Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.6 ABC] Modyfikacje - chip tuning dla v6 - sens ?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
B4ME
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 30 cze 2008, 13:02
Lokalizacja: WROCLAW/ZĄBKOWICE

Post autor: B4ME » 17 paź 2008, 09:25

Tak się zastanawiam czy leprzego efektu niż chip nie przyniosło by zrobienie całego układu dolot +wydech np u nich :P
http://www.mgmotorsport.pl/
może potem dopiero czips robiony pod autko i w tedy chyba aah odpadło by raczej :P

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 28 lis 2008, 20:30

Można się podpiąć do tamatu

Proszę wyjaśnijcie mi na czym polega chip tjuning od strony "mechanicznej"

Chodzi o to że komputer podaje bardziej bogatą mieszankę ?
A może jeszcze zmienia się kąt wyprzedzenia zapłony ?

Nie wiem czy dobrze myślę ale komputer tylko na te dwa parametry ma wpływ, przecież do cylindra po czipowaniu nie wpada więcej powietrza

Awatar użytkownika
bey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:11
Lokalizacja: zabrze

Post autor: bey » 10 gru 2008, 22:27

ziemor pisze:Można się podpiąć do tamatu

Proszę wyjaśnijcie mi na czym polega chip tjuning od strony "mechanicznej"

Chodzi o to że komputer podaje bardziej bogatą mieszankę ?
A może jeszcze zmienia się kąt wyprzedzenia zapłony ?

Nie wiem czy dobrze myślę ale komputer tylko na te dwa parametry ma wpływ, przecież do cylindra po czipowaniu nie wpada więcej powietrza

sam sobie odpowiedziales na pyt ...

czipuje sie auto dopiero na samym koncu modyfikacji bo glupia dlugosc dolotu zmienia parametry jak i wydech ,wtryski itd

jak robic cos w silniku to najlepiej wszystko na raz od dolotu poprzez ssacy glowice wydech tlumik i konczywszy na czipie lub SMT6 ktory jest lepszy niz czip

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 10 gru 2008, 22:59

to nie tylko te dwie wartości. Gdyby ten temat był tak prosty, to co drugi człowiek by sobie sam pisał programy do aut. niestety... jest tam jeszcze sporo innych parametrów. w grę wchodzi naprawdę niezła matematyka, a ustawienie w/w parametrów to pryszcz, trzeba przede wszystkim wiedzieć JAKIE ustawić <ok>

Awatar użytkownika
bey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:11
Lokalizacja: zabrze

Post autor: bey » 12 gru 2008, 18:51

hmm dlatego lepiej zrobic smt6 zaplacic raz wiecej a za kazdym kolejnym razem 200 zl a nie nowy czip

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl