Chyba nie będę się w to bawił
Mam na krótko zrobione gdy tylko przekręcę kluczyk i nigdy o światłach nie zapominam.
Kumpel zrezał manetki od mercedesa 200 i o dziwo jest dobrze
Zima idzie więc może trochę wtedy pogrzebie.
A mam pytanko dlaczego wogóle coś się dzieje z tym przełącznikiem-wcześniej miałem forda(dawne czasy ) i był ten sam problem :?:
[80 B3] Przełącznik zespolony-manetka.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Myślę że przez to że przepływa tam za duży prąd a styki są za małe, mają za mały przekrój i dlatego się grzeją. Dobre rozwiązanie to tak jak pisali koledzy, przekaźniki. Dzięki temu przez manetka przepływa tylko minimalna ilość prądu.shellah pisze:A mam pytanko dlaczego wogóle coś się dzieje z tym przełącznikiem-wcześniej miałem forda(dawne czasy ) i był ten sam problem :?:
mam manetkę od audi 100 która powinna podejść, dodatkowo jest z tempomatem,
Jeśli jesteś zainteresowany :?:
http://allegro.pl/item451981428_przelac ... 00_80.html
Jeśli jesteś zainteresowany :?:
http://allegro.pl/item451981428_przelac ... 00_80.html
Ja rozbierałem pająka. Oprócz rozwiercenia nitów trzeba jeszcze przeciąć 2 ścieżki z boku, a potem przy składaniu oczywiście zlutować. Ale zalecam ostrożność bo jak ci się wysypie wszystko zanim obejrzysz to nie dasz rady. U mnie naprawa polegała na nakuciu styków ruchomych punktakiem i podklejeniu poxipolem styku który wtopił sie w obudowę przekaźnika. Story nie ma bo było to już parę latek. Działało prawie 2 lata i wtedy już kupiłem używkę na wymianę z 70 zł. No ale przekaźniczki w planach.