[1.9TD AAZ] Problem.
[1.9TD AAZ] Problem.
Witam wszystkich jestem tu poraz pierwszy i jest to mój pierwszy post zwracam sie do was o porade co może dolegać w mojej audi.
Czyli tak w audi mojej została zregenorowana pompa po zregenerowaniu zamontowano ja, po zamontowaniu i odpaleniu jej (duzy był problemv z odpaleniem) i po poprzegazowywaniu jej bardzo mocno kopci a podczas jazdy to za samochodem jest czarno i nic nie widać i dostrzełem również po jezdzie próbnej zauważyłem duzy spadek mocy. Rano nie można jej wogóle odpalic ale jak jest ciepła pali na strzał. Dostrzełem ze podczas rozruchu długim z rury wydechowej leci biały dym a po odpaleniu czarny co to może być.
Prosze o jakieś porady bo już nie mam sił do tego samochodu. Dzięki za porady.
Czyli tak w audi mojej została zregenorowana pompa po zregenerowaniu zamontowano ja, po zamontowaniu i odpaleniu jej (duzy był problemv z odpaleniem) i po poprzegazowywaniu jej bardzo mocno kopci a podczas jazdy to za samochodem jest czarno i nic nie widać i dostrzełem również po jezdzie próbnej zauważyłem duzy spadek mocy. Rano nie można jej wogóle odpalic ale jak jest ciepła pali na strzał. Dostrzełem ze podczas rozruchu długim z rury wydechowej leci biały dym a po odpaleniu czarny co to może być.
Prosze o jakieś porady bo już nie mam sił do tego samochodu. Dzięki za porady.
Ostatnio zmieniony 01 sty 2009, 09:30 przez lilo59, łącznie zmieniany 1 raz.
u mnie w 1Z czarne kopcenie było spowodowane pękniętym wężem od Turbo->IC. Po jego dosztukowaniu nie kopci, jak również ma więcej mocy.
Spadek mocy musisz zlogować u kogoś kto ma interfejs i zrobiłby Ci pełną diagnostykę (statyczna,dynamiczna) a koledzy z forum pomogą w analizie tych logów i wszystko będzie grało
Spadek mocy musisz zlogować u kogoś kto ma interfejs i zrobiłby Ci pełną diagnostykę (statyczna,dynamiczna) a koledzy z forum pomogą w analizie tych logów i wszystko będzie grało
mlubinski, w AAZ nie ma po co robić logów, bo tam nie ma elektroniki :mrgreen:
nich pompiarz który Ci ją zakładał sprawdzi jeszcze raz czy nie ma gdzieś lewego powietrza, czy układ jest sprawny i czy w ogóle pompa dmucha, bo to co napisałeś to tak jakby mu brakowało powietrza, a kont wtrysku się przestawił przy rozruchu
nich pompiarz który Ci ją zakładał sprawdzi jeszcze raz czy nie ma gdzieś lewego powietrza, czy układ jest sprawny i czy w ogóle pompa dmucha, bo to co napisałeś to tak jakby mu brakowało powietrza, a kont wtrysku się przestawił przy rozruchu
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
HeH noi mechanik dzis mnie zadziwiał powiedział że turbina już na wykonczeniu jest(luzy jakieś tam ma) :shock: a zawor EGR został wymieniony wraz z pompą na nowy. Czyzby przeż turbine to wszystko wyszło:(
Ostatnio zmieniony 25 paź 2008, 16:10 przez lilo59, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No to nie wierze że to wina turbiny. Raczej od stanie w garażu u mechanika sama się nie popsuła. Jasne, może być już słaba, ale skoro przed naprawą dawała ciśnienie to i po też powinna. Z resztą turbina nie ma wpływu na to jak auto ci odpala.lilo59 pisze:Powiem tak auto zachowywało sie dobrze nie kopciło odrazu zapalało na zimnym i moc też była było bez zastrzezen.
Nieszczelność w układzie dolotowym też nie ma wpływu na odpalanie. Wpływ na to może mieć: źle ustawiony kąt wtrysku (może ci przez to źle odpalać, może kopcić i może być słabszy), lejące wtryskiwacze (podobnie jak poprzednio), niegrzejące świece (będzie problem z odpalaniem). Jeśli turbina będzie słaba, albo będzie nieszczelność w układzie - auto powinno odpalać normalnie, ale będzie słabe i może kopcić. Tak by to wyglądało według mnie.
Re: [80 B4 1.9 TD AAZ]Nie wiem co jest
chodzi o pompę paliwa czy turbinę? bo jak o pompę paliwa to na bank coś z kątem wtrysków jak pisałem i Labiel wyżej, przejedź się do innego mechanika i niech Ci sprawdzi, jak nie to to szukaj dalejlilo59 pisze:Czyli tak w audi mojej została zregenorowana pompa po zregenerowaniu zamontowano ja
jeżeli przed chodził lepiej, to znaczy że ktoś spartaczył robotę, albo się nie zna
sprawdz rozrzad, wez do reki klucz nasadowy chyba tam jest 19 załoz go na nakretke ktora dokreca zebate kolo rozrzadu na wale głownym i przekrec walem tak zeby znak na kole zamachowym czyli 0 lub jakas kreska pokryla sie z obudowa skrzyni biegow, bedzi to widac w malym okienku w obudowie skrzyni biegow, jak ustawisz znaki tak zeby sie zgraly to sciagnij pokrywe glowicy ona jest na 3 srubki prykrecona i zobacz czy 2 krzywki 1 cylindra sa w gorze jak sa to dalej sprawdz czy znak na kole pompy wtryskowej pokrywa sie ze znakiem na obudowie pompy jak to wszysko bedzie ok tzn ze rozrzad ustawiony masz dobrze i sam to mozesz sprawdzic nie musisz szukac mechanika