Moje Audi Coupe quattro 20v - sprzedam trochę fantów ;)
- DeS
- Audi 80 Klub
- Posty: 780
- Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
- Imię: Paweł
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Apropos powerflexa to ja też na nim jeździłem (w połączeniu z polską produkcją) i niestety zrezygnowałem. Nie mogłem znieść uczucia, że każdy papieros i każde łączenie asfaltu idzie od razu w budę (zero tłumienia).
Maroonio nie narzeka i bardzo mnie zastanawia dlaczego jego odczucia sie odmienne od moich, może dlatego, że mam mocniej skręcone amorki.
Ja zrezygnowałem, ale w aucie "do sportu" zastosowałbym je bez zastanowienia.
Maroonio nie narzeka i bardzo mnie zastanawia dlaczego jego odczucia sie odmienne od moich, może dlatego, że mam mocniej skręcone amorki.
Ja zrezygnowałem, ale w aucie "do sportu" zastosowałbym je bez zastanowienia.
Ja mam u siebie seryjne amory.
Zamierzam wstawić powerflexy na wahacze i stabilizatory po tym jak wymienię gumy na sankach i poduchy na amorach. Mam dosyć gumowych tulejek, które trzeba wymieniać częściej niż w każdym innym aucie które do tej pory miałem.
Myślę, że przy seryjnym zawieszeniu nie będzie to jakiś wygłup.
Zamierzam wstawić powerflexy na wahacze i stabilizatory po tym jak wymienię gumy na sankach i poduchy na amorach. Mam dosyć gumowych tulejek, które trzeba wymieniać częściej niż w każdym innym aucie które do tej pory miałem.
Myślę, że przy seryjnym zawieszeniu nie będzie to jakiś wygłup.
Nom sztywniej to jest napewno tlumienie tez nie watpie ze zniklo tylko sie wlasnie zastanawiam czy nie jest aby za sztywno jak na codzienna jazde. Maroonio, wiesz ty masz wszystko jak narazie nowe w zawieszeniu wiec nie ma prawa byc czegos takiego jak wyczucie kazdego kamyczka pod kolem, co bedzie za kilka kkm to czas pokaze. jak narazie fajnie ze autko jest tak dokladne i zwarte jak piszesz.
Pozwolę sobie wyręczyć
http://www.majer-tech.com.pl/
Też będę od nich brał.
Wymagają najpierw maila z podaniem tulei oraz ich ilości. W odpowiedzi podają cenę. A potem już finalizacja.
http://www.majer-tech.com.pl/
Też będę od nich brał.
Wymagają najpierw maila z podaniem tulei oraz ich ilości. W odpowiedzi podają cenę. A potem już finalizacja.
- DeS
- Audi 80 Klub
- Posty: 780
- Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
- Imię: Paweł
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Już nie śmigam. Mam seryjne. Te z carhardu miałem z przodu i były one bardziej miękkie od tych z powerflexa. I takie mogę ewentualnie polecić. Wykonanie bez najmniejszego zarzutu. Jak chcesz to mam swoje zdjęte po 1000km. PozdrFranoF1 pisze:Des Śmigasz na tych tulejach? Możesz cos powiedziec na ten temat?
Podziękował Des za kontakt
Dzieki ale na razie to zbieram info, co by wybrać.DeS pisze:Już nie śmigam. Mam seryjne. Te z carhardu miałem z przodu i były one bardziej miękkie od tych z powerflexa. I takie mogę ewentualnie polecić. Wykonanie bez najmniejszego zarzutu. Jak chcesz to mam swoje zdjęte po 1000km. Pozdr
Ps. napisz na Pw jaki koszt.
Pozdrówka i sorrki za ot.