Twój samochód sie nie liczy xDSolskier pisze:Konrad a u mnie tak jestB4ME pisze:ale jak jedziesz na np: 4biegu 60 i walisz pedał w podłogę i chcesz żeby auto "ciągnęło od poniżej 2k
[1.9TDI 1Z] Turbina zalacza sie przy 2300obr.
- lukasz_Lbn
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 27 lip 2008, 23:34
- Lokalizacja: Lublin
- przemkolodz
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 27 sie 2007, 22:26
- Lokalizacja: łódź
jeżeli masz auto z 95' tzn na przepływce pierburga, to powinno ciągnąc z dołu, bo tam max moment jest nisko.lukasz_Lbn pisze:Więc jak w końcu?To przyspieszenie jest w dobrym momencie (2200 obr) czy powinno być już na niższych obrotach?
max moment w 1z jest owszem przy około 2300-2400, ale w tych na boschu.
- przemkolodz
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 27 sie 2007, 22:26
- Lokalizacja: łódź
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Ludzie co Wy szukacie dobrze Ci jezdzi auto i nie szukaj kwadratowych jaj, to nie jest turbo ze zmienna geometria co by miało ciagnąc od samego poczatku, owczem turbina w kazdym aucie zaczyna ciagnac od samego poczatku ale liczy sie to w którym momecnie osiaga swoje maksymalne zadne doładowanie (wtedy czujemy fizycznie jak "ciagnie") tutaj turbina wymaga rozpedenia sie i wcale nie jest prawda ze max doładowanie jest ponizej 2tys obr bez wzgledu czy to bosch czy pierburg, wiec nie licz na to ze od 1000obr auto wyszczeli Ci jak z procy bo takich cudów nie ma nawet po mega sofcie, pewnych rzeczy nie przeskoczysz i basta a max momant obr w 1Z na pierburgu jest własnie w okolicach 2.300 obr. A jeszcze co ciekawsze powiem ze nawet przy turbinie ze zmienna geometria łopatek i orginalnym sofcie maxymalne cisnienie doładowania i tak uzyskiwae jest powyzej 2.000obr...
Na koniec proponuje rzucić okiem na loga - ten akurat jest z mojego auta - silnk po modach i to dość sporych - doskonale widac przy jakich obrotach i w jakim zakresie "turbo ciągnie", dodatkowo wykres z hamowni. (W nawiasie dodam iz soft sterujacy praca silnka praktycznie nie ma juz nic wspólnego z orginałem który jest wg mnie upośledzony )
Laptopem - przy uzyciu vaga to sobie mozna co najwyzej dawke paliwa ustawić i obr i to nie zawsze, jesli gosciu nie przestawił Ci pompy fizyczne to tak naprawde nic Ci nie zrobił. Czyszczenie kolektra równiez nic Ci nie dało, mógłbym to udowodnic pomiarami na hamowni i zakładam sie ze nie daje to ani pól konia mechanicznego. Co z tego ze wyczysciłeś kolektor jak kanały w głowicy i tak sa dalej zasyfione.przemkolodz pisze:goscia ktory ustawil wszystko laptopem tak jak nalezy
Na koniec proponuje rzucić okiem na loga - ten akurat jest z mojego auta - silnk po modach i to dość sporych - doskonale widac przy jakich obrotach i w jakim zakresie "turbo ciągnie", dodatkowo wykres z hamowni. (W nawiasie dodam iz soft sterujacy praca silnka praktycznie nie ma juz nic wspólnego z orginałem który jest wg mnie upośledzony )
- przemkolodz
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 27 sie 2007, 22:26
- Lokalizacja: łódź
- lukasz_Lbn
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 27 lip 2008, 23:34
- Lokalizacja: Lublin
Hmm dziwna sprawa, powiedzcie czy to w ogóle możliwe bo nie koniecznie sie na tym znam. Ostatnio wydusiłem z mojej Ślicznotki V-max i jechałem na nim jakieś 5 min. Zauważyłem że teraz Ślicznotka zaczyna ciągnąć przy ok 1900 - 2000 obr a przed jazdą na V-max zaczynała ciągnąć od ok 2200-2300 obr. Czy jazda na V-maxie miała jakiś wpływ na to? Bo różnice wyraźnie czuć. Oczywiście mowa tu o biegach 2-5 bo na 1 ciągnie ładnie od samego dołu.