[B4 1Z] Rezanie FMIC - nowe foty - rury w czarnym macie.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Powiem Ci tak robiłem gov mod i zrobić moge bez problemu, z tym ze sie kreci do końca to torche bajka, generalnie silnk kreci sie bez ogranczenia czyli np na 5.5tys obr, co jest tez nie bezpieczne bo przy pałowaniu trzeba pamietać zmienić bieg a ja ciagnie cały czas to czasem sie o tym zapomina i mozna motorownie przekrecić, drug srprawa to wzrost spalania czasem nawet znaczny, ale az takiego dosadniego efektu przyspieszania nie ma to jest juz ludzka fantazja z opisów raz bo ta pompa jest za słaba a dwa fizycznie dla sielnka diesla jest nie mozliwe utrzymac moment obtowy w pełnym zakresie.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jasne, że poprawkę na to co ludzie mówią trzeba brać. Ale efekt na pewno jakiś jest. generalnie przy normalnej jeździe nie pałuje auta, zawsze 2-3 tyś. Staram się aby obroty nie spadały poniżej 2tyś i nie wskakiwały za bardzo ponad 3tyś. Ale raz na jakiś czas zdaży się że przydałoby się by lepiej ciągnął przy wyższych obrotach. Auta nie powinienem przekręcić bo mam od tego obrotomierz, więc kontrola napewno będzie.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No kawałek drogi jest
A co myślisz o ICku od Meganki?
http://www.allegro.pl/item431713836_ren ... dnica.html
Generalnie nie chodzi mi o kwestie montażowe tylko o wydajność tego ICka w przypadku umieszczenia go na przodzie auta. Czy warto byłoby się nim zainteresować czy raczej nie.
A co myślisz o ICku od Meganki?
http://www.allegro.pl/item431713836_ren ... dnica.html
Generalnie nie chodzi mi o kwestie montażowe tylko o wydajność tego ICka w przypadku umieszczenia go na przodzie auta. Czy warto byłoby się nim zainteresować czy raczej nie.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Genaralnie szukaj takiego IC zeby nie był pojemnosciowo wiekszy niz ori, tylko zeby miał wieksza powierzchnie chłodzaca, czyli zeby był płaski a nie gruby ale o tej samej pojemnosci, mysle ze ten z francuza mógłby dać rade, wyjscia sa do przerobienia wg własnych potrzeb wystarczy dorwać kogoś kto spawa alu.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Też myślałem właśnie nad jakimś płaskim i cienkiem, niestety jak jest płaski i cienki to znowu większy od mojej chłodnicy wody. A jak długość i szerokość są w miarę to znowu gruby. Ale myślę że w końcu coś znajdę. Tak najbardziej to mi jeszcze od tej meganki pasuje. Muszę tylko pomoerzyć go i zobaczyć czy wymiarowo będzie pasować i coś się pomyśli.
Ja sie powoli przymierzam do SWAPU na SB. Też kombinuje gdzie wsadzić IC, aby otworzyło mi to drogę do dalszych modów, miejsce za atrapą to chyba jedyna rozsądna miejscówka w b3. Bo pod zderzakiem nie dużo miejsca przez tą belkę. Ja na Alledrogo znalazłem coś takiego.
http://moto.allegro.pl/item435962648_ch ... a_203.html
http://moto.allegro.pl/item437185711_ch ... boxer.html
http://moto.allegro.pl/item435962648_ch ... a_203.html
http://moto.allegro.pl/item437185711_ch ... boxer.html
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
matt1988, no to będziemy razem kombinować. Niestety jest tak jak mówił Solskier, ciężko w B3 znaleźć miejsce. Umieszczenie ICka na dole odpada bez zmiany zderzaka i pewnie cięcia belki. Jedyne takie logiczne miejsce to właśnie za atrapką a przed chłodnicą. Tylko teraz właśnie problem żeby coś dobrego i dobrze dopasowanego tam wsadzić.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: