[B4 1Z] Rezanie FMIC - nowe foty - rury w czarnym macie.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
... Bez porządnego FMIC nie ma opcji ruszyć dalej z mocą :roll:Labiel pisze:No ale turbogonojek potrzebuje dużą chłodnicę :mrgreen:
Smutna Prawda ale bolesna 8-)
Ja planuje pdociągnąć do 120 PS a co dalej to się zobaczy
... Labiel, jak Solskier się pojawi to Ci doradzi :mrgreen:
Bo jak mi wiadomo to dziś pojechał do Kobiety więc dziś go już nie będzie :mrgreen:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
I to jest coś z czym cały czas się gryzę. Czy zaspokoić się średnimi wynikami czy iść dalej. Ale dalej oznacza już nieco większą inwestycję.grinch pisze: ... Bez porządnego FMIC nie ma opcji ruszyć dalej z mocą :roll:
Muszę coś szybko wymyślić bo może w połowie października coś ruszę. Na razie mam wesele siostry, a potem trzeba przygotować Audi do zimy, czyli zrobić porządną konserwację.[/quote]
... Musisz sam podjąć decyzję, nikt za Ciebie jej nie podejmie, oczywiście możesz nie ReZać ale będzie tak nudno i smętnie i zobaczysz po jakimś czasie znowu Ci będzie chciało ReZaćLabiel pisze:I to jest coś z czym cały czas się gryzę. Czy zaspokoić się średnimi wynikami czy iść dalej. Ale dalej oznacza już nieco większą inwestycję.grinch pisze: ... Bez porządnego FMIC nie ma opcji ruszyć dalej z mocą :roll:
Muszę coś szybko wymyślić bo może w połowie października coś ruszę. Na razie mam wesele siostry, a potem trzeba przygotować Audi do zimy, czyli zrobić porządną konserwację.
Ja tak miałem <lol>
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Wiec tak, ICek z tego co go tam pokazałeś jest z aluminium wiec sam go raczej sobie nie pospawasz... no chyba ze masz sprawarke do alu dalej, co do wielkosci zakładaj ozdrazu taki na przyszłość nie warto bawić sie dwa razy tymi samymi zabawkami a co do sprzegła to powinno wydac na te 110PS (zależne w 90% od momentu obr, a nie od mocy) ale jak chcesz wiecej to odrazu zmiana sprzegła na takie np z VR6
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ja wiem czy koszty nie są małe :roll: Kiedyś patrzyłem za takimi zderzakami to tanie raczej nie były niestety. Ale wtedy faktycznie można byłoby dać jakiegoś icka w zderzak. Wybór takich jest zdecydowanie większy.
Generalnie to nie chce wkładać zbyt dużo kasy w „opcje dodatkowe”. Prędko tego auta raczej nie sprzedam, jeśli moje plany z przeprowadzką do Poznania wypalą. Jeśli natomiast postanowię jakiś czas jeszcze pomieszkać z rodzicami to może będę zastanawiał się nad zmianą auta na coś nowszego – oczywiście z czterema pierścieniami, innej opcji nie ma.
Generalnie to nie chce wkładać zbyt dużo kasy w „opcje dodatkowe”. Prędko tego auta raczej nie sprzedam, jeśli moje plany z przeprowadzką do Poznania wypalą. Jeśli natomiast postanowię jakiś czas jeszcze pomieszkać z rodzicami to może będę zastanawiał się nad zmianą auta na coś nowszego – oczywiście z czterema pierścieniami, innej opcji nie ma.
Troche odświeżę temat... Może to nie dotyczy bezpośrednio FMIC'eka ale też to tez icek
poniżej podaje link do bratniego forum OCP i tam jest temat stworzony przez Aligatora z Katowic na temat wiekszego SMIC zamiast standardowego, z tego co widzę to durzo ludzi z tego forum (w tym ja) chcialoby miec wieksza chłodnice ale nie zmieniać zderzaka oraz orurowania... Co wy na to ? bo powiem szczeże sam się zastanawiam nad takim lub podobnym cudakiem....
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=4104
Zastanawiam się czy wogule by to domnie wlazło xDDD
poniżej podaje link do bratniego forum OCP i tam jest temat stworzony przez Aligatora z Katowic na temat wiekszego SMIC zamiast standardowego, z tego co widzę to durzo ludzi z tego forum (w tym ja) chcialoby miec wieksza chłodnice ale nie zmieniać zderzaka oraz orurowania... Co wy na to ? bo powiem szczeże sam się zastanawiam nad takim lub podobnym cudakiem....
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=4104
Zastanawiam się czy wogule by to domnie wlazło xDDD
B4ME pisze:Troche odświeżę temat... Może to nie dotyczy bezpośrednio FMIC'eka ale też to tez icek
poniżej podaje link do bratniego forum OCP i tam jest temat stworzony przez Aligatora z Katowic na temat wiekszego SMIC zamiast standardowego, z tego co widzę to durzo ludzi z tego forum (w tym ja) chcialoby miec wieksza chłodnice ale nie zmieniać zderzaka oraz orurowania... Co wy na to ? bo powiem szczeże sam się zastanawiam nad takim lub podobnym cudakiem....
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=4104
Zastanawiam się czy wogule by to domnie wlazło xDDD
... Moim zdaniem mija się to z celem gdyż:
Robiąc większy IC i montując go w miejsce ori :
Potrzebna była by większa kierownica powietrza to raz
I moim zdaniem zaoszczędzilibyśmy trochę $ ale efekt marny
FMIC ma to do siebie że powietrze wali na niego bezpośrednio :!:
Nie są potrzebne żadne kierownice powietrza itp :!:
I dlatego temperatura w dolocie spada bardzo bardzo dużo przykładem jest Solskier
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
A ja myśle ze skoro koles pokazał wykresy ze działa to czemu nie... Trzebaby jeszcze poczytać jak daje to rady w lecie. Druga sprawa że on pisze że koszt takiego to 900 zeta a FMIC kosztuje 2000 ( mowa o customach ), a mnie fmic z orurowaniem kosztowal 700 zloty, solskier zrobil za 800-900 więc da się to zrobić taniej niz podaje autor tamtego wątku.grinch pisze:... Ja myślę żę FMIC to FMIC i koniec :mrgreen:Labiel pisze:Ale wykresy pokazują że to jednak działa Ciekawe tylko jaki byłby efekt przy zastosowaniu tego samego ICka jako FMIC.
Takie tam duperelne chłodnice jestem na Nie :mrgreen: :mrgreen: