Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 AAZ ] Jak Obudzić Moc w tym aucie

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

[80 AAZ ] Jak Obudzić Moc w tym aucie

Post autor: grinch » 24 sie 2008, 00:41

Witam a więc przygotowywałem się do tego story bardzo długo ...

Dużo wody czasu i pieniędzy poszło .....

Ale Tereaz jest Mega Banan Na Twarzy

A więc jak wiadomo Silnik 1.9 TD oznaczenie AAZ ma seryjnie 75 PS i 140 NM jednak nie trzeba na tym poprzestać można coś wyrezać

Dzięki temu forum poznałem Piotrka (Solskier) i oto co można zrobić z AAZ

Aby zwiększyć moc swojego auta, tylko CI którzy nie mają zbytniej wiedzy niech sami nie grzebią dlatego ja pojechałem do Piotrka a miałem ponad 400 km jedną stronę ale co tam 8-)

A więc : :mrgreen:
Co zrobić aby zwiększyć moc auta 8-)
:arrow: Ładować od Razu Boost Pin do pompy

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

:arrow: Następnie trzeba się zaopatrzeć w MBC Manual Boost Controll ( dzięki temu zwiększamy ciśnienia turbodoładowania)

Obrazek Obrazek Obrazek


:arrow: Montaż IC od Audi 80 1Z TDI

<aparat> Foto/Story z ReZania IC post...itpost&p=199508

Jeżeli nie będzie chcieli odwracać turbiny to będą nam potrzebne dwa zestawy rur :roll:

Następnie wszystko pięknie poustawiać i podłączyć a mianowicie

U mnie jest to tak

turbodoładowanie z seryjnego .06 bara ustawione na 1,2 bara
Zwiększoną dawkę turbodoładowania
Zamontowany IC
Wywalony środek kata daje super przejście pomiędzy biegami 8-)
Dobrze wystrojone i zamontowane daje zejeb....... Efekt czego sam jestem dowodem :mrgreen:

Auta nie hamowałem bo pieniądze się skończyły ale pod nogą jest i to o wiele więcej myślę iż około 100 PS :mrgreen:

Jeżeli komuś się przyda to fajnie :mrgreen:

Zamieszczam video jak chodzi silnik oraz jak autko jeździ po takich modyfikacjach :mrgreen:

:arrow: AAZ+ Praca Silnika po modach

:arrow: AAZ+ Ukonczony Projekt - Jazda Próbna

Drugi filmik kręcił tata :mrgreen:

Na koniec mogę powiedzieć jeszcze raz

Serdecznie Dziękuje Piotr odwaliłeś kawał porządnej roboty <piwo> <ok>

Jeżeli chcecie ReZa modyfikować DIesle to Tylko u Gooru Piotr (Solskier)
Ostatnio zmieniony 22 paź 2008, 17:29 przez grinch, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 24 sie 2008, 08:33

swietna robota widac ze zaplal byl wielki i z tego co pisalem z toba na GG to efekty owocne. Gratulejszyn :-)

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 24 sie 2008, 08:34

Gratki Grinch, w końcu cos zrezałeś. Ciekawi mnie tylko jak długo TURBO pociągnie, przy takim obciążeniu.
Jedz shamować autko, bo niema, co gdybać, a pewnie kilka użytkowników forum chciałoby wiedzieć, ile taki zabieg daje.

Pozdro

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 24 sie 2008, 09:38

FranoF1 pisze:Ciekawi mnie tylko jak długo TURBO pociągnie, przy takim obciążeniu.
W moim poprzednim MK3 (przebieg 600tyś km) smigało turbo przzez 60tyś km na doładowaniu 1.7bara auto poszlo do zyda i turbo działa dalej <ok> W obecnym TDIku, doładowanie 1.5bara okres uzytkowania juz ponad 40tys i zero stresu - te turbiny sa praktycznie nie zniszalne, nie to co zabawki VNT gdzie powyzej 1.2bara urywaja sie wirniki :-/ Gratki za koljene story <ok>

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 24 sie 2008, 10:18

Słonik pisze:swietna robota widac ze zaplal byl wielki i z tego co pisalem z toba na GG to efekty owocne. Gratulejszyn :-)
Dzięki Bardzo :-) , za Rok na Vag się widzimy :mrgreen:

Ukłony a Stronę Solskiera to on był motywatorem i nie tylko <ok>
FranoF1 pisze:Gratki Grinch, w końcu cos zrezałeś. Ciekawi mnie tylko jak długo TURBO pociągnie, przy takim obciążeniu.
Jedz shamować autko, bo niema, co gdybać, a pewnie kilka użytkowników forum chciałoby wiedzieć, ile taki zabieg daje.

Na hamowanie w tym roku się nie skusze, a wiecie dlaczego :mrgreen:

Wolę niepewność 8-)

A o turbo się nie martwię auto było robione tylko po to aby elastycznie jeździło, wchodziło milej na biegi i nic po zatym a zresztą My z tatą jeździmy spokojnie więc nic mu nie będzie a i IC już ma więc będzie dobrze jak to Solskier pisze 8-)
Solskier pisze:
FranoF1 pisze:Ciekawi mnie tylko jak długo TURBO pociągnie, przy takim obciążeniu.
W moim poprzednim MK3 (przebieg 600tyś km) smigało turbo przzez 60tyś km na doładowaniu 1.7bara auto poszlo do zyda i turbo działa dalej <ok> W obecnym TDIku, doładowanie 1.5bara okres uzytkowania juz ponad 40tys i zero stresu - te turbiny sa praktycznie nie zniszalne, nie to co zabawki VNT gdzie powyzej 1.2bara urywaja sie wirniki :-/ Gratki za koljene story <ok>
Bez Ciebie by tego story nie było <ok>

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 24 sie 2008, 13:08

grinch pisze:Bez Ciebie by tego story nie było
Sam rezałeś ja Ci tylko troszke pomogłem <ok>

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 24 sie 2008, 17:11

Dodałem 2x video z pracy silnika po modach oraz z jazdy autem po modach, wszystko jest w pierwszym poście zobaczcie i oceńcie bo ja jestem w niebo wzięty :mrgreen:

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 25 sie 2008, 08:37

pozostaje tylko pytanie ile to więcej pali? i ile to Cię kosztowało? większość posiadaczy zacnych AAZ zastanawia się nad modami tego typu, poza tymi wymysłami wielkie gratulacje za włożoną prace i efekty <ok> należy się <piwo>

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 25 sie 2008, 11:31

dubbler pisze:pozostaje tylko pytanie ile to więcej pali? i ile to Cię kosztowało? większość posiadaczy zacnych AAZ zastanawia się nad modami tego typu, poza tymi wymysłami wielkie gratulacje za włożoną prace i efekty <ok> należy się <piwo>
O dziwo po takich modach przy normalnej jeździe auta potrafią palić nawet mniej. Sam mam ciut kręconego SBeka (Ciśnienie 1 bar i przestawiony lid - czyli nie wiele) ale różnica w mocy to kosmos a spalanie jest takie jak było :mrgreen:

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 25 sie 2008, 20:53

Gratulacje szkoda ze nie byłem obecny w momencie dłubania, a mogłem <buu>

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 15 lis 2008, 14:44

ja mam takie pytanie. Skrzynia od AAZ ile jest w stanie wytzrymać bo skoro auto by miało ok 100PS to już 25 więcej jak seria Piotrek mówiłeś że u siebie w golfie miałeś ok 120 PS i do tego czasu poszła zarówno skrzynia jak i sprzęglo sie kończyło ( lub na odwrót, nie pamiętam) taraz jak masz 1Z jakby nie patrzeć to już 40 PS więcej jak w serii i z tego co wiem na oryginalnej skrzyni i sprzęgle jak to sie ma do siebie.
Wygląda że 1Z ma jakby więcej zapasu w serii czy po prostu golf dostałwięcej po tyłku??

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 15 lis 2008, 15:01

grinch pisze:a pojechałem do Piotrka a miałem ponad 400 km jedną stronę ale co tam
To ja mam trochę bliżej :-P W jakiś 300 chyba bym się zmieścił :-D

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 15 lis 2008, 19:06

kyjo pisze:Skrzynia od AAZ ile jest w stanie wytzrymać bo skoro auto by miało ok 100PS to już 25 więcej jak seria Piotrek mówiłeś że u siebie w golfie miałeś ok 120 PS i do tego czasu poszła zarówno skrzynia jak i sprzęglo sie kończyło ( lub na odwrót, nie pamiętam)
Skrzynia padła, ale to pewnie z racji jej wieku i umęczenia - powodem usterki było wybicie dziury w obudowie skrzyni przez wy padniętą satelitę :mrgreen:
kyjo pisze:taraz jak masz 1Z jakby nie patrzeć to już 40 PS więcej jak w serii i z tego co wiem na oryginalnej skrzyni i sprzęgle jak to sie ma do siebie.
To jakies stare dane masz bo obecnie jest ponad 55PS wiecej jak w serii ;-) Skrzynia daje rade ona jest nie zniszczalna :mrgreen:
Wygląda że 1Z ma jakby więcej zapasu w serii czy po prostu golf dostałwięcej po tyłku??
W audi jest nieco inna skrzynia (zwłaszcza w TDIku).

Reasumując myślę ze skrzynia w AAZecie spokojnie wytrzyma 100% seryjnej mocy. Tak samo sprawa ma się do 1Zeta.
Labiel pisze:grinch napisał/a:
a pojechałem do Piotrka a miałem ponad 400 km jedną stronę ale co tam


To ja mam trochę bliżej :-P W jakiś 300 chyba bym się zmieścił :-D
To wpadaj pomodzimy Twojego SBka <ok>

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 16 lis 2008, 09:24

Solskier pisze:To jakies stare dane masz bo obecnie jest ponad 55PS wiecej jak w serii
a to szacunek coś gdzieś przeoczyłem. Mimo to jestem pod wrażeniem.
Jestem tylko ciekaw czy samochód dostanie nową pompke mimo ze jest delikatniejsza od naszych.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 16 lis 2008, 10:46

kyjo pisze:Solskier napisał/a:
To jakies stare dane masz bo obecnie jest ponad 55PS wiecej jak w serii
a to szacunek coś gdzieś przeoczyłem. Mimo to jestem pod wrażeniem.
Jestem tylko ciekaw czy samochód dostanie nową pompke mimo ze jest delikatniejsza od naszych.
Jeśli chodzi o mój to już pompa szuka się od AGR albo ASV do tego też szukam ori obsad na ciśnienie 220barów. Bo w tym momęcie skończyło mi się paliwo w górnym zakresie (nastawnik wychodzi poza zakres :D) a dymu zero wiec to znaczy ze brakuje paliwa i to sporo. ;-) Sorry za OT.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl