Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Rezanie FMIC - nowe foty - rury w czarnym macie.

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 17 wrz 2008, 18:17

Powiem Ci tak robiłem gov mod i zrobić moge bez problemu, z tym ze sie kreci do końca to torche bajka, generalnie silnk kreci sie bez ogranczenia czyli np na 5.5tys obr, co jest tez nie bezpieczne bo przy pałowaniu trzeba pamietać zmienić bieg a ja ciagnie cały czas to czasem sie o tym zapomina i mozna motorownie przekrecić, drug srprawa to wzrost spalania czasem nawet znaczny, ale az takiego dosadniego efektu przyspieszania nie ma to jest juz ludzka fantazja z opisów ;-) raz bo ta pompa jest za słaba a dwa fizycznie dla sielnka diesla jest nie mozliwe utrzymac moment obtowy w pełnym zakresie.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 17 wrz 2008, 19:45

Jasne, że poprawkę na to co ludzie mówią trzeba brać. Ale efekt na pewno jakiś jest. generalnie przy normalnej jeździe nie pałuje auta, zawsze 2-3 tyś. Staram się aby obroty nie spadały poniżej 2tyś i nie wskakiwały za bardzo ponad 3tyś. Ale raz na jakiś czas zdaży się że przydałoby się by lepiej ciągnął przy wyższych obrotach. Auta nie powinienem przekręcić bo mam od tego obrotomierz, więc kontrola napewno będzie.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 18 wrz 2008, 07:49

Szkoda ze daleko mieszkasz odemnie bo bym mógł Ci pomóc z modami.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 18 wrz 2008, 10:54

No kawałek drogi jest :-/

A co myślisz o ICku od Meganki?

http://www.allegro.pl/item431713836_ren ... dnica.html

Generalnie nie chodzi mi o kwestie montażowe tylko o wydajność tego ICka w przypadku umieszczenia go na przodzie auta. Czy warto byłoby się nim zainteresować czy raczej nie.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 18 wrz 2008, 21:11

Genaralnie szukaj takiego IC zeby nie był pojemnosciowo wiekszy niz ori, tylko zeby miał wieksza powierzchnie chłodzaca, czyli zeby był płaski a nie gruby ale o tej samej pojemnosci, mysle ze ten z francuza mógłby dać rade, wyjscia sa do przerobienia wg własnych potrzeb wystarczy dorwać kogoś kto spawa alu.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 18 wrz 2008, 23:26

Też myślałem właśnie nad jakimś płaskim i cienkiem, niestety jak jest płaski i cienki to znowu większy od mojej chłodnicy wody. A jak długość i szerokość są w miarę to znowu gruby. Ale myślę że w końcu coś znajdę. Tak najbardziej to mi jeszcze od tej meganki pasuje. Muszę tylko pomoerzyć go i zobaczyć czy wymiarowo będzie pasować i coś się pomyśli.

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 19 wrz 2008, 21:00

Ja sie powoli przymierzam do SWAPU na SB. Też kombinuje gdzie wsadzić IC, aby otworzyło mi to drogę do dalszych modów, miejsce za atrapą to chyba jedyna rozsądna miejscówka w b3. Bo pod zderzakiem nie dużo miejsca przez tą belkę. Ja na Alledrogo znalazłem coś takiego.
http://moto.allegro.pl/item435962648_ch ... a_203.html
http://moto.allegro.pl/item437185711_ch ... boxer.html

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 19 wrz 2008, 23:10

matt1988, no to będziemy razem kombinować. Niestety jest tak jak mówił Solskier, ciężko w B3 znaleźć miejsce. Umieszczenie ICka na dole odpada bez zmiany zderzaka i pewnie cięcia belki. Jedyne takie logiczne miejsce to właśnie za atrapką a przed chłodnicą. Tylko teraz właśnie problem żeby coś dobrego i dobrze dopasowanego tam wsadzić.

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 19 wrz 2008, 23:16

Według mnie tam powinien wejść ten z Peugeota boxer. Tylko nie wiem jaką on ma grubość.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 20 wrz 2008, 19:43

Koledzy przy planowaniu pamietajcie ze musi zostąć na tyle miejsca zeby IC nie stykał sie pod zadnym pozorem z chłodncia, bo w innym wypadku po paru - parunastu km wytrze on dziure w chłodnicy <ok> Moze banał ale dość ważny i łatwo o tym zapomieć.

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 20 wrz 2008, 20:11

Jak będę zakładał IC to sprobuje go dać tak ze 2 cm od chłodnicy żeby czasem nie uzyskać odwrotnego efektu ze mi go będzie nagrzewać zamiast chłodzić

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 20 wrz 2008, 20:18

matt1988 pisze:Jak będę zakładał IC to sprobuje go dać tak ze 2 cm od chłodnicy żeby czasem nie uzyskać odwrotnego efektu ze mi go będzie nagrzewać zamiast chłodzić
O to nie musz sie martwic bo ped powietrza wali z przodu a doładowanie zbyt szybko przelatuje azeby nagrzac sie od chłodnicy wody.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 28 wrz 2008, 12:40

Solskier, jaką grubość rur byś polecał. Bo znalazłem w Castoramie takie z FI50. Nadawałyby się idealnie tylko nie wiem czy trochę nie za małe.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 28 wrz 2008, 13:56

Labiel pisze:Nadawałyby się idealnie tylko nie wiem czy trochę nie za małe.
Za małe to one napewno nie bedą, FI 50 jest idalne, wieksza rura bedzie gubić ciśnienie a mniejsza bedzie to dusić. Z tego co wiem to każdy sadzi FI50.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 28 wrz 2008, 14:36

Świetnie. W Castoramie są właśnie takie idealne rury. 1,5 metra za 51 złotych. Cena myślę dobra, bo za to co proponują na allegro płacić trzeba jak za złoto.

W takim razie rury już mam. Brakuje jeszcze jakiś kolanek, gumowych węży na łączniki i oczywiście jakiegoś ICka.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl