Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Rezanie FMIC - nowe foty - rury w czarnym macie.

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 28 wrz 2008, 15:13

Całość materiałów za tanio to nie wyjdzie ale jak policzyc to tragedii tez nie bedzie, ale też wszystko zależy od tego jakich materiałów użyjesz, jakie kolanka, jakie łaczniki i jaki cooler.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 28 wrz 2008, 17:00

Wiem że z tym muszę się liczyć. Nie prędko zgromadzę wszystkie potrzebne materiały i zabiorę się do dzieła, ale powoli, powoli coś się zmontuje :-P

OT: Na allegro bardzo podobne rury były w cenie 1,2 za 2cm, czyli za 1,5 metra wychodzi 90 zł plus przesyłka, czyli trochę ponad 100. Tu mam to sama i to za połowę <ok>

[ Dodano: 2008-09-28, 17:13 ]
A co myślisz o takim IC?

http://www.allegro.pl/item446336917_fia ... _4tdi.html

Nie podoba mi się za bardzo, ale plusem jest to że ma wyjścia takie jakich bym szukał. Nie wiem natomiast jak wygląda jego wydajność. Montowany jest w 2,4TDi więc chyba to nie jakaś słabizna, chyba...

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 28 wrz 2008, 17:32

No wszystko spoko, tylko zeby ten IC nie byt za duzy... musisz obliczyć jego objetość, wtedy bedzie wiecej wiadomo.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 28 wrz 2008, 17:51

Najlepiej by było, gdyby sprzedawca nalał do niego wody - wiedziałbym dokładnie jaką ma pojemność. Mógłbym obliczyć jaką pojemność ma obecny mój układ i mniej więcej jaką będzie miał po modach.

Jeśli wszystko się uda to skróceniu ulegną węże dolotowe. Być może udałoby się zachować obecną pojemność układu, a może i zmniejszyć. Wtedy byłoby już w ogóle super - mniej pojemny układ, większy ICek a w dodatku umieszczony z przodu.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 29 wrz 2008, 10:11

Ja zamiast bawić sie z pomiejszaniem układu wolałbym podnieść cisnienie doładownaia turbo które masz spokojnie bedzie smigac na doładowaniu 1.4-1.5bara, ale do tego musi być naprawde spory IC.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 29 wrz 2008, 16:29

I tu właśnie mam dylemacik. ICek od Fiata nie jest duży (15x28 jeśli chodzi o rdzeń) a po lekkim przestawieniu chłodnicy dolot do niego byłby naprawdę niewielki. Turbodziura pozostała by na tym samy poziomie - chodź nie wiem czy można w ogóle mówić tutaj o turbodziurze :-P

ICek od Reno jest większy (20x58), byłoby trochę więcej roboty z jego upchaniem, ale myślę że dałbym radę. Chłodnica musiałby pójść trochę do tyły, trzeba by było przerobić tą blachę która jest po środku za grilem. Ale wszystko da się zrobić. Taki icek byłby dobry do dużych doładowań, ale mam zwykłą uszczelkę pod głowicą, więc z doładowaniem nie mogę przesadzać. Nie wiem też czy w przyszłości coś z tym zrobię.

Obecnie jeżdżę na ciśnieniu 1 bar, po wymianie ICka może podkręcę na 1,1 bara i to by było na tyle jeśli chodzi o obecne plany. Więc nie wiem czy ma sens męczyć się z dawaniem jakiegoś dużego ICka.

Co o tym myślisz, dobrze rozumuje?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 29 wrz 2008, 17:16

Zmien uszczlke na metalową, wsadz jak najwiekszy Icek jaki uda Ci sie upchnąć doładownaie na 1.4 bara, gov mod, i lej paliwem bedzie ze 110 PS ;-)

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 29 wrz 2008, 17:36

Solskier pisze:Zmien uszczlke na metalową, wsadz jak najwiekszy Icek jaki uda Ci sie upchnąć doładownaie na 1.4 bara, gov mod, i lej paliwem bedzie ze 110 PS ;-)

... hihi Słuchajcie Go bo wie co mówi :mrgreen:
Nalejcie mu bo dobrze mówi <piwo>

... Labiel jak skończysz ReZać SB-ka to trzeba się na spocie ustawić :mrgreen: Jak ukończę projekt taty może być ciekawie 8-)

Chociaż b3 jest o wiele lżejsza więc było by na pewno fajnie :mrgreen:

B3 SB & B4 AAZ + <lol>

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 29 wrz 2008, 17:46

Solskier pisze:Zmien uszczlke na metalową, wsadz jak najwiekszy Icek jaki uda Ci sie upchnąć doładownaie na 1.4 bara, gov mod, i lej paliwem bedzie ze 110 PS ;-)
Było by pięknie. :mrgreen:

Dlatego też właśnie mam dylemat. Czy pakować dużego ICka i zabezpieczać się na przyszłość (bo obecnie byłby niewykorzystywany w pełni) czy średniego i zaspokoić obecne potrzeby.

Na razie chyba jednak wpakuje tego od FIATA MAREA. Jeśli z czasem będzie potrzebne coś większego to znów się przerobi ;-)

Mam jeszcze pytanie odnośnie sprzęgła w SB, bo słyszałem że starcza do mocy około 100KM a potem trzeba wstawiać już od mocniejszych silników.

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 29 wrz 2008, 17:53

Labiel pisze:
Solskier pisze:Zmien uszczlke na metalową, wsadz jak najwiekszy Icek jaki uda Ci sie upchnąć doładownaie na 1.4 bara, gov mod, i lej paliwem bedzie ze 110 PS ;-)
Było by pięknie. :mrgreen:

Dlatego też właśnie mam dylemat. Czy pakować dużego ICka i zabezpieczać się na przyszłość (bo obecnie byłby niewykorzystywany w pełni) czy średniego i zaspokoić obecne potrzeby.

Na razie chyba jednak wpakuje tego od FIATA MAREA. Jeśli z czasem będzie potrzebne coś większego to znów się przerobi ;-)

Mam jeszcze pytanie odnośnie sprzęgła w SB, bo słyszałem że starcza do mocy około 100KM a potem trzeba wstawiać już od mocniejszych silników.
... Ładuj większe FMIC, po co później kasę wywalać na coś większego i wydajniejszego. Nie opłaca się wybierać pół środków ... ja u Siebie założyłem zwykłego IC ale to nie był mój błąd gdyż Solskier mówił że na początek zabawy w AAZ mi wystarczy ale w przyszłym sezonie zakładam zderzak od cabrio i FMIC duże musi chłodzić dobrze :mrgreen:

Masz rację sprzęgło może już siadać, u mniej tak samo robi się tak samo jak w poprzednim vw weju 8-)
Ale co jak się bawić to się bawić sprzęgło również idzie won i będzie nowe większe i mocniejsze 8-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 29 wrz 2008, 18:30

Gdyby były większe środki i samochód nie byłby mi potrzebny na co dzień to rozebrałbym go w drobny mak i stworzył z niego ze 140 konnego potwora :-P Ale środki i czas są niestety ograniczeniem.

Czy ktoś orientuje się z jakich materiałów wykonany jest Icek od Reno Meganki:

http://www.allegro.pl/item440688114_chl ... ic_ii.html

To jest aluminimu, czy jakiś stop, czy może zwykły metal? Bo gdyby zwykły metal to mógłbym we własnym zakresie przespawać sobie trochę wejścia.

Tu jest fajny icke, ale cena...

http://www.allegro.pl/item439854551_uni ... ooler.html

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 29 wrz 2008, 18:35

Labiel pisze:
Tu jest fajny icke, ale cena...

http://www.allegro.pl/item439854551_uni ... ooler.html

... hihi Fajny oj dzięki niemu można było by mocno podciągnąć :mrgreen:

Ale raczej doo Ciebie go nie włoży :roll:

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 29 wrz 2008, 18:49

Tez widziałem tego Icka z Marei i myślę że dał by radę. Oglądałem też ile miejsca jest miedzy chłodnicą a grillem i niestety nie wygląda to za ciekawie myślałem ze tak jest więcej miejsca. Mam pytanko którędy chcesz puścić rury od IC.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 29 wrz 2008, 19:06

matt1988 pisze:Tez widziałem tego Icka z Marei i myślę że dał by radę. Oglądałem też ile miejsca jest miedzy chłodnicą a grillem i niestety nie wygląda to za ciekawie myślałem ze tak jest więcej miejsca. Mam pytanko którędy chcesz puścić rury od IC.
Jeśli wsadzę icka od Fiata to będzie on w lewej części. Przesunę chłodnicę nieco w prawo tak aby było odpowiednie miejsce między chłodnicą wody a lewą lampą. Oglądałem już jak wygląda sprawa i myślę że da się zrobić taki manewr. Będzie trzeba przerobić nieco mocowanie chłodnicy wody, być może i podstawkę pod jedną z "nóżek" ale da się to zrobić.

Niewykluczone też że odsunę trochę do tyłu chłodnicę po lewej stronie. Za dużo miejsca to tam nie ma bo za chłodnicą są zaraz pasek od alternatora, ale jak się dobrze pomyśli to wszystko da się zrobić.

[ Dodano: 2008-09-29, 19:09 ]
grinch pisze:
Ale raczej doo Ciebie go nie włoży :roll:
Wszystko dałoby radę zrobić. Ale to byłaby już ostra rzeźba. Chłodnica musiałaby pójść nieco do tyłu. Nie byłoby potem za dużo miejsca między nią a silnikiem, ale dałoby radę, gdyby były takie środki :-P

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 29 wrz 2008, 19:19

Najlepiej by było zrezać chłodnice z NG wtedy by było dużo miejsca <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl