Czyli nie dostosowanie dawki (za duza dawka paliwa) co daje chwilowe badz całkowite odłaczenie pompy wtryskowej, czy aby nie bedzie to spowodowane jakimś opornikiem ? Bo wiem jak nieraz przesadzi sie sporo, bardzo sporo z dawka paliwa w sofcie to własnie takie cyrki sie dzieja.karol121 pisze:u mnie przy takich samych objawach tylko nastawnik potencjometryczny wyskakuje blad 01268 Quantity Adjuster (N146)
[1.9TDI 1Z] Brak reakcji na pedal gazu.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
hm no ciekawe :roll: jeszcze do bledu jest dolaczone 17-10 control difference- intermittent
[ Dodano: 2008-09-15, 15:11 ]
sugerujesz ze komp sam sobie cos tam poprzestawial :?:
[ Dodano: 2008-09-15, 15:17 ]
to dlaczego jak spadna obroty i ponownie chce wcisnac pedal nie chce jechac jakby byla wysoka dawka to by przy wysokich predkosciach obrotowych odcinalo takmi sie wydaje
[ Dodano: 2008-09-15, 15:11 ]
sugerujesz ze komp sam sobie cos tam poprzestawial :?:
[ Dodano: 2008-09-15, 15:17 ]
to dlaczego jak spadna obroty i ponownie chce wcisnac pedal nie chce jechac jakby byla wysoka dawka to by przy wysokich predkosciach obrotowych odcinalo takmi sie wydaje
Ja tak samo miałem jak obroty były powyżej ~1,7k i pedał sie naciskało to bylo git xD odpuściłeś to się srało xD i wyszło ze potencjometr xDDDkarol121 pisze:to dlaczego jak spadna obroty i ponownie chce wcisnac pedal nie chce jechac jakby byla wysoka dawka to by przy wysokich predkosciach obrotowych odcinalo takmi sie wydaje
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Wydaje mi sie ze wtedy jest w pewnego rodzaju tyrbie awaryjnym i dla tego nie chce jechać. Wiem ze taka sytacja ma miejsce własnie wtedy kiedy w mapie jest duza bardzo duza dawka (odłancza pompe) pojawia sie własnie ten bład i nie ma reakcji na gaz dopiero po zgaszeniu i ponowym odpaleniu auta, czasem tez bedzie tak ze auto samo zgasnie. Teraz sie zgubiłem czy pytsz o siebie czy o kolege co załozył wątek Bo w przypadku gdzie napewno nic nie było grzebane w kompie (zmiany map, czy nawet oporniki - zmiany nastawów) to najprawdopodobniej winny bedzie pedał gazu, ale tez nie mozna wykluczyc usterki nastawnika.karol121 pisze:to dlaczego jak spadna obroty i ponownie chce wcisnac pedal nie chce jechac jakby byla wysoka dawka to by przy wysokich predkosciach obrotowych odcinalo takmi sie wydaje
Witam.
Nie wydaje mi sie zeby to byla wina zbyt duzej dawki paliwa.Tak jak pisalem odpuszcenie gazu nawet przy predkosci 50km/h (hamowanie silnikiem) i ponowne wcisniecie(nie mowie o wciskaniu w podloge) daje juz awarie.Smieszne ,ze dzieje sie to sporadycznie,losowo,ale jest niebywale denerwujace.
Decyzje podjalem narazie taka ,ze do wymiany pojdzie potencjometr gazu.
Aktualnie czekam na paczke.Koszt 70zl.Jak widzicie mam nadzieje i wierze w mniejsze zlo .
Zagladalem dzis pod deske i powiem jedno ...dojscie jest masakryczne.
Z vagiem to juz sam nie wiem.Napewno zawitam do jakiegos magika we Wrocku w celu zawirusowania.
Ps.Dziekuje koledze B4ME za fotki z wymiany potencjometra.
Ps2.Czy 1Z mialy jakas blokade vmax? Moja blokuje sie na 168km/h i chyba 4000obr i jest to ewidentnie blokada,tylko nie wiem czy ktos w niej modzil czy to fabryka.
Nie wydaje mi sie zeby to byla wina zbyt duzej dawki paliwa.Tak jak pisalem odpuszcenie gazu nawet przy predkosci 50km/h (hamowanie silnikiem) i ponowne wcisniecie(nie mowie o wciskaniu w podloge) daje juz awarie.Smieszne ,ze dzieje sie to sporadycznie,losowo,ale jest niebywale denerwujace.
Decyzje podjalem narazie taka ,ze do wymiany pojdzie potencjometr gazu.
Aktualnie czekam na paczke.Koszt 70zl.Jak widzicie mam nadzieje i wierze w mniejsze zlo .
Zagladalem dzis pod deske i powiem jedno ...dojscie jest masakryczne.
Z vagiem to juz sam nie wiem.Napewno zawitam do jakiegos magika we Wrocku w celu zawirusowania.
Ps.Dziekuje koledze B4ME za fotki z wymiany potencjometra.
Ps2.Czy 1Z mialy jakas blokade vmax? Moja blokuje sie na 168km/h i chyba 4000obr i jest to ewidentnie blokada,tylko nie wiem czy ktos w niej modzil czy to fabryka.
Witam
Wymienilem potencjometr gazu dzis po pracy.Nameczylem sie sporo bo dostepu praktycznie nie ma.Niestety objawy nie ustapily.
Zaobserwowalem jeszcze jedna rzacz.Mianowicie auto reaguje na gaz kiedy obroty spadna do 1100.Tzn jade ,zdejmuje noge z gazu ,czyli hamuje silnikiem,wciskam gaz ,zero reakcji,obroty spadaja do 1100 auto normalnie przyspiesza.
Cos mi sie wydaje ,ze pora przestac gdybac i odwiedzic jakiegos dobrego pompiarza (mozecie kogos polecic we Wroclawiu?).
Do tego widac slady dosc sporego zapowietrzania sie ukladu,ale watpie zeby to mialo cos wspolnego.
Wymienilem potencjometr gazu dzis po pracy.Nameczylem sie sporo bo dostepu praktycznie nie ma.Niestety objawy nie ustapily.
Zaobserwowalem jeszcze jedna rzacz.Mianowicie auto reaguje na gaz kiedy obroty spadna do 1100.Tzn jade ,zdejmuje noge z gazu ,czyli hamuje silnikiem,wciskam gaz ,zero reakcji,obroty spadaja do 1100 auto normalnie przyspiesza.
Cos mi sie wydaje ,ze pora przestac gdybac i odwiedzic jakiegos dobrego pompiarza (mozecie kogos polecic we Wroclawiu?).
Do tego widac slady dosc sporego zapowietrzania sie ukladu,ale watpie zeby to mialo cos wspolnego.
Raczej nie, ja seryjnym 1Z na pierburgu leciałem 185, teraz po modzie leci mi 200 wiec żadnego ograniczenia chyba nie ma.... jedz do Solskiera on Ci na bank pomożekapsel pisze: Ps2.Czy 1Z mialy jakas blokade vmax? Moja blokuje sie na 168km/h i chyba 4000obr i jest to ewidentnie blokada,tylko nie wiem czy ktos w niej modzil czy to fabryka.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Troche to nie realne, ale moze ktoś przekładał silnk, albo poprostu źle zdatowane jest auto. A co do problemu to jak najbardziej zapraszam jak dasz rade to wpadaj, zawsze co dwie głowy to nie jedna. <ok>kapsel pisze:Niestety posiadam duet ,ktory skazuje mnie na koszta.Mianowicie Bosh + nastawnik indukcyjny (ten z wezami od gory).Dziwne bo autko niby z 95r