Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[80 B3] Przełącznik zespolony-manetka.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 11 paź 2008, 13:54

Chyba nie będę się w to bawił :-/
Mam na krótko zrobione gdy tylko przekręcę kluczyk i nigdy o światłach nie zapominam.

Kumpel zrezał manetki od mercedesa 200 i o dziwo jest dobrze :-?
Zima idzie więc może trochę wtedy pogrzebie.

A mam pytanko dlaczego wogóle coś się dzieje z tym przełącznikiem-wcześniej miałem forda(dawne czasy :-P ) i był ten sam problem :?:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 11 paź 2008, 14:07

shellah pisze:A mam pytanko dlaczego wogóle coś się dzieje z tym przełącznikiem-wcześniej miałem forda(dawne czasy :-P ) i był ten sam problem :?:
Myślę że przez to że przepływa tam za duży prąd a styki są za małe, mają za mały przekrój i dlatego się grzeją. Dobre rozwiązanie to tak jak pisali koledzy, przekaźniki. Dzięki temu przez manetka przepływa tylko minimalna ilość prądu.

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 11 paź 2008, 15:54

mam manetkę od audi 100 która powinna podejść, dodatkowo jest z tempomatem,
Jeśli jesteś zainteresowany :?:

http://allegro.pl/item451981428_przelac ... 00_80.html

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 11 paź 2008, 15:57

Szkoda że nie ma pokazanych wejść-czy są takie same :-/

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 11 paź 2008, 16:03

shellah pisze:Szkoda że nie ma pokazanych wejść-czy są takie same :-/
takie same później mogę zrobić fote <ok>

jerry
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 16 sie 2007, 01:54
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: jerry » 12 paź 2008, 13:10

Ja rozbierałem pająka. Oprócz rozwiercenia nitów trzeba jeszcze przeciąć 2 ścieżki z boku, a potem przy składaniu oczywiście zlutować. Ale zalecam ostrożność bo jak ci się wysypie wszystko zanim obejrzysz to nie dasz rady. U mnie naprawa polegała na nakuciu styków ruchomych punktakiem i podklejeniu poxipolem styku który wtopił sie w obudowę przekaźnika. Story nie ma bo było to już parę latek. Działało prawie 2 lata i wtedy już kupiłem używkę na wymianę z 70 zł. No ale przekaźniczki w planach.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 12 paź 2008, 18:04

Jerry a czym to potem zalutowaleś??-zwykłą lutownicą a poxipol się nie topi?? :-/

crx4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 27 paź 2007, 22:47
Imię: Cezary
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: crx4 » 04 lis 2008, 22:07

kolego minon1 jak możesz zapodaj fotke styków tego przełącznika ponieważ ja mam w B3 tempomat a nie mam świateł krutkich i długich jak by było to samo to podjechał bym po ten przełączniki..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl