Radio - podlaczenie - uciete kostki
Radio - podlaczenie - uciete kostki
witam
chciałbym zacząć od tego, że w mojej niuni, nie mam żadnych kostek od radia, wszystkie kable są poprzecinane (poprzedni własciciel). Zakupiłem nowe radio sony, no i teraz jak to podpiąć ? mam tam 4 zielone kable, to głośniki, doszedłem do tego :p, znalazłem wiązke kabli różnokolorowych, daje fotke, na której widać te kable, wszystkie jakie odszukałem za deską.
na niebiesko, zakreślone są właśnie te kable, jest tam czerwony z jakimś paskiem chyba, niebieski, też z jakiś innymi kolorkiem, brązowy i dwa białe. Moje pytanie, czy wiecie, jak te kable powinny być podłączone do nowego radia z kostką, która też jest widoczna na zdjęciu ? ;p czy są to fabryczne kable ? czy ktoś kombinował z instalacją ?
może to pytanie jest głupie, ale jestem laikiem co chodzi o radia ;]
kable do głośników są zakreślone na niebiesko.
moje drugie pytanie, co to mogą być kostki przy pedale sprzęgła, obok rączki do otwierania maski.
zdjęcie
proszę o pomoc,
pozdrawiam, Troy
PS: Czy jest możliwość spalenia czegoś w radiu poprzez złe podłączenie ? w radiu jest bezpieczniczek 10
PS2: jaki kostki muszę kupić, żeby to wszystko popodpinać ?
chciałbym zacząć od tego, że w mojej niuni, nie mam żadnych kostek od radia, wszystkie kable są poprzecinane (poprzedni własciciel). Zakupiłem nowe radio sony, no i teraz jak to podpiąć ? mam tam 4 zielone kable, to głośniki, doszedłem do tego :p, znalazłem wiązke kabli różnokolorowych, daje fotke, na której widać te kable, wszystkie jakie odszukałem za deską.
na niebiesko, zakreślone są właśnie te kable, jest tam czerwony z jakimś paskiem chyba, niebieski, też z jakiś innymi kolorkiem, brązowy i dwa białe. Moje pytanie, czy wiecie, jak te kable powinny być podłączone do nowego radia z kostką, która też jest widoczna na zdjęciu ? ;p czy są to fabryczne kable ? czy ktoś kombinował z instalacją ?
może to pytanie jest głupie, ale jestem laikiem co chodzi o radia ;]