Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[1.6TD SB] Swap 1.6TD na 1.6D.

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 01 paź 2008, 21:57

Ja w 1,6d mam czujnik w głowicy -i ten mam podpięty pod kątrolke, a przy filtrze oleju mam 2 dodatkowe czujniki i też są podpięte, ale one są od za wysokiego lub zbyt niskiego ciśnienia i są podpięte pod brzęczek co jest za tą półeczka koło nóg kierowcy. Myśle że da sie przełożyć podstawe filtra z TD do D i bedziesz miał dalej czujniki aktywne, tylko w takim wypadku nie wiem jak będzie z kontrolką ciśnienia oleju. Jesteś pewny że w TD nie masz czujnika przy głowicy?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 01 paź 2008, 22:01

W 1,6D tak samo masz dwa czujniki, tylko że jeden masz z tyłu w głowicy. Drugi powinien być przy filtrze oleju.

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 01 paź 2008, 22:53

Labiel pisze:W 1,6D tak samo masz dwa czujniki, tylko że jeden masz z tyłu w głowicy. Drugi powinien być przy filtrze oleju.
Ja u siebie w 1,6d mam dwa czujniki przy podstawie filtra plus jeden przy głowicy :-/ i wszystkie podłaczone, ale tylko jeden działa (ten w głowicy) bo te przy filtrze są podłaczone ale brzęczek mam odłączony bo mam niskie ciśnienie na silniku bo sie już kończy :-?

Awatar użytkownika
PAWLO2525
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 128
Rejestracja: 19 lis 2007, 23:54
Lokalizacja: okolice szczyrku

Post autor: PAWLO2525 » 01 paź 2008, 23:42

witam ja mam za soba taka przekladke mialem najpierw 2.3benz pozniej zminiono go na 1.6 sb pojezdzilem troszke ale tez palil mi duzu i niechcial zapalic jak bylo zimno kompresja b.marna .......pewnego dnia wziolem sie za to wywalilem 1.6td i wsadzilem silnik od passata b2 1.6d ...kwestja wymiany kola zamachowego pozniej szlo gladko tego samego dnia wieczorem juz jechalem swoja 90 z 1.6d myslalem ze bedzie o wiele gorzej z tymi 50 albo 54koniami da sie jezdzic ...Zaleta wielka to bezawaryjnosc :) tam niema sie zabardzo co zepsuc

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 02 paź 2008, 08:35

No wiec tak sprawdzilem i w SB czujniki sa 2 tylko przy filtrze oleju a w D prawdopodbnie JK poniewaz jest on z audi 80 b2 jest tylko czujnik przy glowicy. Jak to podlaczyc zeby mi brzeczyk nie wariowal razem z kontrolka?

[ Dodano: 2008-10-09, 09:19 ]
Panowie swap zakonczony sukcesem nie obylo sie oczywiscie bez problemow: sprzeglo musialo zostac od SB tak samo jak kolo zamachowe, prawa lapa silnika nie bardzo chciala pasowac tam gdzie miala ale z uzyciem sily udalo sie :mrgreen: . Problem rowniez byl z kontrolka oleju ale dzieki koledze Mobilek udalo sie ;-) . Teraz troche danych technicznych jestem ogolnie zaskoczony ze ten silnik tak ciagnie te bude v max: narazie 165 :-) srednie spalanie 6L. Nic nie dymi i nie muli no i najwazniejsze jezdzi tak jak powinien.

voxx 113
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 17 sie 2008, 22:51
Lokalizacja: Ostre

Post autor: voxx 113 » 20 paź 2008, 22:17

i nie brakuje koledze tego cudownego świstu turbinki ?pozdrawiam i gratuluje :mrgreen:

Wnuczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 15 lut 2008, 14:40
Kontakt:

Post autor: Wnuczek » 25 paź 2008, 17:48

Panowie 1,6D to jest super motorek. Mój (co prawda w lżejszej budzie) spokojnie zadowala się 5l. ON. Do tego ten warkot klasycznego diesla jest piękny.
Pzdr.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl