Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[coupe b4 2.0] wymiana silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Danio BB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 21 wrz 2008, 22:12
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: Danio BB » 16 paź 2008, 23:54

Chodzi mi o małe łożysko wciskane do wału korbowego(pod kołem zamachowym) Zalewanie olejem spowodowane jest wibracjami wałka sprzęgła nie podpartego w wale korbowym,dzieje się tak nawet przy nowym uszczelniaczu. Sprawdziłem kiedyś osobiście... :oops:
Sprzęgło kompletne faktycznie lepiej przy okazji dać nowe.

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 19 paź 2008, 13:02

A o tym nie wiedziałem :) Zwrócę kiedyś uwagę, jak będę musiał np zdjąć silnik lub skrzynię :)

kolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 18 mar 2007, 18:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kolek » 23 paź 2008, 23:44

Dzieki wszytskim za dobre rady <piwo> :mrgreen:
Oddalem samochod do znajomego mechanika zeby rozebral silnik, zdiagnozowal i wycenil naprawe...
okazalo sie ze silnik nie jest w zlym stanie, wydmuchana byla uszczelka pod glowica i dlatego 2cylindry mialy b.slabe cisnienie, no i pare innych rzeczy sie znalazlo.. ogolnie naprawa obejmie: planowanie glowicy, wymiane uszczelki pod glowica, wymiane jednego cylindra, pierscienie na wszytskich, rozrzad, sprzeglo, oczywiscie wymiana oleju :-P tym razem na syntetyk, cena za wszystko 2300. chyba niezla?
mozliwe ze podaczas naprawy wyjda jeszcze jakies inne rzeczy ale mam cichą nadzieje ze nie.

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 23 paź 2008, 23:48

cena jest taka sobie. Pomimo wielu usilnych prób zrozumienia oraz wypicia dwóch browarów za cholerę nie rozumiem jednego, cyt: "wymiana jednego cylindra"

kolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 18 mar 2007, 18:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kolek » 24 paź 2008, 00:28

to nie da sie wymienic jednego cylindra? <osohozi> :mrgreen:

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 24 paź 2008, 09:57

Cylinder jest elementem bloku silnika, jest to okrągły podłużny dokładnie rozwiercony otwór w bloku, w którym porusza się tłok ruchem posuwisto zwrotnym (bez samczych skojarzeń) :)
Nie da się wymienić cylindra - przynajmniej nie w audi. W niektórych starych modelach peugeota z silnikami benzynowymi konstrukcja bloku pozwalała na wymianę cylindra. Może powiedział Ci że wymieni Ci tłok?

coffee8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 10 sie 2008, 14:56
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: coffee8 » 26 paź 2008, 11:33

Z góry popieram naprawę silnika, wymiana nie zawsze zagwarantuje poprawność działania, nie w ABK, bo to są takie dosyć czułe silniki. Jeżeli chodzi o cenę, kuźwa drogo coś, ja bym poszukał kogoś kto to taniej zrobi. A najlepiej takiego, przy którym będziesz miał pewność, że to wszystko porobi, bo jeden powie, że zrobił, a pojedziesz za winkielek i staniesz w miejscu, bo coś nie gra, drugi natomiast odwali kawał dobrej roboty, ale Cię skroi drogi kolego sympatyczny.

andreus82

Post autor: andreus82 » 01 lis 2008, 22:49

Hey chłopaki, mam pytanie bo widze jeden kolea tu ma opanowany temat. Widzicie mam silnik ABC z moich wniosków było zwarcie na instalacji i wypalił się komputer ECU, powiedzcie mi czy jeśłi mam mieć ECU o numerze 4A0 907 473 T to czy różnicę robi jeśli dam o numerze 4A0 907 473 D ??? bo nie wiem czy musze szukać takiego samego czy wystarczą cyferki.. Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl