[B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka
- killer0123
- Forum Audi 80
- Posty: 192
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
- Lokalizacja: Białystok
A ja mam pytanko do Solskier-a.
Napewno AC ci dobrze działa???
Bo na zdjęciach widac na AC napis OK a silnik masz nieuruchoniomy (obroty 0).
Na zgaszonym silniku powinna palić sie kontrolka smarawania (symbol olejarki) zamiast OK.
P.S. Ross żeby zdjąć tą kierownice podraż śrubokętem delikatnie znaczek Audi, jak do wyjmiesz będzie wudoczna śruba i napewno ją odkręcisz (mam taką samą kierownice).
Napewno AC ci dobrze działa???
Bo na zdjęciach widac na AC napis OK a silnik masz nieuruchoniomy (obroty 0).
Na zgaszonym silniku powinna palić sie kontrolka smarawania (symbol olejarki) zamiast OK.
P.S. Ross żeby zdjąć tą kierownice podraż śrubokętem delikatnie znaczek Audi, jak do wyjmiesz będzie wudoczna śruba i napewno ją odkręcisz (mam taką samą kierownice).
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
W niektórych AC coś takiego z olejarka wyskakuje po paru sekunadach po napisie OK, ale napis OK jest zawsze ewentualnie później wyskoczy smarowanie, a w niektórych takiego czegos nie ma, to zalezy od modelu AC, bo jak wiemy było ich dwa albo trzy rodzaje. U mnie jest wszystko podłaczone i sprawne w jak najlepszym kierunku, pozatym montowałem AC/BC w trzech autach u kolegów i wszyscy sa zadowoleni i u jednych wyskakuje olejarka a u innych nie.killer0123 pisze:Napewno AC ci dobrze działa???
Bo na zdjęciach widac na AC napis OK a silnik masz nieuruchoniomy (obroty 0).
Na zgaszonym silniku powinna palić sie kontrolka smarawania (symbol olejarki) zamiast OK.
Ja mam licznik od A6 roczniki po 2002 i wyskakuje tylko OK, na początku jest tylko kontrolka ładowania, ale to jest oddzielna, nie na AC, czy to jest normalne... postaram się sprawdzić czy działa bo to dość ważne...
Co do spalania mam 1Z na Boschu i także mi zawyża, oraz bardzo skacze (od 0 bez gazu tocząc się na biegu do ponad 40l/100km jak przyśpieszam czy to normalne??)
czy ktoś już rozwiązał problem zawyżonego spalania??
Co do spalania mam 1Z na Boschu i także mi zawyża, oraz bardzo skacze (od 0 bez gazu tocząc się na biegu do ponad 40l/100km jak przyśpieszam czy to normalne??)
czy ktoś już rozwiązał problem zawyżonego spalania??
- killer0123
- Forum Audi 80
- Posty: 192
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
- Lokalizacja: Białystok
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Mozna załozyć najzwyklejszy przekaznik badz berzeczyk i bedzie ta funkcja dostepna, ale mi to jakoś nie jest potrzebne wiec tego nie zakładałem <ok>killer0123 pisze: a jak rozwiązałeś problem brzęczyka informującego o pozostawionych włączonych światłach????
Bo z tego co sie orientuje to AC nie posiada tej funkcji
Odświeżę trochę temat. Mam zamiar założyć AC. W związku z tym mam pytanie, czy we wtyczce od AC jest tyle samo kabli co we wtyczce od MC? Z rezania Solskiera zrozumiałem, że wystarczy połączyć kable z wtyczki od AC z kablami o takich samych kolorach z wtyczki MC, mam rację? I ostatnie na razie pytanie - czy trzeba dokładać czujnik poziomu płynu od sprysków?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Witam, ja też zamontowałbym sobie AC i może BC, czy w Dieslu BC w ogóle coś pokaże ?
Wiem, że spalanie działać nie będzie na pewno, ale chyba czas jazdy i prędkość średnia nie wymagają ECU do działania, tak więc wydaje mi się, że powinny działać, jednek nie jestem pewien, może ktoś kto lepiej się zna potwierdzi mi to? <ok>
Wiem, że spalanie działać nie będzie na pewno, ale chyba czas jazdy i prędkość średnia nie wymagają ECU do działania, tak więc wydaje mi się, że powinny działać, jednek nie jestem pewien, może ktoś kto lepiej się zna potwierdzi mi to? <ok>
Ac mozesz spokojnie zakładac, ja u siebie tak zrobiłem , ilośc kabli jest rózna i łączysz tylko nie które kabelki z AC z kablami ze starego MC. Jeżeli chcesz zeby działało ostrzeżenie o niskim stanie płynu spryskiwacza to musisz wym zbiorniczek i pompke.chips pisze:Odświeżę trochę temat. Mam zamiar założyć AC. W związku z tym mam pytanie, czy we wtyczce od AC jest tyle samo kabli co we wtyczce od MC? Z rezania Solskiera zrozumiałem, że wystarczy połączyć kable z wtyczki od AC z kablami o takich samych kolorach z wtyczki MC, mam rację? I ostatnie na razie pytanie - czy trzeba dokładać czujnik poziomu płynu od sprysków?