Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 20V 7A] Prawidłowe wartości napięcia na sondzie lamdba

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 22 sie 2008, 01:05

jmm pisze:Napięcie z ECU przy włączonym silniku
Oczywiście sonda była odpięta? Jeśli tak to trochę za nisko. Przydałoby się zweryfikować wskazania miernika :-(

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 22 sie 2008, 10:16

No tutaj z kolei Twój miernik zaniżałby napięcie.
Proponuję pożyczyć jednak dobry miernik od kogoś i posprawdzać co i jak.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 22 sie 2008, 12:56

Danek pisze:
jmm pisze:Napięcie z ECU przy włączonym silniku
Oczywiście sonda była odpięta? Jeśli tak to trochę za nisko. Przydałoby się zweryfikować wskazania miernika :-(
Sprawdze jeszcze w weekend jak to wygląda w 7A kumpla ;-)

A jeżeli będzie niżej to co mnie czeka? Autko odpala więc ECU jest sprawne

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 22 sie 2008, 13:30

Co Cię czeka? W zasadzie Twoje objawy mogą świadczyć o uszkodzeniu sondy (jak pisał Danek - może jest jakieś niewielkie przebicie od grzałki), lub uszkodzony jest ECU - stopień wejściowy sondy.
Czy nie zmieniło Ci się spalanie?Nie ma jakichś niepokojących objawów ze strony silnika?

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 22 sie 2008, 18:02

Spalanie bez zmian, może to subiektywne odczucie, ale toche bardziej przymulony jest do 3000rpm i oporniej reaguje na wciśnięcie gazu

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 05 wrz 2008, 12:29

No i pomierzyłem w kumpla 7A i u niego też jest wartość 0,3V na wyjściu z ECU.

*RoBi*

Post autor: *RoBi* » 31 paź 2008, 13:21

No to ja z podobnym problemem;/.
Doszliśmy z Arturem do tego ze moja sonda jest walnieta bo trzyma na stałe 0.29.
Mam pytanko.Gdzie znajduje sie wtyczka ze sondy?Chce przemierzyc tez na wyjsciu z wtyczki.
Jaka sonde polecacie bo juz mam dosc tego spalania 25L /125km zmulonego auta i jego dziwnej pracy :-/
Jeszcze jedno pytanie.Mam sonde 3 kabelkami,2 białe 1 czarny.
Czy te dwa białe maja byc połączone razem ??Bo teraz mam białe kable polączone osobno.
A widze ze białe powinny byc razem.

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 01 lis 2008, 18:28

*RoBi* pisze:No to ja z podobnym problemem;/.
Doszliśmy z Arturem do tego ze moja sonda jest walnieta bo trzyma na stałe 0.29.
Mam pytanko.Gdzie znajduje sie wtyczka ze sondy?Chce przemierzyc tez na wyjsciu z wtyczki.
Jaka sonde polecacie bo juz mam dosc tego spalania 25L /125km zmulonego auta i jego dziwnej pracy :-/
Jeszcze jedno pytanie.Mam sonde 3 kabelkami,2 białe 1 czarny.
Czy te dwa białe maja byc połączone razem ??Bo teraz mam białe kable polączone osobno.
A widze ze białe powinny byc razem.
Białe nie mogą być połączone razem, przecież jest to zasilanie grzałki, jeden do plusa drugi do minusa.

*RoBi*

Post autor: *RoBi* » 01 lis 2008, 23:37

KorNoLio pisze:
*RoBi* pisze:No to ja z podobnym problemem;/.
Doszliśmy z Arturem do tego ze moja sonda jest walnieta bo trzyma na stałe 0.29.
Mam pytanko.Gdzie znajduje sie wtyczka ze sondy?Chce przemierzyc tez na wyjsciu z wtyczki.
Jaka sonde polecacie bo juz mam dosc tego spalania 25L /125km zmulonego auta i jego dziwnej pracy :-/
Jeszcze jedno pytanie.Mam sonde 3 kabelkami,2 białe 1 czarny.
Czy te dwa białe maja byc połączone razem ??Bo teraz mam białe kable polączone osobno.
A widze ze białe powinny byc razem.
Białe nie mogą być połączone razem, przecież jest to zasilanie grzałki, jeden do plusa drugi do minusa.
Też mi cos nie pasowało.ale teraz widze dokładniej ze w jednej wtyczce białe kable idą osobno a nie sa spiete razem.
We wtorek bede miał czas to postaram sie wymienic sonde i napisze jaka jest roznica.

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 02 lis 2008, 12:06

Jak nie będziesz miał grzania to sonda nie będzie niestety pracowała wcale :-(

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 02 lis 2008, 13:24

*RoBi* pisze:No to ja z podobnym problemem;/.
Doszliśmy z Arturem do tego ze moja sonda jest walnieta bo trzyma na stałe 0.29.
Mam pytanko.Gdzie znajduje sie wtyczka ze sondy?Chce przemierzyc tez na wyjsciu z wtyczki.
Jaka sonde polecacie bo juz mam dosc tego spalania 25L /125km zmulonego auta i jego dziwnej pracy :-/
Jeszcze jedno pytanie.Mam sonde 3 kabelkami,2 białe 1 czarny.
Czy te dwa białe maja byc połączone razem ??Bo teraz mam białe kable polączone osobno.
A widze ze białe powinny byc razem.
Atrut z QTK nie wie? :lol:

Sonde masz 3 przewodową, wszystkie wtyczki są umocowane na takiej blaszce przy kolektorze, jest jedna szeroka z białymi kablami i jedna do której wchodzi czarny przewodzik.

Sonde kup Boscha, w IC bez zniżek za 332zł, jest jeszcze wersja bez wtyczek za 190, ale osobiście brałbym tą pierwszą, jak masz zniżki to i za 250 wyrwiesz.

Każdy kabel musi być podpięty osobno :!:

*RoBi*

Post autor: *RoBi* » 02 lis 2008, 22:54

jmm pisze:
*RoBi* pisze:No to ja z podobnym problemem;/.
Doszliśmy z Arturem do tego ze moja sonda jest walnieta bo trzyma na stałe 0.29.
Mam pytanko.Gdzie znajduje sie wtyczka ze sondy?Chce przemierzyc tez na wyjsciu z wtyczki.
Jaka sonde polecacie bo juz mam dosc tego spalania 25L /125km zmulonego auta i jego dziwnej pracy :-/
Jeszcze jedno pytanie.Mam sonde 3 kabelkami,2 białe 1 czarny.
Czy te dwa białe maja byc połączone razem ??Bo teraz mam białe kable polączone osobno.
A widze ze białe powinny byc razem.
Atrut z QTK nie wie? :lol:

Sonde masz 3 przewodową, wszystkie wtyczki są umocowane na takiej blaszce przy kolektorze, jest jedna szeroka z białymi kablami i jedna do której wchodzi czarny przewodzik.

Sonde kup Boscha, w IC bez zniżek za 332zł, jest jeszcze wersja bez wtyczek za 190, ale osobiście brałbym tą pierwszą, jak masz zniżki to i za 250 wyrwiesz.

Każdy kabel musi być podpięty osobno :!:
Chodzi o Arturra z orzesza ;-) .
jmm ja tam moge kupic sonde bez kostki ,bo kostki tam juz nie ma od pewnego czasu ;/
Chodzi o te wtyczki ktore sa juz na swoim miejscu :-)
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 03 lis 2008, 22:44

No właśnie ta droższa sonda jest z tymi wtyczkami od razu :)

A gdzie masz drugą część tej wielopinowej wtyczki?

*RoBi*

Post autor: *RoBi* » 04 lis 2008, 17:51

jmm pisze:No właśnie ta droższa sonda jest z tymi wtyczkami od razu :)

A gdzie masz drugą część tej wielopinowej wtyczki?
Gdzie sie tam walała.
foty zaraz po kupnie,teraz wszystko jest podpiete i na swoim miejscu :-)
wtyczek koło sondy to ja juz nie mam,musiał bym dorezać.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 04 lis 2008, 21:00

Ja dzisiaj do swojego nabyłem Boscha ori za 220zł :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl