[1.6TD SB] Swap 1.6TD na 1.6D.
Ja w 1,6d mam czujnik w głowicy -i ten mam podpięty pod kątrolke, a przy filtrze oleju mam 2 dodatkowe czujniki i też są podpięte, ale one są od za wysokiego lub zbyt niskiego ciśnienia i są podpięte pod brzęczek co jest za tą półeczka koło nóg kierowcy. Myśle że da sie przełożyć podstawe filtra z TD do D i bedziesz miał dalej czujniki aktywne, tylko w takim wypadku nie wiem jak będzie z kontrolką ciśnienia oleju. Jesteś pewny że w TD nie masz czujnika przy głowicy?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ja u siebie w 1,6d mam dwa czujniki przy podstawie filtra plus jeden przy głowicy i wszystkie podłaczone, ale tylko jeden działa (ten w głowicy) bo te przy filtrze są podłaczone ale brzęczek mam odłączony bo mam niskie ciśnienie na silniku bo sie już kończyLabiel pisze:W 1,6D tak samo masz dwa czujniki, tylko że jeden masz z tyłu w głowicy. Drugi powinien być przy filtrze oleju.
witam ja mam za soba taka przekladke mialem najpierw 2.3benz pozniej zminiono go na 1.6 sb pojezdzilem troszke ale tez palil mi duzu i niechcial zapalic jak bylo zimno kompresja b.marna .......pewnego dnia wziolem sie za to wywalilem 1.6td i wsadzilem silnik od passata b2 1.6d ...kwestja wymiany kola zamachowego pozniej szlo gladko tego samego dnia wieczorem juz jechalem swoja 90 z 1.6d myslalem ze bedzie o wiele gorzej z tymi 50 albo 54koniami da sie jezdzic ...Zaleta wielka to bezawaryjnosc tam niema sie zabardzo co zepsuc
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
No wiec tak sprawdzilem i w SB czujniki sa 2 tylko przy filtrze oleju a w D prawdopodbnie JK poniewaz jest on z audi 80 b2 jest tylko czujnik przy glowicy. Jak to podlaczyc zeby mi brzeczyk nie wariowal razem z kontrolka?
[ Dodano: 2008-10-09, 09:19 ]
Panowie swap zakonczony sukcesem nie obylo sie oczywiscie bez problemow: sprzeglo musialo zostac od SB tak samo jak kolo zamachowe, prawa lapa silnika nie bardzo chciala pasowac tam gdzie miala ale z uzyciem sily udalo sie :mrgreen: . Problem rowniez byl z kontrolka oleju ale dzieki koledze Mobilek udalo sie . Teraz troche danych technicznych jestem ogolnie zaskoczony ze ten silnik tak ciagnie te bude v max: narazie 165 srednie spalanie 6L. Nic nie dymi i nie muli no i najwazniejsze jezdzi tak jak powinien.
[ Dodano: 2008-10-09, 09:19 ]
Panowie swap zakonczony sukcesem nie obylo sie oczywiscie bez problemow: sprzeglo musialo zostac od SB tak samo jak kolo zamachowe, prawa lapa silnika nie bardzo chciala pasowac tam gdzie miala ale z uzyciem sily udalo sie :mrgreen: . Problem rowniez byl z kontrolka oleju ale dzieki koledze Mobilek udalo sie . Teraz troche danych technicznych jestem ogolnie zaskoczony ze ten silnik tak ciagnie te bude v max: narazie 165 srednie spalanie 6L. Nic nie dymi i nie muli no i najwazniejsze jezdzi tak jak powinien.