fotki spod maski:


mialem wczesniej powietrze w paliwie wina bylo slabe dokrecenie filtra paliwa i czujnika wody w paliwie ten od spodu filtrakapsel pisze:Zaobserwowales moze znaczna ilosc powietrza idacego wezem z filtra paliwa do nastawnika(na zasilaniu paliwem) ??



Niepotrzebnie traciłeś tylko czas rozbierając ten nastawnik ...jego fiksowanie nie ma nic wspólnego z opiłkami ,których w nim szukałeś i nie znalazłeś ,a zabawa w "przestawianie " na ściezkach to strata czasu .Jak zaczyna fiksować to żadne zabiegi nie pomogą a jak pomogą to na krótko .Szukaj sprawnego nastawnika, a jak nie chcesz się z tym użerać ,to przerób sobie na indukcyjny .To ze wszelkie próby naprawy potencjometru zwykle nic nie dają , powtarzam do znudzenia w kazdym temacie na temat nastawnika potencjometrycznego,ale niektórzy wolą się o tym przekonać osobiscie,grzebią ,rozbierają i tylko tracą czas .Gdyby dało się coś z tym zrobic z trwałym skutkiem na dłuższy czas ,to "regeneracja" tego typu nastawnika nie miała by tylko 3 czy 6 mcy gwarancji . Winny braku reakcji na gaz jest na 100% nastawnik i to ci gwarantuję ...i nie pytaj czemu nie masz pozostałych objawów bo szkoda czasu i klawiatury żeby się o tym rozpisywać .A mtdi nie radze robić bo wtedy dopiero zaczniesz płakaćdarekn pisze:Problem wygląda tak:
Za każdym razem po całkowitym puszczeniu gazu brak reakcji na gaz aż zejdzie do ok 1000 obrotów.
Masz vaga więc zrób logi dynamiczne 003 i 011 ...Przepływomierz nie ma żadnego wpływu na odpalanie czy dymienie czy to na biało czy na czarno ,a jego wskazania zależą od ciśnienia doładowania ....nie ma odpowiedniego doładowania ,przepływomierz "obcina" dawkę ,auto nie jedzie jak powinno i tyledarekn pisze:Mam vw T3 z 1.9 TDI z nastawnikiem indukcyjnym i tez szlag mnie trafia bo mam 3 sprawne przepływowki, na kazdej jednak samochod jedzie inaczej. Czasami potrafi przeladowac turbo, czasami ciezej odpala i ma bialy dym po odpaleniu i gorzej sie wkreca zanim pierwsza przygazowke dostanie. I ciagle sprawdzanie tego mnie wkurza. Znowu deczko odmienne problemy mam z tdi w golfie ale tez z przeplywka i przyspieszaniem (np przeplywowka ktora w golfie daje czarna chmure to w T3 jest najlepsza i dymku nie ma, a dawka identycznie ustawiona)