
link 1
link 2
No ale czy taka rozpórka nie poprawia jednak sztywności auta w prowadzeniu po koleinach? Na standardowych oponach 175 jest ok, ale przy szerszych oponach jazda w koleinach jest już męcząca. Rozpórka nie poprawi tego w jakiś sposób?labek pisze:Jeśli macie seryjne zawiasy to olejcie rozpórke, chyba ze chcecie miec dodatkowe punkty lansu <ok> Rozpórka jest dobra jak ma sie gwint albo inny obniżający kit.
Chodzi o szczepienie karoserii razem jak zwiewch nie ma sie już jak ugiąć to sie ugina karoseria... A na seryjnym zawiasie w czym ma być pomocne jak skok amora jest wielki max, i to one sie uginaja a nie karoseria.Labiel pisze:No ale czy taka rozpórka nie poprawia jednak sztywności auta w prowadzeniu po koleinach? Na standardowych oponach 175 jest ok, ale przy szerszych oponach jazda w koleinach jest już męcząca. Rozpórka nie poprawi tego w jakiś sposób?labek pisze:Jeśli macie seryjne zawiasy to olejcie rozpórke, chyba ze chcecie miec dodatkowe punkty lansu <ok> Rozpórka jest dobra jak ma sie gwint albo inny obniżający kit.
Dokładnie tak.Pamiętajcie że rozpórka wzmacnia wtedy gdy naspawane są mocowania na kielichy,zawsze kielichy trzeba obspawać.Widziałem już rzezby pod tytułem nawiercanie kielichów-absolutnie nie można w ten sposób osłabiać konstrukcji kielicha.chybo101 pisze:jedyna operacja to przyspawanie do kielichów mocowania do w.w. rozpórki.