Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH LPG] Przepływomierz - jak zmierzyć ?

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
yankes2.8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 25 lip 2008, 13:51
Lokalizacja: Ełk

[AAH LPG] Przepływomierz - jak zmierzyć ?

Post autor: yankes2.8 » 04 gru 2008, 14:44

Witam.
Czy ktoś z klubowiczów wie może jak sprawdzić czy nie jest uszkodzony przepływomierz ?
Jakieś oporności , na których stykach itp.
I przy okazji gdzie znajduje się silnik krokowy ?

Pozdrawiam. M.J.
Ostatnio zmieniony 15 maja 2013, 15:59 przez yankes2.8, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 04 gru 2008, 14:58

Jak się sprawdza przeplywomierz to ci nie powiem ,ale powiem ci że silnik krokowy jest u mnie między przepywomierzem a kielichem od amortyzatora.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 04 gru 2008, 15:28

Przepływke to sprawdzisz tylko za pomocna VAG-a bo nie jest to przepływka klapowa, gdzie zmienia sie opornośc a pomiar dokonuje sie poprzez zmiany napiecia zasilania drutu w przepływomierzu.

toldek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 03 lut 2008, 22:36
Lokalizacja: okolice Ropczyc

Post autor: toldek1 » 04 gru 2008, 21:29

Nieprawda ze tylko VAG ! Multimetr w łapę i do roboty! Na "piechotę" też wiele zrobi :lol:
Proszę robi się to tak: <ok>
1 na wpiętej wtyczce do przepływki wkłuwamy się w przewody pinów 1 i 2, włączamy zapłon - wskazanie prawidłowe 0,3 do 1,1V
2 uruchamiamy silnik i pozostawiamy na wolnych obrotach - pomiar na tych samych pinach czyli nic nie zmieniamy - wskazanie prawidłowe w przybliżeniu +/- 1,5V
3 trzeci pomiar - na tych samych pinach - na krótko zwiększamy obroty do 4000 - wskazanie prawidłowe 3,4V <piwo>

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 04 gru 2008, 21:56

chybo101 pisze:silnik krokowy jest u mnie między przepywomierzem a kielichem od amortyzatora.
To jest elektrozawór, od filtra węglowego.

Krokowiec, jest z tyłu silnika po lewej stronie przepustnicy (patrząc od przodu auta).

yankes2.8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 25 lip 2008, 13:51
Lokalizacja: Ełk

Post autor: yankes2.8 » 05 gru 2008, 10:19

Wielkie dzięki ! Zabieram się do roboty ;-)

Awatar użytkownika
misial0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:55
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: misial0 » 01 sty 2009, 14:40

yankes2.8 pisze:Wielkie dzięki ! Zabieram się do roboty ;-)
i jak sprawdziles ta przepływke ??? moze spotkamy sie bo mi tez sie wydaje ze moja tez nie dziala prawidłowo a na dodatek jeden kabelek mam odciety taki czarny i nie wiem w który pin powinien byc wpiety :( a Ciebie nie widze cos na miescie ??? pozdro

pimpam

Post autor: pimpam » 01 wrz 2011, 18:02

toldek1 pisze:Nieprawda ze tylko VAG ! Multimetr w łapę i do roboty! Na "piechotę" też wiele zrobi :lol:
Proszę robi się to tak: <ok>
1 na wpiętej wtyczce do przepływki wkłuwamy się w przewody pinów 1 i 2, włączamy zapłon - wskazanie prawidłowe 0,3 do 1,1V
2 uruchamiamy silnik i pozostawiamy na wolnych obrotach - pomiar na tych samych pinach czyli nic nie zmieniamy - wskazanie prawidłowe w przybliżeniu +/- 1,5V
3 trzeci pomiar - na tych samych pinach - na krótko zwiększamy obroty do 4000 - wskazanie prawidłowe 3,4V <piwo>
Witam, koledzy u mnie wartości 1 i 2 są ok, natomiast 3 dochodzi tylko do 2,62V Czy to źle?? i co z tym mogę zrobić żeby to jakoś poprawić? I tam jest taka śrubka bodajże do jego regulacji nie wiem czy czasem jej nie poruszyłem czyszcząc go z brudu. Pozdrawiam.

viper370
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 21 paź 2009, 16:41

Post autor: viper370 » 06 maja 2013, 19:53

Zapewne masz ubogą mieszankę w takim razie, ja też się borykam z tym problemem bo nie mam tego urządzenia do pomiaru, ale mam za to program i laptopa i nie wiem jakie wartości są prawidłowo :(

johnybravo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:18
Lokalizacja: Staszów

Post autor: johnybravo » 18 wrz 2013, 18:54

U mnie jest tak:
zapłon - 0,67V
wolne - 1,59V
2000 obr. - 2V
3000 obr. - 2,25V
4000 obr. - 2,59V
4500 obr. - 2,69V

Na dniach kupię nowy filtr powierza. Przepływomierz do czyszczenia zapewne? Czy temperatura silnika podczas pomiaru ma znaczenie? Za ciepły to on nie był, jutro jak wrócę z pracy to zmierzę raz jeszcze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl