Nawet na pewnoWOJTEK26 pisze:moze dlatego ze goscie znaja sie na rzeczy i dobrze dobrali instalacje
[B4 2.0] 2.0 jednopunktowy wtrysk + sekwencja
Mam nadzieje, ze moji mechanicy rownez sa obeznani w temacie;]
Odebrałem samochod o umowionej godzinie, zrobiłem mały testing i wszystko chodzi git, rozbujałem go do około 80km/h i dałem go gławtownie na luz i wszystko hasa, nie zgasł;]
Niestety prawdziwy testing dopiero zrobie po weekendzie poniewaz rejestracja jest w toku.. Dowiedziałem sie rowniez, ze podczas jazdy na luzie(bieg jałowy) gaz dalejej jest pobierany i w przeciwienstwie do jazdy na benz. jest to nieopłacalne, natomiast jadac na biegu i hamujac silnikiem prawie do zatrzymania spalanie gazu jest zerowe/minimalne.
Zainteresowało mnie to poniewaz w moim stylu jazdy bardzo czesto toczyłem sie na luzie jezdzac na benz. Powiedzieli mi rowniez ze silnik na gazie woli trosze wieksze obroty niz na benz. conajmniej 1,5 tys obrotów..
Co o Tym myslicie?
pozdrawiam!
Odebrałem samochod o umowionej godzinie, zrobiłem mały testing i wszystko chodzi git, rozbujałem go do około 80km/h i dałem go gławtownie na luz i wszystko hasa, nie zgasł;]
Niestety prawdziwy testing dopiero zrobie po weekendzie poniewaz rejestracja jest w toku.. Dowiedziałem sie rowniez, ze podczas jazdy na luzie(bieg jałowy) gaz dalejej jest pobierany i w przeciwienstwie do jazdy na benz. jest to nieopłacalne, natomiast jadac na biegu i hamujac silnikiem prawie do zatrzymania spalanie gazu jest zerowe/minimalne.
Zainteresowało mnie to poniewaz w moim stylu jazdy bardzo czesto toczyłem sie na luzie jezdzac na benz. Powiedzieli mi rowniez ze silnik na gazie woli trosze wieksze obroty niz na benz. conajmniej 1,5 tys obrotów..
Co o Tym myslicie?
pozdrawiam!
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
To akurat można włożyć między bajki (o ile to jest BRC Blitz) w tym sterowniku nie ma funkcji cut-off, a więc zarówno w czasie toczenia się na luzie jak i hamowaniu silnikiem gaz jest pobierany przy czym podczas hamowania silnikiem więcej bo sterownik cały czas stara się utrzymać mieszankę stechiometryczną. Ponieważ w czasie hamowania silnikiem obroty są z reguły wyższe niż przy toczeniu się na luzie to gazu idzie więcej. Zużycie jest większe ok. 1-2l/100km przy hamowaniu silnikiem.Mongolski pisze:natomiast jadac na biegu i hamujac silnikiem prawie do zatrzymania spalanie gazu jest zerowe/minimalne.
A to z kolei moim zdaniem może wynikać z bezwładności instalacji opartej na Blitz'u, a nie z zasilania LPG.Mongolski pisze:Powiedzieli mi rowniez ze silnik na gazie woli trosze wieksze obroty niz na benz. conajmniej 1,5 tys obrotów.
okz, mam auto w garazu takze zrobie to jutro i napisze;]
pozdrrawiam!
Edit:
SRODA 3 WRZESNIA
niestety niemoge połaczyc sie z kompem, a zrobiłem zdjecia ino telefonem wiec moge tylko powiedziec ze na urzadzonku/komputerku było napisane Just Junior
[ Dodano: 2008-09-07, 18:51 ]
witam!
po wstepnych obliczeniach wyszło mi 15l/100km lpg
gaz do regulacji
a wyglada on tak :
http://img136.imageshack.us/my.php?image=gazbl1.jpg
http://img170.imageshack.us/my.php?imag ... iorol2.jpg
pozdrawiam!
pozdrrawiam!
Edit:
SRODA 3 WRZESNIA
niestety niemoge połaczyc sie z kompem, a zrobiłem zdjecia ino telefonem wiec moge tylko powiedziec ze na urzadzonku/komputerku było napisane Just Junior
[ Dodano: 2008-09-07, 18:51 ]
witam!
po wstepnych obliczeniach wyszło mi 15l/100km lpg
gaz do regulacji
a wyglada on tak :
http://img136.imageshack.us/my.php?image=gazbl1.jpg
http://img170.imageshack.us/my.php?imag ... iorol2.jpg
pozdrawiam!