Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Silnik - problem z pracą na zimnym - naprawiony !

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 23 wrz 2008, 12:24

czyli dobrze. Powinien tyle mieć.

[ Dodano: 2008-09-23, 12:25 ]
michalwielun, to zależy jak interpretujesz drugą kreskę na zegarze. Pierwsza to jest 60, druga jest nieopisana, trzecia ma już 130. Ile według Ciebie stopni ma olej na tej drugiej kresce?
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 1999 AHF
BMW 5 E39 2,5 TDS

Elektronika/elektryka samochodowa. Serwis klimatyzacji LUBIN tel. 510-861-605
Problem z akumulatorem? Zapraszam.

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 24 wrz 2008, 15:40

k44761 pisze:Ile według Ciebie stopni ma olej na tej drugiej kresce?
Może tak , jadąc od tyłu co 20 st. cel. i zmniejszając proporcjonalnie działkę

Obrazek
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2008, 15:10 przez ziemor, łącznie zmieniany 6 razy.

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 24 wrz 2008, 16:59

Druga kreska to według mnie 90 stopni :P przynajmniej tak wyczytalem w jakiejs mądrej książce
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 1999 AHF
BMW 5 E39 2,5 TDS

Elektronika/elektryka samochodowa. Serwis klimatyzacji LUBIN tel. 510-861-605
Problem z akumulatorem? Zapraszam.

Awatar użytkownika
misial0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:55
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: misial0 » 04 paź 2008, 09:07

ja mam podobne objawy tez mi szarpie na zimnym silniku i jest chyba slabsza niz 170 km :-( spalanie zawsze 16l lpg czy oszczednie czy szybka jazda z tego co czytalem to moze to byc wina sond lambda ja kupilem jakies na allegro za 75zl to jedna odrazu nie dzialala na drugiej bylo przez chwile lepiej i znowu jest to samo ale to byly nie orginalne teraz ma zamiar kupic uniwersalne ale boscha albo ngk i zobacze czy to pomoze :-)
michal 2.8 quattro :) kiedy przyjdzie ta zima :)

AdamE

Post autor: AdamE » 04 paź 2008, 09:22

panowie sonda powinna być oryginalna bo te dziadostwa z allegro to szkoda na nie kasy wydawać... wymień sondy- juz to przerabiałem :)

Awatar użytkownika
misial0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:55
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: misial0 » 04 paź 2008, 09:44

ale jakie te sondy oryginalne do 2,8 to ponad 300 zl za sztuke to za duzo :( ma ktos sprawdzone jakies uniwersalne boscha czy ngk myslalem nad uzywana ale nie wiadomo ile pochodzia a kazdy chce okolo 100 za sztuke
michal 2.8 quattro :) kiedy przyjdzie ta zima :)

AdamE

Post autor: AdamE » 04 paź 2008, 09:49

0 258 003 396 nr bosch do roku 1992
0 258 003 508 nr bosch po roku 1992
0 258 986 502 nr bosch sonda uniwersalna

[ Dodano: 2008-10-04, 09:51 ]
bosch akurat jest najtańszy, ngk kosztuje 285 a EPS 272 bosch u mnie w sklepie 209

[ Dodano: 2008-10-04, 09:52 ]
to podam jeszcze numer z NGK - OZA446-E12

Awatar użytkownika
misial0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:55
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: misial0 » 04 paź 2008, 09:55

witam ja tez mam taki problem na zimnym silniku to szarpie nie chce sie zazbierac ale ja stawiam na sonde lambda :) jak zmienie to dam znac ale z tego co szukalem to moze byc wlasnie to :)

[ Dodano: 2009-01-08, 22:56 ]
wymienilem dwie sondy i teraz maszyna chodzi jak rakieta zadnego szarpania :-) przy okazji zobacz sobie na poloczenie dolotu z przepustnica ob u mnie byl tam dosc duzy luz i lapal lewe powietrze u mojego kolegi w 2.8 tez tak mial moze z czasem tak maja warto sprawdzic to duzo nie kosztuje :-)
michal 2.8 quattro :) kiedy przyjdzie ta zima :)

Awatar użytkownika
misial0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:55
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: misial0 » 05 paź 2008, 14:12

kupilem sonde uniwersalna ngk/ntk 158zl w sklepie i problem zniknał :) troszke moze czsem zarwac ale myle ze to wina tego ze na drugiej starej sondzie parametry zmieniaja sie powoli a na tej nowej bardzo szybko ale nie ma juz takiego dlawienia jak wczesniej :) nareszcie jeszcze tylko sprawdze ja pali czy spalanie sie zmienilo :) jak tak to super i odradzam sondy za 70 zl ja kupilem dwie i strata pieniedzy :( pozdrawiam

[ Dodano: 2008-11-19, 19:32 ]
to jest to chłopaki zmienilem druga sonde i maszyna smiga jak tzeba zadnego szarpani mulenia na zimnym silniku no i spalanie odrazu poszlo w dol :) bo wczesniej caly czas to samo teraz czekam na zime :) pozdrawiam <ok>
michal 2.8 quattro :) kiedy przyjdzie ta zima :)

Zablokowany

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga