Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3NG]problemy z odpalaniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
kooguut
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 10 sie 2008, 11:28

[2.3NG]problemy z odpalaniem

Post autor: kooguut » 10 sie 2008, 20:16

Witam!jakis czas temu nabyłem b4 cabrio z silnikiem 2.3 .ale od jakiegoś czasu mam problemy z odpalaniem:-(tzn z rana samochód pali super ale jak juz go zgasze i próbuje odpalic ponownie to niestety nie chce a jak juz odpoli to obroty są straszne niskie.byłem u paru mechaników i kazdy nie wie co to moze byc.lecz byłem wczoraj u gościa który pracuje w serwisie i grzebał pare godzin przy nim powiedział ze na 100% to nie jest elektryka.przypuszcza za to moze być pompa paliwa tzn ze moze dawac za małe cisnienie albo wtryski:-(prosze pomózcie mi bo juz nie mam sił:-(

ace
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 21 maja 2008, 18:11
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: ace » 10 sie 2008, 20:57

Bardzo prawdopodobne że winę ponosi pompa paliwa,więc zacznij od tego ja tak miałem, koszt nieduży warto spróbować <ok>

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 11 sie 2008, 01:01

Oj mam to samo i tez wydaje mi się, że pompa paliwa do wymiany.

kooguut
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 10 sie 2008, 11:28

Post autor: kooguut » 11 sie 2008, 18:04

dzięki bardzo za pomoc:-)a mam jeszcze takie pytanie czy sprawdaliście jakos ta pompe czy tak w ciemno ją wymienialiście?

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 11 sie 2008, 22:50

Też mnie to ciekawi, ale wydaje mi się, że to przypadki co podałeś to typowe objawy dla kończącej się pompy. Jak kupisz i zmienisz to napisz czy coś pomogło.


Sam się przymierzam do tego, ale jakoś nie mogę się zebrać.

kooguut
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 10 sie 2008, 11:28

Post autor: kooguut » 12 sie 2008, 11:32

dobra dam znac:-)to pewnie juz w ten weekend:-)

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 12 sie 2008, 12:47

Chłopaki, a to dlaczego pompa paliwa? Jeśli była by to pompa, to odpalanie ZIMNEGO silnika byłoby jeszcze większym problemem, ponieważ elektrozawór modyfikuje ciśnienie w rozdzielaczu i ciśnienie przed rozdzielaczem jeszcze bardziej spada... Poza tym na większych obrotach brakowałoby mocy i słychać byłoby specyficzne "buczenie" przy wciskaniu gazu do oporu.

W ciemno nie ma co wymieniać, należy zmierzyć ciśnienie pompy PRZED rozdzielaczem (nie w rozdzielaczu).
Jak dla mnie do sprawdzenia przede wszystkim czujnik temperatury silnika i ustawienie spoczynkowe tarczy w przepływomierzu.

Wtryski Boscha generalnie są bardzo czułe na wszystkie zanieczyszczenia, nie są też jakoś bardzo niezawodne. Niestety często zdarza się, że pomimo równego ciśnienia na wszystkich wtryskach, mają różny wydatek...

kooguut
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 10 sie 2008, 11:28

Post autor: kooguut » 15 sie 2008, 11:22

tez myslałem ze moze to być czujnik temp.bo nie działał.wymieniłem go i jednak to nie było to:-(będe musiał sprawdzac tak jak pisałes "ustawienie spoczynkowe tarczy w przepływomierzu"szczeze nie wiem o co chodzi ale mechanik będzie wiedział:-)dziędki bardzo za porade.pozdrawiam

topgear68

Post autor: topgear68 » 20 sie 2008, 18:24

ja sie przylacze do tematu bo tez mam czasem problemy z odpalaniem NG, ale troche inne no więc do rzeczy:
na zimnym silniku pali na dotyk, gdy jest cieply lub gdy slucham radia troszke dluzej (ale niezawsze) gdy przekrecam kluczyk slychac tylko takie ciche buczenie i po chwili albo zaskakuje albo nie, musze tak kilka razy zrobic i wtedy dopiero pali, sytuacja czesto sie powtarza gdy przejezdzam krotkie dystanse (akumulator dobry) czy to moze byc rozrusznik :?:

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 20 sie 2008, 22:47

ale mechanik będzie wiedział:-)
- nie liczył bym na to. Po co z resztą jeździć do mechanika, jak na forum jest wszystko opisane? Nie chce się pogrzebać czy nie umiesz odkręcić dwóch śrubek?
Kurde no nie można ze wszystkim jeździć do tych baranów, trochę samozaparcia i wiary w siebie...

kooguut
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 10 sie 2008, 11:28

Post autor: kooguut » 21 sie 2008, 22:53

no tak ale ja naprawde nie mam pojęcia za co mam się wziąs i jak to zrobic:-(

Awatar użytkownika
kris0181
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1142
Rejestracja: 04 mar 2008, 13:41
Lokalizacja: Mazuren
Kontakt:

Post autor: kris0181 » 21 sie 2008, 23:11


ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl