Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Rezanie FMIC - nowe foty - rury w czarnym macie.

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 29 wrz 2008, 19:29

No ale turbogonojek potrzebuje dużą chłodnicę :mrgreen:

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 29 wrz 2008, 20:17

Labiel pisze:No ale turbogonojek potrzebuje dużą chłodnicę :mrgreen:
... Bez porządnego FMIC nie ma opcji ruszyć dalej z mocą :roll:
Smutna Prawda ale bolesna 8-)
Ja planuje pdociągnąć do 120 PS a co dalej to się zobaczy <piwo>

... Labiel, jak Solskier się pojawi to Ci doradzi :mrgreen:
Bo jak mi wiadomo to dziś pojechał do Kobiety więc dziś go już nie będzie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 29 wrz 2008, 20:24

grinch pisze: ... Bez porządnego FMIC nie ma opcji ruszyć dalej z mocą :roll:
I to jest coś z czym cały czas się gryzę. Czy zaspokoić się średnimi wynikami czy iść dalej. Ale dalej oznacza już nieco większą inwestycję.

Muszę coś szybko wymyślić bo może w połowie października coś ruszę. Na razie mam wesele siostry, a potem trzeba przygotować Audi do zimy, czyli zrobić porządną konserwację.[/quote]

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 29 wrz 2008, 20:29

Labiel pisze:
grinch pisze: ... Bez porządnego FMIC nie ma opcji ruszyć dalej z mocą :roll:
I to jest coś z czym cały czas się gryzę. Czy zaspokoić się średnimi wynikami czy iść dalej. Ale dalej oznacza już nieco większą inwestycję.

Muszę coś szybko wymyślić bo może w połowie października coś ruszę. Na razie mam wesele siostry, a potem trzeba przygotować Audi do zimy, czyli zrobić porządną konserwację.
... Musisz sam podjąć decyzję, nikt za Ciebie jej nie podejmie, oczywiście możesz nie ReZać ale będzie tak nudno i smętnie i zobaczysz po jakimś czasie znowu Ci będzie chciało ReZać <piwo>

Ja tak miałem <lol>

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 29 wrz 2008, 20:45

Hehe, wiem o co biega <ok> Nowa moc zawsze szybko się nudzi, a potem chce się więcej i więcej :mrgreen:

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 30 wrz 2008, 11:38

Wiec tak, ICek z tego co go tam pokazałeś jest z aluminium wiec sam go raczej sobie nie pospawasz... no chyba ze masz sprawarke do alu :-D dalej, co do wielkosci zakładaj ozdrazu taki na przyszłość nie warto bawić sie dwa razy tymi samymi zabawkami ;-) a co do sprzegła to powinno wydac na te 110PS (zależne w 90% od momentu obr, a nie od mocy) ale jak chcesz wiecej to odrazu zmiana sprzegła na takie np z VR6 ;-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 30 wrz 2008, 15:17

Chyba masz rację. Tak więc narazie może się wstrzymam i postaram się poszukać czegoś większego co udałoby mi się upchnąć.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 30 wrz 2008, 19:28

Labiel, Nie myslałes o zmianie zderzaka na takiego z coupe? (Fakt ze wymiany wymagały by obydwa zeby było estetycznie ale do B3 to nie są duże koszta...), tylko nie wiem czy i błotników nie musiałbyś wymienić :-P

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 30 wrz 2008, 19:54

Ja wiem czy koszty nie są małe :roll: Kiedyś patrzyłem za takimi zderzakami to tanie raczej nie były niestety. Ale wtedy faktycznie można byłoby dać jakiegoś icka w zderzak. Wybór takich jest zdecydowanie większy.

Generalnie to nie chce wkładać zbyt dużo kasy w &#8222;opcje dodatkowe&#8221;. Prędko tego auta raczej nie sprzedam, jeśli moje plany z przeprowadzką do Poznania wypalą. Jeśli natomiast postanowię jakiś czas jeszcze pomieszkać z rodzicami to może będę zastanawiał się nad zmianą auta na coś nowszego &#8211; oczywiście z czterema pierścieniami, innej opcji nie ma.

Awatar użytkownika
B4ME
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 30 cze 2008, 13:02
Lokalizacja: WROCLAW/ZĄBKOWICE

Post autor: B4ME » 29 lis 2008, 17:56

Troche odświeżę temat... Może to nie dotyczy bezpośrednio FMIC'eka ale też to tez icek
poniżej podaje link do bratniego forum OCP i tam jest temat stworzony przez Aligatora z Katowic na temat wiekszego SMIC zamiast standardowego, z tego co widzę to durzo ludzi z tego forum (w tym ja) chcialoby miec wieksza chłodnice ale nie zmieniać zderzaka oraz orurowania... Co wy na to ? bo powiem szczeże sam się zastanawiam nad takim lub podobnym cudakiem....

http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=4104

Zastanawiam się czy wogule by to domnie wlazło xDDD

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 30 lis 2008, 14:58

B4ME pisze:Troche odświeżę temat... Może to nie dotyczy bezpośrednio FMIC'eka ale też to tez icek
poniżej podaje link do bratniego forum OCP i tam jest temat stworzony przez Aligatora z Katowic na temat wiekszego SMIC zamiast standardowego, z tego co widzę to durzo ludzi z tego forum (w tym ja) chcialoby miec wieksza chłodnice ale nie zmieniać zderzaka oraz orurowania... Co wy na to ? bo powiem szczeże sam się zastanawiam nad takim lub podobnym cudakiem....

http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=4104

Zastanawiam się czy wogule by to domnie wlazło xDDD

... Moim zdaniem mija się to z celem gdyż:
Robiąc większy IC i montując go w miejsce ori :
:arrow: Potrzebna była by większa kierownica powietrza to raz
:arrow: I moim zdaniem zaoszczędzilibyśmy trochę $ ale efekt marny

FMIC ma to do siebie że powietrze wali na niego bezpośrednio :!:
Nie są potrzebne żadne kierownice powietrza itp :!:
I dlatego temperatura w dolocie spada bardzo bardzo dużo przykładem jest Solskier

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 30 lis 2008, 15:06

Ale wykresy pokazują że to jednak działa :-P Ciekawe tylko jaki byłby efekt przy zastosowaniu tego samego ICka jako FMIC.

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 30 lis 2008, 15:09

Labiel pisze:Ale wykresy pokazują że to jednak działa :-P Ciekawe tylko jaki byłby efekt przy zastosowaniu tego samego ICka jako FMIC.
... Ja myślę żę FMIC to FMIC i koniec :mrgreen:
Takie tam duperelne chłodnice jestem na Nie :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 01 gru 2008, 10:21

grinch pisze:
Labiel pisze:Ale wykresy pokazują że to jednak działa :-P Ciekawe tylko jaki byłby efekt przy zastosowaniu tego samego ICka jako FMIC.
... Ja myślę żę FMIC to FMIC i koniec :mrgreen:
Takie tam duperelne chłodnice jestem na Nie :mrgreen: :mrgreen:
A ja myśle ze skoro koles pokazał wykresy ze działa to czemu nie... Trzebaby jeszcze poczytać jak daje to rady w lecie. Druga sprawa że on pisze że koszt takiego to 900 zeta a FMIC kosztuje 2000 ( mowa o customach ), a mnie fmic z orurowaniem kosztowal 700 zloty, solskier zrobil za 800-900 więc da się to zrobić taniej niz podaje autor tamtego wątku.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 01 gru 2008, 12:25

labek Solskier robił home made, a autor tekstu zajmuje sie orurowaniem silnika, dlatego taka a nie inna cena.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl