Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3] Przełącznik zespolony-manetka.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 11 paź 2008, 13:54

Chyba nie będę się w to bawił :-/
Mam na krótko zrobione gdy tylko przekręcę kluczyk i nigdy o światłach nie zapominam.

Kumpel zrezał manetki od mercedesa 200 i o dziwo jest dobrze :-?
Zima idzie więc może trochę wtedy pogrzebie.

A mam pytanko dlaczego wogóle coś się dzieje z tym przełącznikiem-wcześniej miałem forda(dawne czasy :-P ) i był ten sam problem :?:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 11 paź 2008, 14:07

shellah pisze:A mam pytanko dlaczego wogóle coś się dzieje z tym przełącznikiem-wcześniej miałem forda(dawne czasy :-P ) i był ten sam problem :?:
Myślę że przez to że przepływa tam za duży prąd a styki są za małe, mają za mały przekrój i dlatego się grzeją. Dobre rozwiązanie to tak jak pisali koledzy, przekaźniki. Dzięki temu przez manetka przepływa tylko minimalna ilość prądu.

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 11 paź 2008, 15:54

mam manetkę od audi 100 która powinna podejść, dodatkowo jest z tempomatem,
Jeśli jesteś zainteresowany :?:

http://allegro.pl/item451981428_przelac ... 00_80.html

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 11 paź 2008, 15:57

Szkoda że nie ma pokazanych wejść-czy są takie same :-/

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 11 paź 2008, 16:03

shellah pisze:Szkoda że nie ma pokazanych wejść-czy są takie same :-/
takie same później mogę zrobić fote <ok>

jerry
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 16 sie 2007, 01:54
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: jerry » 12 paź 2008, 13:10

Ja rozbierałem pająka. Oprócz rozwiercenia nitów trzeba jeszcze przeciąć 2 ścieżki z boku, a potem przy składaniu oczywiście zlutować. Ale zalecam ostrożność bo jak ci się wysypie wszystko zanim obejrzysz to nie dasz rady. U mnie naprawa polegała na nakuciu styków ruchomych punktakiem i podklejeniu poxipolem styku który wtopił sie w obudowę przekaźnika. Story nie ma bo było to już parę latek. Działało prawie 2 lata i wtedy już kupiłem używkę na wymianę z 70 zł. No ale przekaźniczki w planach.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 12 paź 2008, 18:04

Jerry a czym to potem zalutowaleś??-zwykłą lutownicą a poxipol się nie topi?? :-/

crx4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 27 paź 2007, 22:47
Imię: Cezary
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: crx4 » 04 lis 2008, 22:07

kolego minon1 jak możesz zapodaj fotke styków tego przełącznika ponieważ ja mam w B3 tempomat a nie mam świateł krutkich i długich jak by było to samo to podjechał bym po ten przełączniki..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl