To nie ma wyglądać - znaczy się też fajnie by było :mrgreen: - ale gównie ma działać <ok>voxx 113 pisze:o nie jest to na 5 tkę estetycznie ale da sie dopracować
[1.6/1.9 TD] Modyfikacje - jak podniesc moc - foto
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
A jaki filmik byś dokładnie chciał :mrgreen: Zbieram się już jakiś czas do zrobienia takiego filmiku z przyśpieszeniami na różnych biegach tylko mam kłopot z umieszczeniem aparatu aby nagrywał prędkościomierz, obrotomierz no i boosta jednocześnie. Ale coś pomyślęB4ME pisze:o będę chyba teraz męczył Labiel'a
No taki z kabiny 0-100, no i z elastycznościLabiel pisze:A jaki filmik byś dokładnie chciał :mrgreen: Zbieram się już jakiś czas do zrobienia takiego filmiku z przyśpieszeniami na różnych biegach tylko mam kłopot z umieszczeniem aparatu aby nagrywał prędkościomierz, obrotomierz no i boosta jednocześnie. Ale coś pomyślęB4ME pisze:o będę chyba teraz męczył Labiel'a
... Z kabiny nie mam ale z zewnątrz mam i nie marudź :mrgreen:B4ME pisze:No taki z kabiny 0-100, no i z elastycznościLabiel pisze:A jaki filmik byś dokładnie chciał :mrgreen: Zbieram się już jakiś czas do zrobienia takiego filmiku z przyśpieszeniami na różnych biegach tylko mam kłopot z umieszczeniem aparatu aby nagrywał prędkościomierz, obrotomierz no i boosta jednocześnie. Ale coś pomyślęB4ME pisze:o będę chyba teraz męczył Labiel'a
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
W zasadzie to na tym zdjęciu masz dwa zawory (czarny) ten na kolektorze upuszcza nadmiar ciśnienia z układu (również się go zakręca - bądź usuwa całkiem) drugi ten na turbinie steruje klapką puszczającą spaliny i również ma regulacje na śrubę - ewentualnie w ogóle można usunąć oba zawory ale wtedy turbo długo nie pożyje <ok>
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Solskier, a mam takie pytanie. Ostatnio chciałem podkręcić jeszcze trochę turbo. Skróciłem więc dźwigienkę zaworu upustowego. Wcześniej przy takim skróceniu jak zrobiłem teraz, ciśnienie skoczyło mi o jakieś 0,15-0,2 bara. Teraz wzrosło może minimalnie. Nie miałem jeszcze okazji sprawdzić tak na fest, ale wydaje mi się że różnica jest minimalna. Czy może być tak że po prostu brakuje już spalin żeby bujnąć turbo mocniej - czytaj "trzeba podlać ropką"? Od razu mówię że zadymienia brak z tyłu. Co myślisz. No bo maks tej turbiny to raczej chyba nie jest
Taką różnicę jaką zauważyłem to może to że jak na 2 biegu depnę i ciśnienie wzrośnie do 0,4-0,5 to nagle wyrywa do maksa momentalnie a auto oczywiście dostaje dużego kopa mocy.
Taką różnicę jaką zauważyłem to może to że jak na 2 biegu depnę i ciśnienie wzrośnie do 0,4-0,5 to nagle wyrywa do maksa momentalnie a auto oczywiście dostaje dużego kopa mocy.