Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all 80] ogrzewanie tylnej szyby - cos nie tak

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 22 wrz 2008, 19:26

od A4 napewno nie bedzie pasowal, przynajmniej u mnie w B3 nie działał.
Generalnie to musi ten dłuższy od C4 (100 albo A6). Ten krotki jest taki sam jak byly w B4, zwylky przelacznik.
Poza tym w A4 nie było wyłączników 10-minutowych, tylko manualne - ale elektroniczne, z przekaznikiem.
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2008, 19:29 przez k44761, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 22 wrz 2008, 19:29

Narazie nie mam jak sprawdzić, bo nie mam auta.

Jaki ty masz numer tego swojego przełącznika?

Znalazłem od B3/B4 przełącznik krótszy od tego długiego od A4 i dłuższy nieco od tego zwykłego z B4/C4 o numerze 893 941 503 czyli wogóle inny. Nie wiem czym się różni od zwykłego.

Dodam. że nie ma 3 i 4 pinu.
k44761 pisze:Poza tym w A4 nie było wyłączników 10-minutowych, tylko manualne - ale elektroniczne, z przekaznikiem.


Aha, bo ja właśnie miałem A4 i am po kilku minutach się samo wyłączało.


Kurde szkoda, ze ten od A4 nie pasuje. A wygląda identycznie i te same piny.

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 22 wrz 2008, 19:32

Mozesz sprobowac, ale generalnie sprawdzalem w B3 od A4 i nie działał (może to właśnie to 3 pin). Generalnie podam Ci numery wieczorem lub jutro, to bedziesz wiedział jakiego szukać. Sprawdzę w piwnicy, może znajdę taki sam to Ci wyślę, za piwko przy okazji :)

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 22 wrz 2008, 19:35

Ok, przeszukałem całą skrzynkę i znalazłem pełno ale tych krótkich. Długie mam tylko od A4 i właśnie jeden mam bez 3 pinu, a drugi ma identyczny rozstaw pinów jak B4 i ma ten pin nr.3.

Tak, wiec czekam na informacje, bo nie powiem, że mi zależy. I poszukaj może akurat ty taki znajdziesz to odkupię.


Ps. Tu ewidentnie widać, że to taki powinien być :)

http://www.allegro.pl/item441241357_prz ... a6_c4.html

kacperek285
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 96
Rejestracja: 23 lis 2007, 09:42
Lokalizacja: nowy sacz

Post autor: kacperek285 » 22 wrz 2008, 20:24

ale jak bedziecie wymieniac te wylaczniki to sprawdzcie jakie sa napiecia na tych 4 kablach i ktore sie lacza ze soba po zalaczeniu wylacznika,,, a najlepiej jakby mial kto schemat ogrzewania tylej szyby ;-)

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 22 wrz 2008, 23:49

Więc sprawdziłem i działa przełącznik z A4, który ma taki rozstaw pinów jak w B4. Ma numer 4D0 941 503. Tylko k44761 pisałeś coś że sam przełącznik nie ma tej opcji wyłączania po kilkunastu minutach i że za to odpowiada przekaźnik?

Tego nie mogłem sprawdzić, bo tylko na chwilę sprawdziłem przełącznik w aucie kolegi.

dobo26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 03 wrz 2007, 21:56
Lokalizacja: RBR/Domaradz

Post autor: dobo26 » 23 wrz 2008, 16:43

to można zrobić na przekaźniku czasowym. przy chwili czasu będę taki bajer miał i w swoim aucie :lol:

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 23 wrz 2008, 19:23

Po co kombinować jak można mieć ori <palma> :mrgreen:

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 22 gru 2010, 17:46

Na początek sorka za kotleta ale bez sensu zakładać nowy temat :mrgreen: ale etka padła i jestem bezradny i bezsilny jak bym rękę stracił. Od czego podpasywać przycisk do grzania tylnej szyby a4,c4??!?! jak macie jakieś doświadczenia to piszcie. a nr mojego oryginała który się ,,zepsuł'' to 893-941-503
dziękował
ps.chodzi o b4 oczywiście

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 22 gru 2010, 17:56

W 80 tce pasuje od halogenów.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 22 gru 2010, 18:17

Aha czyli zamienne są to git a jak z innymi modelami c4,c5/b5 :?: :!:
wie ktoś może coś wiecej

Awatar użytkownika
Narki1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 161
Rejestracja: 27 maja 2008, 14:43
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: Narki1 » 14 sty 2011, 13:19

Odgrzeję trochę temat.
Znaleźliście te numery włącznika od C4 z czasówką ?

Ja już zaprojektowałem włącznik do ogrzewania tylnej szyby z czasówką i przekaźnikiem ale jest mały problem. Chciałbym wsadzić to wszystko do oryginalnego przycisku. Ale mieści mi się tylko przekaźnik 8 A. Z tego co tutaj czytałem szyba pobiera ok. 15A. Dlatego szukam oryginalnego z C4.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 19 sty 2011, 15:02

podepnę się pod temat. mam problem z grzaniem 3 nitek na tylnej szybie.pewnie są przerwane.niech ktoś mi powie czego używał podczas ich łączenia bo podobno te pasy nie wszystkie są dobre gdyż nie przewodzą dobrze prądu i szyba na tej nitce dalej nie grzeje.jakich past naprawczych używacie?? czy oprócz pasty wklejacie jeszcze jakiś drucik bo o tym też słyszałem że się tak robi...

Awatar użytkownika
Narki1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 161
Rejestracja: 27 maja 2008, 14:43
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: Narki1 » 25 sty 2011, 21:08

Co do past i drucików.
Jest takie coś jak klej przewodzący. Jest to klej z opiłkami metalu bądź grafitu. Dostępny w sklepach elektronicznych lub w znanym serwisie aukcyjnym.
Z mojego doświadczenia wynika,że przerwy do 3 mm nie wymagają drucików. Przy większych przerwach sam klej może nie wystarczyć. Pamiętaj ,żeby przed klejeniem oczyścić lekko "ranę " ponieważ jeżeli się nie mylę to paski są powleczone warstwą ochronną i klej może nie zadziałać.

Awatar użytkownika
krisf1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 13 lip 2012, 00:19
Lokalizacja: Kłodzko/Dolnośląskie

Post autor: krisf1 » 01 lip 2016, 18:41

Pomoże mi ktoś z tym przełącznikiem? Rozebrałem swój, bo działał mi tylko gdy go trzymałem wciśniętego. Po rozebraniu ukazało się coś takiego:

Obrazek

Jak ten drucik powinien być ułożony? Dodam ze przed rozebraniem przycisk chodził z oporem i był charakterystyczny "klik" i opór, który w kolegi aucie, ze sprawnym przełącznikiem nie występował. bezradny_

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lusterka, szyby, szyberdach.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl