Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0] 2.0 jednopunktowy wtrysk + sekwencja

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 02 wrz 2008, 14:51

WOJTEK26 pisze:moze dlatego ze goscie znaja sie na rzeczy i dobrze dobrali instalacje
Nawet na pewno :-)

Awatar użytkownika
Mongolski
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 212
Rejestracja: 27 sie 2008, 15:12
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Mongolski » 02 wrz 2008, 19:57

Mam nadzieje, ze moji mechanicy rownez sa obeznani w temacie;]
Odebrałem samochod o umowionej godzinie, zrobiłem mały testing i wszystko chodzi git, rozbujałem go do około 80km/h i dałem go gławtownie na luz i wszystko hasa, nie zgasł;]
Niestety prawdziwy testing dopiero zrobie po weekendzie poniewaz rejestracja jest w toku.. Dowiedziałem sie rowniez, ze podczas jazdy na luzie(bieg jałowy) gaz dalejej jest pobierany i w przeciwienstwie do jazdy na benz. jest to nieopłacalne, natomiast jadac na biegu i hamujac silnikiem prawie do zatrzymania spalanie gazu jest zerowe/minimalne.
Zainteresowało mnie to poniewaz w moim stylu jazdy bardzo czesto toczyłem sie na luzie jezdzac na benz. Powiedzieli mi rowniez ze silnik na gazie woli trosze wieksze obroty niz na benz. conajmniej 1,5 tys obrotów..
Co o Tym myslicie?
pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 02 wrz 2008, 20:50

Mongolski pisze:natomiast jadac na biegu i hamujac silnikiem prawie do zatrzymania spalanie gazu jest zerowe/minimalne.
To akurat można włożyć między bajki (o ile to jest BRC Blitz) w tym sterowniku nie ma funkcji cut-off, a więc zarówno w czasie toczenia się na luzie jak i hamowaniu silnikiem gaz jest pobierany przy czym podczas hamowania silnikiem więcej bo sterownik cały czas stara się utrzymać mieszankę stechiometryczną. Ponieważ w czasie hamowania silnikiem obroty są z reguły wyższe niż przy toczeniu się na luzie to gazu idzie więcej. Zużycie jest większe ok. 1-2l/100km przy hamowaniu silnikiem.
Mongolski pisze:Powiedzieli mi rowniez ze silnik na gazie woli trosze wieksze obroty niz na benz. conajmniej 1,5 tys obrotów.
A to z kolei moim zdaniem może wynikać z bezwładności instalacji opartej na Blitz'u, a nie z zasilania LPG.

Awatar użytkownika
Mongolski
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 212
Rejestracja: 27 sie 2008, 15:12
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Mongolski » 02 wrz 2008, 21:24

niewiem czy blitz ale napewno BRC, mechanior mowił, ze własnie jest cut-off..

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 02 wrz 2008, 22:29

Zajrzyj pod machę i zobacz co jest napisane na tym magicznym pudełku i nam powiedz :-)

Awatar użytkownika
Mongolski
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 212
Rejestracja: 27 sie 2008, 15:12
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Mongolski » 02 wrz 2008, 22:44

okz, mam auto w garazu takze zrobie to jutro i napisze;]
pozdrrawiam!


Edit:

SRODA 3 WRZESNIA

niestety niemoge połaczyc sie z kompem, a zrobiłem zdjecia ino telefonem wiec moge tylko powiedziec ze na urzadzonku/komputerku było napisane Just Junior

[ Dodano: 2008-09-07, 18:51 ]
witam!
po wstepnych obliczeniach wyszło mi 15l/100km lpg :/
gaz do regulacji
a wyglada on tak :

http://img136.imageshack.us/my.php?image=gazbl1.jpg

http://img170.imageshack.us/my.php?imag ... iorol2.jpg

pozdrawiam!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl