wrzuć na luz u wyłacz silnik szybko wyjdź z samochodu i posłuchaj gdy kola będą się bezwładnie kręcić czy czasem przednie łożyska nie "Huczą" lub skoro mówisz ze gdy dodasz gazu to szum ustaje to moze to być wina skrzyni (mało oleju, zniszczone łożyska lub duże luzy miedzyzębne na przekładniach)
jeżeli uwazasz ze samochód duzo pali sprawdź działanie sondy lambda (na forum było juz mnóstwo na ten temat)
oraz czujnik 2 pinowy zmierz jego opór
przy temp 20oC powinno być 2000-3000 Ohm
przy temp 90oC powinno być 200-300 Ohm
co do wskazan temperatury to bardzo szybko ci się grzeje :roll:
jak masz jakiś temometr do 100oC lub wiecej to gdy załączy ci sie wentylator zmierz temperaturę w zbiorniczku wyrównawczym
sprawdź wskaznik temperatury zwierając piny na wtyczce od czujnika 3 pinowego (bez obaw nic sie nie stanie) jutro napisze które bo szczerze to niepamietam
sprawdź czy chłodnica się równomiernie grzeje oraz czujnik załączenia wentylatora.
w razie czego pisz postaram sie pomóc