[1.9TD AAZ] Problem z rozruchem.
[1.9TD AAZ] Problem z rozruchem.
Witam.
Od jakiegoś czasu zauważyłem że auto dziwnie się zachowuje :
I rano i w południe przy pierwszym a czasami ale to rzadko przy drugim rozruchu , a wiec:
Jest lato wiadomo w AAZ jest przyspieszacz zapłonu używam go w zime ale w lato moim zdaniem to nie powinno być potrzebne ...
Ide do garżyku zapłon chwila oczekiwania na podrzewacze swiec pale a tu autko nie reaguje od razu od kopa ale trochę opóźnione jest a jak sie uruchomii to dusi się jak by trzęsie itp. nie wiem co mu jest
Aku dobre świece dobre ... Jak nie raz odpali elegancko bez swieczek a nie raz głupieje...
Bardzo proszę o pomoc gdyż jak na razie wszystko jest wporządku tylko martwi mnie ta sprawa opisana wyżej
Od jakiegoś czasu zauważyłem że auto dziwnie się zachowuje :
I rano i w południe przy pierwszym a czasami ale to rzadko przy drugim rozruchu , a wiec:
Jest lato wiadomo w AAZ jest przyspieszacz zapłonu używam go w zime ale w lato moim zdaniem to nie powinno być potrzebne ...
Ide do garżyku zapłon chwila oczekiwania na podrzewacze swiec pale a tu autko nie reaguje od razu od kopa ale trochę opóźnione jest a jak sie uruchomii to dusi się jak by trzęsie itp. nie wiem co mu jest
Aku dobre świece dobre ... Jak nie raz odpali elegancko bez swieczek a nie raz głupieje...
Bardzo proszę o pomoc gdyż jak na razie wszystko jest wporządku tylko martwi mnie ta sprawa opisana wyżej
Ostatnio zmieniony 01 sty 2009, 20:50 przez grinch, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam Kolegę trochę mało na tym forum audic z silnikiem AAZ dużo więcej na temat naszych AAZ etów znajdzie kolega tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=44967polecam ten temat na forum vw golfa i oby to niebyło to ...
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Ja bym sprawdził kat wtrysku, bo jak byłes u mnie to zauwazyłem ze silnk pracuje nieco metaliczny dzwiekiem (twardo). Filtr paliwa jak pisza koledzy równiez do sprawdzenia <ok> A jeszcze mam mały pomysł, spróbuj podgrzac swiece dwa albo trzy razy i zobacz czy coś to da (ogólnie nie powinno sie tak robić bo do tego prowadzić czeste przepalania sie swiec, ale do sprawdzenia pare razy napewno nie zaszkodzi). I sprawdz dokładnie czy aby napewno wszystkie grzeja. AAZet musi miec wszystko jak w zegarku bo inaczj zaczynaja sie problemy.
Filtr paliwa , filtr olejowy i olej zmieniam na dniach, świeczki dobre wczoraj sprawdzałem z tatą, paliwo się nie cofa nie ma powietrza w przewodzie, Piotr wyjaśnij mi na czym polega sprawdzanie kątu wtrysku - tzn. czy musze z tym pojechać do jakiegoś mechanika czy mogę to sam sprawdzić i jeżeli tak to gdzie i w jaki sposób ;/Solskier pisze:Ja bym sprawdził kat wtrysku, bo jak byłes u mnie to zauwazyłem ze silnk pracuje nieco metaliczny dzwiekiem (twardo). Filtr paliwa jak pisza koledzy równiez do sprawdzenia <ok> A jeszcze mam mały pomysł, spróbuj podgrzac swiece dwa albo trzy razy i zobacz czy coś to da (ogólnie nie powinno sie tak robić bo do tego prowadzić czeste przepalania sie swiec, ale do sprawdzenia pare razy napewno nie zaszkodzi). I sprawdz dokładnie czy aby napewno wszystkie grzeja. AAZet musi miec wszystko jak w zegarku bo inaczj zaczynaja sie problemy.
Dziś również zauważyłem że auto za długo kreci a powinno po podgrzaniu świec od kopa zapalić ;/
No jeżeli trzba sprawdzić to trzeba się do czegoś odnieść a mianowicie jaki musi być ten kąt :?: I gdzie go się spraawdza :?: Grubsza robota czy trzeba pół silnika wyciągaćSolskier pisze:Bez mechanika sie nie obejdzie, musisz sprawdzić lampa storboskopowa badz czujnkiem zegarowym <ok>grinch pisze:wyjaśnij mi na czym polega sprawdzanie kątu wtrysku - tzn. czy musze z tym pojechać do jakiegoś mechanika czy mogę to sam sprawdzić i jeżeli tak to gdzie i w jaki sposób ;/
jedź do speca, podepnie swój zegar i ustawi Ci kąt idealnie...
ja rok temu płaciłem za swojego AAZ 50zł, ale facet od razu sprawdził świeczki, wykręcił i sprawdził wtryskiwacze (strumień i cisnienia), wymienił wężyki przelewowe i wyregulował pompę (obroty max, biegu jałowego itp)
po regulacji kąta autko paliło jak nowe <ok>
P.S. warto też sprawdzić dlaczego kąt się przestawił? niech mechanior sprawdzi koło pasowe na wale, czy nie ma bicia bocznego
ja rok temu płaciłem za swojego AAZ 50zł, ale facet od razu sprawdził świeczki, wykręcił i sprawdził wtryskiwacze (strumień i cisnienia), wymienił wężyki przelewowe i wyregulował pompę (obroty max, biegu jałowego itp)
po regulacji kąta autko paliło jak nowe <ok>
P.S. warto też sprawdzić dlaczego kąt się przestawił? niech mechanior sprawdzi koło pasowe na wale, czy nie ma bicia bocznego
Ostatnio zmieniony 16 paź 2008, 17:19 przez cobra, łącznie zmieniany 1 raz.