[AAH LPG] Przepływomierz - jak zmierzyć ?
[AAH LPG] Przepływomierz - jak zmierzyć ?
Witam.
Czy ktoś z klubowiczów wie może jak sprawdzić czy nie jest uszkodzony przepływomierz ?
Jakieś oporności , na których stykach itp.
I przy okazji gdzie znajduje się silnik krokowy ?
Pozdrawiam. M.J.
Czy ktoś z klubowiczów wie może jak sprawdzić czy nie jest uszkodzony przepływomierz ?
Jakieś oporności , na których stykach itp.
I przy okazji gdzie znajduje się silnik krokowy ?
Pozdrawiam. M.J.
Ostatnio zmieniony 15 maja 2013, 15:59 przez yankes2.8, łącznie zmieniany 1 raz.
Nieprawda ze tylko VAG ! Multimetr w łapę i do roboty! Na "piechotę" też wiele zrobi :lol:
Proszę robi się to tak: <ok>
1 na wpiętej wtyczce do przepływki wkłuwamy się w przewody pinów 1 i 2, włączamy zapłon - wskazanie prawidłowe 0,3 do 1,1V
2 uruchamiamy silnik i pozostawiamy na wolnych obrotach - pomiar na tych samych pinach czyli nic nie zmieniamy - wskazanie prawidłowe w przybliżeniu +/- 1,5V
3 trzeci pomiar - na tych samych pinach - na krótko zwiększamy obroty do 4000 - wskazanie prawidłowe 3,4V
Proszę robi się to tak: <ok>
1 na wpiętej wtyczce do przepływki wkłuwamy się w przewody pinów 1 i 2, włączamy zapłon - wskazanie prawidłowe 0,3 do 1,1V
2 uruchamiamy silnik i pozostawiamy na wolnych obrotach - pomiar na tych samych pinach czyli nic nie zmieniamy - wskazanie prawidłowe w przybliżeniu +/- 1,5V
3 trzeci pomiar - na tych samych pinach - na krótko zwiększamy obroty do 4000 - wskazanie prawidłowe 3,4V
i jak sprawdziles ta przepływke ??? moze spotkamy sie bo mi tez sie wydaje ze moja tez nie dziala prawidłowo a na dodatek jeden kabelek mam odciety taki czarny i nie wiem w który pin powinien byc wpiety a Ciebie nie widze cos na miescie ??? pozdroyankes2.8 pisze:Wielkie dzięki ! Zabieram się do roboty
Witam, koledzy u mnie wartości 1 i 2 są ok, natomiast 3 dochodzi tylko do 2,62V Czy to źle?? i co z tym mogę zrobić żeby to jakoś poprawić? I tam jest taka śrubka bodajże do jego regulacji nie wiem czy czasem jej nie poruszyłem czyszcząc go z brudu. Pozdrawiam.toldek1 pisze:Nieprawda ze tylko VAG ! Multimetr w łapę i do roboty! Na "piechotę" też wiele zrobi :lol:
Proszę robi się to tak: <ok>
1 na wpiętej wtyczce do przepływki wkłuwamy się w przewody pinów 1 i 2, włączamy zapłon - wskazanie prawidłowe 0,3 do 1,1V
2 uruchamiamy silnik i pozostawiamy na wolnych obrotach - pomiar na tych samych pinach czyli nic nie zmieniamy - wskazanie prawidłowe w przybliżeniu +/- 1,5V
3 trzeci pomiar - na tych samych pinach - na krótko zwiększamy obroty do 4000 - wskazanie prawidłowe 3,4V
-
- Forum Audi 80
- Posty: 95
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:18
- Lokalizacja: Staszów
U mnie jest tak:
zapłon - 0,67V
wolne - 1,59V
2000 obr. - 2V
3000 obr. - 2,25V
4000 obr. - 2,59V
4500 obr. - 2,69V
Na dniach kupię nowy filtr powierza. Przepływomierz do czyszczenia zapewne? Czy temperatura silnika podczas pomiaru ma znaczenie? Za ciepły to on nie był, jutro jak wrócę z pracy to zmierzę raz jeszcze.
zapłon - 0,67V
wolne - 1,59V
2000 obr. - 2V
3000 obr. - 2,25V
4000 obr. - 2,59V
4500 obr. - 2,69V
Na dniach kupię nowy filtr powierza. Przepływomierz do czyszczenia zapewne? Czy temperatura silnika podczas pomiaru ma znaczenie? Za ciepły to on nie był, jutro jak wrócę z pracy to zmierzę raz jeszcze.