Chodzi mi o małe łożysko wciskane do wału korbowego(pod kołem zamachowym) Zalewanie olejem spowodowane jest wibracjami wałka sprzęgła nie podpartego w wale korbowym,dzieje się tak nawet przy nowym uszczelniaczu. Sprawdziłem kiedyś osobiście... :oops:
Sprzęgło kompletne faktycznie lepiej przy okazji dać nowe.
[coupe b4 2.0] wymiana silnika
Dzieki wszytskim za dobre rady :mrgreen:
Oddalem samochod do znajomego mechanika zeby rozebral silnik, zdiagnozowal i wycenil naprawe...
okazalo sie ze silnik nie jest w zlym stanie, wydmuchana byla uszczelka pod glowica i dlatego 2cylindry mialy b.slabe cisnienie, no i pare innych rzeczy sie znalazlo.. ogolnie naprawa obejmie: planowanie glowicy, wymiane uszczelki pod glowica, wymiane jednego cylindra, pierscienie na wszytskich, rozrzad, sprzeglo, oczywiscie wymiana oleju tym razem na syntetyk, cena za wszystko 2300. chyba niezla?
mozliwe ze podaczas naprawy wyjda jeszcze jakies inne rzeczy ale mam cichą nadzieje ze nie.
Oddalem samochod do znajomego mechanika zeby rozebral silnik, zdiagnozowal i wycenil naprawe...
okazalo sie ze silnik nie jest w zlym stanie, wydmuchana byla uszczelka pod glowica i dlatego 2cylindry mialy b.slabe cisnienie, no i pare innych rzeczy sie znalazlo.. ogolnie naprawa obejmie: planowanie glowicy, wymiane uszczelki pod glowica, wymiane jednego cylindra, pierscienie na wszytskich, rozrzad, sprzeglo, oczywiscie wymiana oleju tym razem na syntetyk, cena za wszystko 2300. chyba niezla?
mozliwe ze podaczas naprawy wyjda jeszcze jakies inne rzeczy ale mam cichą nadzieje ze nie.
Cylinder jest elementem bloku silnika, jest to okrągły podłużny dokładnie rozwiercony otwór w bloku, w którym porusza się tłok ruchem posuwisto zwrotnym (bez samczych skojarzeń)
Nie da się wymienić cylindra - przynajmniej nie w audi. W niektórych starych modelach peugeota z silnikami benzynowymi konstrukcja bloku pozwalała na wymianę cylindra. Może powiedział Ci że wymieni Ci tłok?
Nie da się wymienić cylindra - przynajmniej nie w audi. W niektórych starych modelach peugeota z silnikami benzynowymi konstrukcja bloku pozwalała na wymianę cylindra. Może powiedział Ci że wymieni Ci tłok?
Z góry popieram naprawę silnika, wymiana nie zawsze zagwarantuje poprawność działania, nie w ABK, bo to są takie dosyć czułe silniki. Jeżeli chodzi o cenę, kuźwa drogo coś, ja bym poszukał kogoś kto to taniej zrobi. A najlepiej takiego, przy którym będziesz miał pewność, że to wszystko porobi, bo jeden powie, że zrobił, a pojedziesz za winkielek i staniesz w miejscu, bo coś nie gra, drugi natomiast odwali kawał dobrej roboty, ale Cię skroi drogi kolego sympatyczny.
Hey chłopaki, mam pytanie bo widze jeden kolea tu ma opanowany temat. Widzicie mam silnik ABC z moich wniosków było zwarcie na instalacji i wypalił się komputer ECU, powiedzcie mi czy jeśłi mam mieć ECU o numerze 4A0 907 473 T to czy różnicę robi jeśli dam o numerze 4A0 907 473 D ??? bo nie wiem czy musze szukać takiego samego czy wystarczą cyferki.. Pozdrawiam