[B4 ABK] Zablokowane drzwi od strony kierowcy
[audi80 b4 1.6 ada]
Witam GSF jak ci sie blokuje centralny zamek po zmianie linki to zobacz czy dobrze załozyłes pancerz linki do klamki wewnetrznej musi wejsc w srodek plastiku bo jak jest na zewnatrz to sa wlasnie takie objawy ja tak mialem po zmianie linki . Pozdrawiam
Mam problem z prawymi przednimi drzwiami, wiadomo wszystko otwarte, ale klamka od wew. i zew. nie działa.
Siłowanie, szarpanie nic nie daje. Dodam, że słychać, że słychać, że linka zwalnia mechanizm, ale nic
Sposoby tutaj opisane nic nie dają, temat akurat dotyczy B4, ja mam B3 i czy może mi ktoś odpowiedzieć, czy sposób z odkręceniem drzwi tylnych by przeszedł? Też dzisiaj o tym myślałem, tylko jest prawie nie możliwy dostęp.
Samo dzisiejsze grzebanie rozpocząłem, od zdjęcia plastików przy słupku od środka, aby dojść do uchwytów co trzymają bolec, ale pomacałem i tam jest tylko śrubka z okrągłym łbem :evil: (czytałem, że ktoś w A6 wyciął wszystko gumówką ).
ps. po dłuższym siłowaniu, ciągnąc klamkę od wewnątrz nawet centralka się sama zamykała, więc może się coś pokiełbasiło
[ Dodano: 2009-05-12, 16:07 ]
Już sobie poradziłem, przy okazji opatentowałem możliwość otwarcia auta w kilka sekund <ok> i nie jest to sposób z drutem przy szybie, jak niektórzy włamywacze do maluchów twierdzili :evil:
Siłowanie, szarpanie nic nie daje. Dodam, że słychać, że słychać, że linka zwalnia mechanizm, ale nic
Sposoby tutaj opisane nic nie dają, temat akurat dotyczy B4, ja mam B3 i czy może mi ktoś odpowiedzieć, czy sposób z odkręceniem drzwi tylnych by przeszedł? Też dzisiaj o tym myślałem, tylko jest prawie nie możliwy dostęp.
Samo dzisiejsze grzebanie rozpocząłem, od zdjęcia plastików przy słupku od środka, aby dojść do uchwytów co trzymają bolec, ale pomacałem i tam jest tylko śrubka z okrągłym łbem :evil: (czytałem, że ktoś w A6 wyciął wszystko gumówką ).
ps. po dłuższym siłowaniu, ciągnąc klamkę od wewnątrz nawet centralka się sama zamykała, więc może się coś pokiełbasiło
[ Dodano: 2009-05-12, 16:07 ]
Już sobie poradziłem, przy okazji opatentowałem możliwość otwarcia auta w kilka sekund <ok> i nie jest to sposób z drutem przy szybie, jak niektórzy włamywacze do maluchów twierdzili :evil:
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
no ja juz jestem dzis po pierwszym etapie... dobry znajomy ojca w jakis sposob po godzinie otworzyl drzwi, oczywiscie pozniej sciaganie tapicerki, rozbieranie zamka i... sprezyna odpadla (w sumie to chyba nawet sie posypala) troche ja stuningowal zalozyl i teraz jest taki problem ze jak otwieram drzwi wewnetrzna klamka to blokuje central zamek (nie da sie zamknac drzwi, ani kluczykiem ani przez wcisniecie rygla) ostatecznie postanowilem nie zakladac linki na wewnetrzna klamke, kupic nowy kompletny zamek zamontowac i miec spokoj... i tak sie ciesze ze tapicerki nie musialem niszczyc tak jak inni koledzy
Ja miałem to samo i dlatego:kolczat pisze:rozbieranie zamka i... sprezyna odpadla
Bo to i tak by nic nie dało, bo cała filozofia pozostała w zamku, a dokładnie nie odbijający jeden element i nawet bez tapicerki dojścia nie ma..., dlatego ja ściągnąłem tylne drzwi i drutem przez godzinę (odpowiednio zakrzywiając drut do zamka działającego z drugiej strony ) otworzyłem (na początku działało, później zamknąłem drzwi, ręcznie wcisnąłem korek i znowu się zesrało)kolczat pisze:sie ciesze ze tapicerki nie musialem niszczyc tak jak inni koledzy
Witam. Do wczoraj miałem ten sam problem- klamki luzne, centralny działa. Stalo sie to po montazu nowych glosnikow. Na poczatek zabralem sie za ogladanie zamka od kierowcy.(rozbieranie klamki wew. wg. mnie nie mialo sensu gdyz jezdzilem caly dzien przed- montazem, bez tapicerki i klamki, a mimo to zew. dzialala!) Zapadka znajduje sie do wewnatrz . mimo to zkleciłem dluga igle z przeduzka i po otwarciu tylnych dzwi prubowalem wepchnac zapadke w dol. Po dlugiej gimnastyce odpuscilem . Wszedlem na forum, poczytalem. Zabralem sie za klamke wew. ciegno spadlo z oczka klamki i zatrzymalo sie w polowie napiete- i zamek znajdowal sie w martwym punktcie- tak sądze PZDR