grze pisze:spiczi, z całym szacunkiem .........masz chyba nie ma sensu pakować siększych pieniędzy.
Kolego pewnie masz racje we wszystkim co napisałeś i Twoja rada zmiany auta też jest dobra, ale jest kilka ale:
za to auto z kończącym się silnikiem (bierze 3litry oleju na 10tys km, jak silnik złapie już koło 80°C to świeci na wolnych obrotach kontrolka od smarowania) i to nie są wszystkie jej wady

i za takie auto nikt nie da mi pewnie więcej niż 3 tys a może nawet tyle nie dostane

. Remont tego silnika co mam to koszt koło 1tys zł.
I nawet jak już bym go sprzedał to na b4 mnie niestać bo takie zaczynaja się od 7tys (tylko diesel mnie interesuje). A jak kupie znowu b3 to ona będzie miała już co najmniej 17lat więc cudów nie ma co oczekiwać. Na wyposazeniu mi kompletnie nie zależy (w tej nie mam żadnego , nawet wspomagania i nie narzekam). I jak nawet bym kupił b3 z 90-91r to wybule za ni ą z 5-6tys, plus później rejestracja, oleje, ubezbieczenie itp.
Nie jest łatwo jak się nie ma kasy.
Za 5-6 tys da się znaleźć vw golfa3 z lat 92-94 ale tam cienko z blachami

. Żadne wyjście nie jest dobre.