Witam od początku jak kupiłem to auto zauwazylem ze po dluzszej jezdzie samochodem pojawia sie plama na obudowie akumulatora, jak na zdjeciu poniżej:
wydaje mi sie ze wydobywa sie to z króćca ktory zaznaczylem na zdjeciu,
czy to jest normalne zjawisko, a jesli nie to jak temu zapobiec
[B4 1Z] Wyciek, plamy z silnika
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dokładnie tak jak pisze kolega powyżej. Na ten kruciec powinien być naciągnięty wężyk około 30 mm długości i zaślepiony chociażby wkrętem ale koniecznie zaślepiony. Opcja, że jest on drożny jest niedopuszczalna podczas normalnego urzytkowania auta.Labiel pisze:Nie jest to normalne. Jak najszybciej zatkaj ten krócić bo tendy spindala ci ciśnienie turbodoładowanie. Tracisz ciśnienie a co za tym idzie moc.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
W moim TD podłączony jest tu wężyk który natomiast idzie do pompy wtryskowej. W ten sposób ciśnienie turbodoładowania steruje dawką paliwa w pompie. U ciebie w TDiku pompa sterowana jest elektrycznie, więc w zasadzie ten króciec nie ma zastosowania do niczego, dlatego powinien być zaślepiony, ale możesz w to miejsce podpiąć na przykład Boosta który będzie wskazywał ci ciśnienie doładowania.
Po zatkaniu tego króćca powinieneś odczuć wyraźnie przyrost mocy.
Po zatkaniu tego króćca powinieneś odczuć wyraźnie przyrost mocy.