Audi B3 1.6 TD Intercooler SB -> " R.I.P. " :(
Audi B3 1.6 TD Intercooler SB -> " R.I.P. " :(
Witam wszystkich!!!
W sobotę ( 27.09.2008 ) stałem się szczęśliwym posiadaczem B3 Klekota:) Jest to wersja ze wspomaganiem kierownicy, szyberdachem i ABS oraz 4-ma tarczami
Auto pod względem blacharskim wprawie idealne 2 niegroźne ogniska rdzy (zarodki), gorzej z mechaniką.
Auto dość długi czas stało bezczynnie w gararzu, a wcześniej było mało użytkowane i dlatego tylne tarcze są całe pordzewiałe, nawet nie nadają się do przetoczenia tak zjedzone, cieknie na zimeringu na wale tak przypuszczam, z przodu z lewej chuczy łożysko, od 2-óch dni coś mi stuka w prawym przodzie odgłos jakby półoś o coś waliła, ale tylko przy niskiej prędkości, albo na luzie tak przy 40km/h :roll: kolega też mi mówił że trzeba wymnienić jakiś wodzik w skrzyni na mosiężnej tulejce bo się poci, szyber sprawny ale bardzo ciężko chodzi, ABS wpełni sprawny. Jak na razie to na tyle chyba że o czym zapomniałem.
Dziś odebrałem zamówione graty:
-tarcze + klocki tył
-komplet łożysk na wszystkie koła
-komplet filtrów
-pasek rozrządu + napinacz
-Castrol EDGE 10W 40
-komplet tuleji wachacza
a w sobote zabieram się do roboty, najpierw trzeba zrobić mechanike bezpieczeństwo na 1 miejscu tym bardziej że jeździ ze mną moja roczna córeczka, potem zajme się małą rudą i upiększaniem.
Ogulnie B3 jest pełną serią sprowadzoną do Polski 12.11.2006r, w brifie było zapisane że miała ori alu, szkoda że już nie dotarły do PL.
Oto Fotki:
W sobotę ( 27.09.2008 ) stałem się szczęśliwym posiadaczem B3 Klekota:) Jest to wersja ze wspomaganiem kierownicy, szyberdachem i ABS oraz 4-ma tarczami
Auto pod względem blacharskim wprawie idealne 2 niegroźne ogniska rdzy (zarodki), gorzej z mechaniką.
Auto dość długi czas stało bezczynnie w gararzu, a wcześniej było mało użytkowane i dlatego tylne tarcze są całe pordzewiałe, nawet nie nadają się do przetoczenia tak zjedzone, cieknie na zimeringu na wale tak przypuszczam, z przodu z lewej chuczy łożysko, od 2-óch dni coś mi stuka w prawym przodzie odgłos jakby półoś o coś waliła, ale tylko przy niskiej prędkości, albo na luzie tak przy 40km/h :roll: kolega też mi mówił że trzeba wymnienić jakiś wodzik w skrzyni na mosiężnej tulejce bo się poci, szyber sprawny ale bardzo ciężko chodzi, ABS wpełni sprawny. Jak na razie to na tyle chyba że o czym zapomniałem.
Dziś odebrałem zamówione graty:
-tarcze + klocki tył
-komplet łożysk na wszystkie koła
-komplet filtrów
-pasek rozrządu + napinacz
-Castrol EDGE 10W 40
-komplet tuleji wachacza
a w sobote zabieram się do roboty, najpierw trzeba zrobić mechanike bezpieczeństwo na 1 miejscu tym bardziej że jeździ ze mną moja roczna córeczka, potem zajme się małą rudą i upiększaniem.
Ogulnie B3 jest pełną serią sprowadzoną do Polski 12.11.2006r, w brifie było zapisane że miała ori alu, szkoda że już nie dotarły do PL.
Oto Fotki:
Ostatnio zmieniony 18 gru 2009, 18:34 przez Henry, łącznie zmieniany 10 razy.
- Daniello85
- Audi 80 Klub
- Posty: 793
- Rejestracja: 06 mar 2007, 10:27
- Lokalizacja: Zgorzelec
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 31
- Rejestracja: 26 wrz 2007, 10:32
- Lokalizacja: Grodzisk Maz
Z tą Butelką to poprzedni właściciel woził w tym miejscu płyn do spryskiwaczy, ale tak już nie jest, a co do Oleju to jest to półsyntetyczny olej, taki wlewali w niemczech i taki jest zalany teraz przez poprzedniego właściciela, a skoro silnik nie bierze oleju to czemu mam zmieniać na minerala, który jest gorszy, ma gorsze właściwości smarujące i lepiące, a pozatym klekocik na takim oleju jest ciutke cichszy w pracy
Dziś zdążyłem przed pracą wymienić tarcze i klocki z tyłu, chciałem za jednym zamachem wymienić także łożyska, ale okazało się że te które kupiłem mają za małe fi wewnętrzne ( Fi 16 ) a ja mam Fi 19, a niby katalogowo się zgadzało, może mam jakąś wersje przejściową, bo Audi zjechało z lini produkcyjnej 24.04.1990 , a zostało odebrane z salonu rok puźniej. Jutro ogulnie jade wymienić te łożyska i biore się za reszte.
Dziś zdążyłem przed pracą wymienić tarcze i klocki z tyłu, chciałem za jednym zamachem wymienić także łożyska, ale okazało się że te które kupiłem mają za małe fi wewnętrzne ( Fi 16 ) a ja mam Fi 19, a niby katalogowo się zgadzało, może mam jakąś wersje przejściową, bo Audi zjechało z lini produkcyjnej 24.04.1990 , a zostało odebrane z salonu rok puźniej. Jutro ogulnie jade wymienić te łożyska i biore się za reszte.