Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Wyciek, plamy z silnika

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wtx1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 05 maja 2008, 20:30
Lokalizacja: Olsztyn

[B4 1Z] Wyciek, plamy z silnika

Post autor: wtx1 » 16 sie 2008, 20:15

Witam od początku jak kupiłem to auto zauwazylem ze po dluzszej jezdzie samochodem pojawia sie plama na obudowie akumulatora, jak na zdjeciu poniżej:
Obrazek
wydaje mi sie ze wydobywa sie to z króćca ktory zaznaczylem na zdjeciu,
czy to jest normalne zjawisko, a jesli nie to jak temu zapobiec

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 16 sie 2008, 20:20

Nie jest to normalne. Jak najszybciej zatkaj ten krócić bo tendy spindala ci ciśnienie turbodoładowanie. Tracisz ciśnienie a co za tym idzie moc.

dejwid
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 04 lip 2008, 01:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: dejwid » 16 sie 2008, 21:02

Labiel pisze:Nie jest to normalne. Jak najszybciej zatkaj ten krócić bo tendy spindala ci ciśnienie turbodoładowanie. Tracisz ciśnienie a co za tym idzie moc.
Dokładnie tak jak pisze kolega powyżej. Na ten kruciec powinien być naciągnięty wężyk około 30 mm długości i zaślepiony chociażby wkrętem ale koniecznie zaślepiony. Opcja, że jest on drożny jest niedopuszczalna podczas normalnego urzytkowania auta.

Awatar użytkownika
wtx1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 05 maja 2008, 20:30
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: wtx1 » 16 sie 2008, 22:03

dzieki za rade, jutro jak najszybciej go zatkam , a tak z ciekawości to po co wogóle jest ten króciec

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 16 sie 2008, 22:22

W moim TD podłączony jest tu wężyk który natomiast idzie do pompy wtryskowej. W ten sposób ciśnienie turbodoładowania steruje dawką paliwa w pompie. U ciebie w TDiku pompa sterowana jest elektrycznie, więc w zasadzie ten króciec nie ma zastosowania do niczego, dlatego powinien być zaślepiony, ale możesz w to miejsce podpiąć na przykład Boosta który będzie wskazywał ci ciśnienie doładowania.

Po zatkaniu tego króćca powinieneś odczuć wyraźnie przyrost mocy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl