[B4 1Z] Rezanie FMIC - nowe foty - rury w czarnym macie.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Wiem że z tym muszę się liczyć. Nie prędko zgromadzę wszystkie potrzebne materiały i zabiorę się do dzieła, ale powoli, powoli coś się zmontuje
OT: Na allegro bardzo podobne rury były w cenie 1,2 za 2cm, czyli za 1,5 metra wychodzi 90 zł plus przesyłka, czyli trochę ponad 100. Tu mam to sama i to za połowę <ok>
[ Dodano: 2008-09-28, 17:13 ]
A co myślisz o takim IC?
http://www.allegro.pl/item446336917_fia ... _4tdi.html
Nie podoba mi się za bardzo, ale plusem jest to że ma wyjścia takie jakich bym szukał. Nie wiem natomiast jak wygląda jego wydajność. Montowany jest w 2,4TDi więc chyba to nie jakaś słabizna, chyba...
OT: Na allegro bardzo podobne rury były w cenie 1,2 za 2cm, czyli za 1,5 metra wychodzi 90 zł plus przesyłka, czyli trochę ponad 100. Tu mam to sama i to za połowę <ok>
[ Dodano: 2008-09-28, 17:13 ]
A co myślisz o takim IC?
http://www.allegro.pl/item446336917_fia ... _4tdi.html
Nie podoba mi się za bardzo, ale plusem jest to że ma wyjścia takie jakich bym szukał. Nie wiem natomiast jak wygląda jego wydajność. Montowany jest w 2,4TDi więc chyba to nie jakaś słabizna, chyba...
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Najlepiej by było, gdyby sprzedawca nalał do niego wody - wiedziałbym dokładnie jaką ma pojemność. Mógłbym obliczyć jaką pojemność ma obecny mój układ i mniej więcej jaką będzie miał po modach.
Jeśli wszystko się uda to skróceniu ulegną węże dolotowe. Być może udałoby się zachować obecną pojemność układu, a może i zmniejszyć. Wtedy byłoby już w ogóle super - mniej pojemny układ, większy ICek a w dodatku umieszczony z przodu.
Jeśli wszystko się uda to skróceniu ulegną węże dolotowe. Być może udałoby się zachować obecną pojemność układu, a może i zmniejszyć. Wtedy byłoby już w ogóle super - mniej pojemny układ, większy ICek a w dodatku umieszczony z przodu.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
I tu właśnie mam dylemacik. ICek od Fiata nie jest duży (15x28 jeśli chodzi o rdzeń) a po lekkim przestawieniu chłodnicy dolot do niego byłby naprawdę niewielki. Turbodziura pozostała by na tym samy poziomie - chodź nie wiem czy można w ogóle mówić tutaj o turbodziurze
ICek od Reno jest większy (20x58), byłoby trochę więcej roboty z jego upchaniem, ale myślę że dałbym radę. Chłodnica musiałby pójść trochę do tyły, trzeba by było przerobić tą blachę która jest po środku za grilem. Ale wszystko da się zrobić. Taki icek byłby dobry do dużych doładowań, ale mam zwykłą uszczelkę pod głowicą, więc z doładowaniem nie mogę przesadzać. Nie wiem też czy w przyszłości coś z tym zrobię.
Obecnie jeżdżę na ciśnieniu 1 bar, po wymianie ICka może podkręcę na 1,1 bara i to by było na tyle jeśli chodzi o obecne plany. Więc nie wiem czy ma sens męczyć się z dawaniem jakiegoś dużego ICka.
Co o tym myślisz, dobrze rozumuje?
ICek od Reno jest większy (20x58), byłoby trochę więcej roboty z jego upchaniem, ale myślę że dałbym radę. Chłodnica musiałby pójść trochę do tyły, trzeba by było przerobić tą blachę która jest po środku za grilem. Ale wszystko da się zrobić. Taki icek byłby dobry do dużych doładowań, ale mam zwykłą uszczelkę pod głowicą, więc z doładowaniem nie mogę przesadzać. Nie wiem też czy w przyszłości coś z tym zrobię.
Obecnie jeżdżę na ciśnieniu 1 bar, po wymianie ICka może podkręcę na 1,1 bara i to by było na tyle jeśli chodzi o obecne plany. Więc nie wiem czy ma sens męczyć się z dawaniem jakiegoś dużego ICka.
Co o tym myślisz, dobrze rozumuje?
Solskier pisze:Zmien uszczlke na metalową, wsadz jak najwiekszy Icek jaki uda Ci sie upchnąć doładownaie na 1.4 bara, gov mod, i lej paliwem bedzie ze 110 PS
... hihi Słuchajcie Go bo wie co mówi :mrgreen:
Nalejcie mu bo dobrze mówi
... Labiel jak skończysz ReZać SB-ka to trzeba się na spocie ustawić :mrgreen: Jak ukończę projekt taty może być ciekawie 8-)
Chociaż b3 jest o wiele lżejsza więc było by na pewno fajnie :mrgreen:
B3 SB & B4 AAZ + <lol>
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Było by pięknie. :mrgreen:Solskier pisze:Zmien uszczlke na metalową, wsadz jak najwiekszy Icek jaki uda Ci sie upchnąć doładownaie na 1.4 bara, gov mod, i lej paliwem bedzie ze 110 PS
Dlatego też właśnie mam dylemat. Czy pakować dużego ICka i zabezpieczać się na przyszłość (bo obecnie byłby niewykorzystywany w pełni) czy średniego i zaspokoić obecne potrzeby.
Na razie chyba jednak wpakuje tego od FIATA MAREA. Jeśli z czasem będzie potrzebne coś większego to znów się przerobi
Mam jeszcze pytanie odnośnie sprzęgła w SB, bo słyszałem że starcza do mocy około 100KM a potem trzeba wstawiać już od mocniejszych silników.
... Ładuj większe FMIC, po co później kasę wywalać na coś większego i wydajniejszego. Nie opłaca się wybierać pół środków ... ja u Siebie założyłem zwykłego IC ale to nie był mój błąd gdyż Solskier mówił że na początek zabawy w AAZ mi wystarczy ale w przyszłym sezonie zakładam zderzak od cabrio i FMIC duże musi chłodzić dobrze :mrgreen:Labiel pisze:Było by pięknie. :mrgreen:Solskier pisze:Zmien uszczlke na metalową, wsadz jak najwiekszy Icek jaki uda Ci sie upchnąć doładownaie na 1.4 bara, gov mod, i lej paliwem bedzie ze 110 PS
Dlatego też właśnie mam dylemat. Czy pakować dużego ICka i zabezpieczać się na przyszłość (bo obecnie byłby niewykorzystywany w pełni) czy średniego i zaspokoić obecne potrzeby.
Na razie chyba jednak wpakuje tego od FIATA MAREA. Jeśli z czasem będzie potrzebne coś większego to znów się przerobi
Mam jeszcze pytanie odnośnie sprzęgła w SB, bo słyszałem że starcza do mocy około 100KM a potem trzeba wstawiać już od mocniejszych silników.
Masz rację sprzęgło może już siadać, u mniej tak samo robi się tak samo jak w poprzednim vw weju 8-)
Ale co jak się bawić to się bawić sprzęgło również idzie won i będzie nowe większe i mocniejsze 8-)
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Gdyby były większe środki i samochód nie byłby mi potrzebny na co dzień to rozebrałbym go w drobny mak i stworzył z niego ze 140 konnego potwora Ale środki i czas są niestety ograniczeniem.
Czy ktoś orientuje się z jakich materiałów wykonany jest Icek od Reno Meganki:
http://www.allegro.pl/item440688114_chl ... ic_ii.html
To jest aluminimu, czy jakiś stop, czy może zwykły metal? Bo gdyby zwykły metal to mógłbym we własnym zakresie przespawać sobie trochę wejścia.
Tu jest fajny icke, ale cena...
http://www.allegro.pl/item439854551_uni ... ooler.html
Czy ktoś orientuje się z jakich materiałów wykonany jest Icek od Reno Meganki:
http://www.allegro.pl/item440688114_chl ... ic_ii.html
To jest aluminimu, czy jakiś stop, czy może zwykły metal? Bo gdyby zwykły metal to mógłbym we własnym zakresie przespawać sobie trochę wejścia.
Tu jest fajny icke, ale cena...
http://www.allegro.pl/item439854551_uni ... ooler.html
Labiel pisze:
Tu jest fajny icke, ale cena...
http://www.allegro.pl/item439854551_uni ... ooler.html
... hihi Fajny oj dzięki niemu można było by mocno podciągnąć :mrgreen:
Ale raczej doo Ciebie go nie włoży :roll:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jeśli wsadzę icka od Fiata to będzie on w lewej części. Przesunę chłodnicę nieco w prawo tak aby było odpowiednie miejsce między chłodnicą wody a lewą lampą. Oglądałem już jak wygląda sprawa i myślę że da się zrobić taki manewr. Będzie trzeba przerobić nieco mocowanie chłodnicy wody, być może i podstawkę pod jedną z "nóżek" ale da się to zrobić.matt1988 pisze:Tez widziałem tego Icka z Marei i myślę że dał by radę. Oglądałem też ile miejsca jest miedzy chłodnicą a grillem i niestety nie wygląda to za ciekawie myślałem ze tak jest więcej miejsca. Mam pytanko którędy chcesz puścić rury od IC.
Niewykluczone też że odsunę trochę do tyłu chłodnicę po lewej stronie. Za dużo miejsca to tam nie ma bo za chłodnicą są zaraz pasek od alternatora, ale jak się dobrze pomyśli to wszystko da się zrobić.
[ Dodano: 2008-09-29, 19:09 ]
Wszystko dałoby radę zrobić. Ale to byłaby już ostra rzeźba. Chłodnica musiałaby pójść nieco do tyłu. Nie byłoby potem za dużo miejsca między nią a silnikiem, ale dałoby radę, gdyby były takie środkigrinch pisze:
Ale raczej doo Ciebie go nie włoży :roll: