[80 B4-biala]Czym zamalowac zarysowanie???
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ja to bym zabił tego kto ci niunie zarysował. Kara śmierci za coś takiego powinna być Co do zamalowania, to powiem tak: Kiedyś reklamowali takie kredki koloryzujące, który niby likwidowały takie rysy, ale nie wiem czy są skuteczne, nigdy tego nie używałem. Najprościej było by wziąść delikatny pędzelek, troszke miałej farby z utwardzaczem i bardzo delikatnie to poprostu zamalować. Potem można ciut spolerować, ale rysa i tak pewnie będzie sie wyróżniać.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tak sie składa że mój wujaszek jest lakiernikie i kiedyś tak przez parę wakacji pracowałem u niego wiec co nie co wiem. Co do łatki: zazwyczaj nie robi sie czegos takiego bo to mimo nie wiadomo jakich zabiegów bedzie sie wyróżniać. Jeśli było by to na przykład na dolnym rancie drzwi mozna by je pomalować do listwy. Ale ja myśle że chyba dziadek21 nie chce narażać sie na wielkie koszty. Żeby zupełnie po rysie nie było śladu to trzeba by malować cały element (około 250 złotych, zależy gdzie), a myśle że szkoda zachodu dla jednej ryski. Delikatnie ją przymalować farbą z utwardzaczem, jakimś malutkim pendzelkiem, tylko broń boże malować pociągnięciami pendzelka. Jeśli ryska nie jest szeroka to tylko delikatnie dotykać ten pendzelek, tak żeby jak najbardziej zamaskować ryskę.Misiek_Stce pisze:Najlepiej zapytaj o to lakiernika. jezeli to jest zdarte do golej blachy to przeciez głeboko jest :-x fachowiec to by pewnie lekko przyszpachlował puzniej przetarł na gładko i umalował calosc ale malują tez miejscami to puzniej trzeba polerowac
Panowie dzieki za pomoc!!! Chyba poszukam takiej kredki-tez cos kiedys o niej slyszalem ze sie sprawdza!Jak nie znajde to zrobie tak jak napisal Labiel ze delikatnie pociagne farba z utwardzaczem!!! A tego kto to mi zrobil i tak znajde i rece mu polamie tak dla zasady...
[ Dodano: 2007-03-28, 14:47 ]
dodam jeszcze ze zarysowanie jest pare cm pod klapka wlewu paliwa!!! :evil:
[ Dodano: 2007-03-28, 14:47 ]
dodam jeszcze ze zarysowanie jest pare cm pod klapka wlewu paliwa!!! :evil:
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Tak jak pisali koledzy. Malowanie całego elementu aby było dobrze zrobione.
Inna inszość to wpusczanie farby wykałaczką ( tu dobrze aby element byl poziomo na stole ), nastepnie mega drobny papier wodny, pasta, polerka.
Jesli chodzi o kredki to http://www.autokosmetyki.pl/chipkit_kre ... s,p34.html
Inna inszość to wpusczanie farby wykałaczką ( tu dobrze aby element byl poziomo na stole ), nastepnie mega drobny papier wodny, pasta, polerka.
Jesli chodzi o kredki to http://www.autokosmetyki.pl/chipkit_kre ... s,p34.html
sąjeszcze tzw. korektory, czyli lakier samochodowy o dosyć gęstej konsestencji w małym pojemniku z pędzelkiem, może przypominać lakier do paznokci. na niewielkie rysy i zaprawki dobra rzecz. koszt to ok 8zł i mysle że to lepsze niż kredki koloryzujące. dziadek21, tyle dobrze ze masz biały lakier bo na nim najłatwiej zamaskować wszelkie mankamenty...
Kredek nie polecam. Zmywają się po kilku myciach. Dobre jak chcesz sprzedać samochód na szybko. Najlepiej kupić normalny lakier samochodowy, kupić specjalne pędzelki zaprawkowe. Po pierwsze kup środek antykorozyjny będący jednocześnie podkładem(ok.25zł), potem czekasz 24h aż wyschnie, zrobi się czarne. Jest to środek na bazie taniny. Po wyschnięciu nakładasz farbę ale tak by nie naciapać dookoła, dosłownie w same rowki. Jeżeli to lakier akrylowy czyli nie metaliczny nakładasz tą farbę z utwardzaczem(proporcja 2:1). Po wyschnięciu docierasz wystającą farbę papierkiem na mokro 2500. Lakier troche zmatowieje wokół tej rysy, ale na koniec nakładasz pastę(najlepiej tempo), ona przywraca połysk. Jeżeli masz lakier metaliczny to na tą farbę musisz położyć jeszcze lakier bezbarwny z utwardzaczem(możesz też i w sprayu, ale tam nie ma utwardzacza więc będzie długo schło). Potem czekasz najlepiej z godzinke(im dłużej tym lepiej bo lepiej doschnie). Na koniec docierasz papierkiem 2500 do uzyskania równej powierzchni z blachą. Potem ewentualne zmatowienie wyrównujesz pastą polerską. PAMIĘTAJ: Rób to możliwie jak najbliżej tej rysy , nie wychódź za daleko.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: