[all 80] ogrzewanie tylnej szyby - cos nie tak
od A4 napewno nie bedzie pasowal, przynajmniej u mnie w B3 nie działał.
Generalnie to musi ten dłuższy od C4 (100 albo A6). Ten krotki jest taki sam jak byly w B4, zwylky przelacznik.
Poza tym w A4 nie było wyłączników 10-minutowych, tylko manualne - ale elektroniczne, z przekaznikiem.
Generalnie to musi ten dłuższy od C4 (100 albo A6). Ten krotki jest taki sam jak byly w B4, zwylky przelacznik.
Poza tym w A4 nie było wyłączników 10-minutowych, tylko manualne - ale elektroniczne, z przekaznikiem.
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2008, 19:29 przez k44761, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Narazie nie mam jak sprawdzić, bo nie mam auta.
Jaki ty masz numer tego swojego przełącznika?
Znalazłem od B3/B4 przełącznik krótszy od tego długiego od A4 i dłuższy nieco od tego zwykłego z B4/C4 o numerze 893 941 503 czyli wogóle inny. Nie wiem czym się różni od zwykłego.
Dodam. że nie ma 3 i 4 pinu.
Aha, bo ja właśnie miałem A4 i am po kilku minutach się samo wyłączało.
Kurde szkoda, ze ten od A4 nie pasuje. A wygląda identycznie i te same piny.
Jaki ty masz numer tego swojego przełącznika?
Znalazłem od B3/B4 przełącznik krótszy od tego długiego od A4 i dłuższy nieco od tego zwykłego z B4/C4 o numerze 893 941 503 czyli wogóle inny. Nie wiem czym się różni od zwykłego.
Dodam. że nie ma 3 i 4 pinu.
k44761 pisze:Poza tym w A4 nie było wyłączników 10-minutowych, tylko manualne - ale elektroniczne, z przekaznikiem.
Aha, bo ja właśnie miałem A4 i am po kilku minutach się samo wyłączało.
Kurde szkoda, ze ten od A4 nie pasuje. A wygląda identycznie i te same piny.
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Ok, przeszukałem całą skrzynkę i znalazłem pełno ale tych krótkich. Długie mam tylko od A4 i właśnie jeden mam bez 3 pinu, a drugi ma identyczny rozstaw pinów jak B4 i ma ten pin nr.3.
Tak, wiec czekam na informacje, bo nie powiem, że mi zależy. I poszukaj może akurat ty taki znajdziesz to odkupię.
Ps. Tu ewidentnie widać, że to taki powinien być
http://www.allegro.pl/item441241357_prz ... a6_c4.html
Tak, wiec czekam na informacje, bo nie powiem, że mi zależy. I poszukaj może akurat ty taki znajdziesz to odkupię.
Ps. Tu ewidentnie widać, że to taki powinien być
http://www.allegro.pl/item441241357_prz ... a6_c4.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 96
- Rejestracja: 23 lis 2007, 09:42
- Lokalizacja: nowy sacz
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Więc sprawdziłem i działa przełącznik z A4, który ma taki rozstaw pinów jak w B4. Ma numer 4D0 941 503. Tylko k44761 pisałeś coś że sam przełącznik nie ma tej opcji wyłączania po kilkunastu minutach i że za to odpowiada przekaźnik?
Tego nie mogłem sprawdzić, bo tylko na chwilę sprawdziłem przełącznik w aucie kolegi.
Tego nie mogłem sprawdzić, bo tylko na chwilę sprawdziłem przełącznik w aucie kolegi.
Na początek sorka za kotleta ale bez sensu zakładać nowy temat :mrgreen: ale etka padła i jestem bezradny i bezsilny jak bym rękę stracił. Od czego podpasywać przycisk do grzania tylnej szyby a4,c4??!?! jak macie jakieś doświadczenia to piszcie. a nr mojego oryginała który się ,,zepsuł'' to 893-941-503
dziękował
ps.chodzi o b4 oczywiście
dziękował
ps.chodzi o b4 oczywiście
Odgrzeję trochę temat.
Znaleźliście te numery włącznika od C4 z czasówką ?
Ja już zaprojektowałem włącznik do ogrzewania tylnej szyby z czasówką i przekaźnikiem ale jest mały problem. Chciałbym wsadzić to wszystko do oryginalnego przycisku. Ale mieści mi się tylko przekaźnik 8 A. Z tego co tutaj czytałem szyba pobiera ok. 15A. Dlatego szukam oryginalnego z C4.
Znaleźliście te numery włącznika od C4 z czasówką ?
Ja już zaprojektowałem włącznik do ogrzewania tylnej szyby z czasówką i przekaźnikiem ale jest mały problem. Chciałbym wsadzić to wszystko do oryginalnego przycisku. Ale mieści mi się tylko przekaźnik 8 A. Z tego co tutaj czytałem szyba pobiera ok. 15A. Dlatego szukam oryginalnego z C4.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
podepnę się pod temat. mam problem z grzaniem 3 nitek na tylnej szybie.pewnie są przerwane.niech ktoś mi powie czego używał podczas ich łączenia bo podobno te pasy nie wszystkie są dobre gdyż nie przewodzą dobrze prądu i szyba na tej nitce dalej nie grzeje.jakich past naprawczych używacie?? czy oprócz pasty wklejacie jeszcze jakiś drucik bo o tym też słyszałem że się tak robi...
Co do past i drucików.
Jest takie coś jak klej przewodzący. Jest to klej z opiłkami metalu bądź grafitu. Dostępny w sklepach elektronicznych lub w znanym serwisie aukcyjnym.
Z mojego doświadczenia wynika,że przerwy do 3 mm nie wymagają drucików. Przy większych przerwach sam klej może nie wystarczyć. Pamiętaj ,żeby przed klejeniem oczyścić lekko "ranę " ponieważ jeżeli się nie mylę to paski są powleczone warstwą ochronną i klej może nie zadziałać.
Jest takie coś jak klej przewodzący. Jest to klej z opiłkami metalu bądź grafitu. Dostępny w sklepach elektronicznych lub w znanym serwisie aukcyjnym.
Z mojego doświadczenia wynika,że przerwy do 3 mm nie wymagają drucików. Przy większych przerwach sam klej może nie wystarczyć. Pamiętaj ,żeby przed klejeniem oczyścić lekko "ranę " ponieważ jeżeli się nie mylę to paski są powleczone warstwą ochronną i klej może nie zadziałać.
Pomoże mi ktoś z tym przełącznikiem? Rozebrałem swój, bo działał mi tylko gdy go trzymałem wciśniętego. Po rozebraniu ukazało się coś takiego:
Jak ten drucik powinien być ułożony? Dodam ze przed rozebraniem przycisk chodził z oporem i był charakterystyczny "klik" i opór, który w kolegi aucie, ze sprawnym przełącznikiem nie występował.
Jak ten drucik powinien być ułożony? Dodam ze przed rozebraniem przycisk chodził z oporem i był charakterystyczny "klik" i opór, który w kolegi aucie, ze sprawnym przełącznikiem nie występował.