... No to chyba raczej musi pozostać :mrgreen:mrozoo pisze:to co zaznaczyles na zdjeciu mozna wyrezac <ok>
[1.6/1.9 TD] Modyfikacje - jak podniesc moc - foto
to co idzie z dolu na luzie flexem wyciac, no a gora musowo musi zostac. Tam wsam raz pasowal by intercooler od octavii 2 http://www.allegro.pl/item497631743_leo ... er_fv.html , jakis czas temu mierzylem i bylby jeszcze luz
... No jak chcesz to z dołu wyciąć jak góra musi być połączona w dołem aby to wszystko było stabilnemrozoo pisze:to co idzie z dolu na luzie flexem wyciac, no a gora musowo musi zostac. Tam wsam raz pasowal by intercooler od octavii 2 http://www.allegro.pl/item497631743_leo ... er_fv.html , jakis czas temu mierzylem i bylby jeszcze luz
Po drugie ten cooler zasłonił by prawie całą chłodnicę czyli temperaturą by wzrosła bo na pierwszy ogień chłodziło by IC
Po trzecie gdzie rury puścić od collerka :roll:
... Jak dla mnie nie ...
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tą belkę moim zdaniem można by było wywalić, tylko zamiast niej trzeba by było dać jakąś mocną rurkę, coś takiego jak jest w B4. Dobra solidna rura będzie tak samo wytrzymała jak belka a zajmuje znacznie mniej miejsca, plus może jeszcze jakieś rozpórki do wzmocnienia całego przodka.
Co do późniejszego połączenia górnego wzmocnienia też dałoby się coś wymyślić, również z jakiś rurek które później mogły by iść pomiędzy obiema chłodnicami.
Natomiast jeśli chodzi o przegrzewanie się silnika związanego z zastawieniem chłodnicy to można by było dać jakąś dodatkową mniejszą chłodnicę z prawej strony - tam jest dużo miejsca.
Ale gdyby ktoś coś takiego zrobił to była by to rzeźba roku
Co do późniejszego połączenia górnego wzmocnienia też dałoby się coś wymyślić, również z jakiś rurek które później mogły by iść pomiędzy obiema chłodnicami.
Natomiast jeśli chodzi o przegrzewanie się silnika związanego z zastawieniem chłodnicy to można by było dać jakąś dodatkową mniejszą chłodnicę z prawej strony - tam jest dużo miejsca.
Ale gdyby ktoś coś takiego zrobił to była by to rzeźba roku
... Właśnie tak jak piszesz tu wzmocnienie tam wzmocnienie tu dodatkowe chłodniczka :roll:Labiel pisze:Tą belkę moim zdaniem można by było wywalić, tylko zamiast niej trzeba by było dać jakąś mocną rurkę, coś takiego jak jest w B4. Dobra solidna rura będzie tak samo wytrzymała jak belka a zajmuje znacznie mniej miejsca, plus może jeszcze jakieś rozpórki do wzmocnienia całego przodka.
Co do późniejszego połączenia górnego wzmocnienia też dałoby się coś wymyślić, również z jakiś rurek które później mogły by iść pomiędzy obiema chłodnicami.
Natomiast jeśli chodzi o przegrzewanie się silnika związanego z zastawieniem chłodnicy to można by było dać jakąś dodatkową mniejszą chłodnicę z prawej strony - tam jest dużo miejsca.
Ale gdyby ktoś coś takiego zrobił to była by to rzeźba roku
A ja sie pytam po co :?:
FMIC + orurowanie + zderzak = 100% lepiej niż jakieś wymyślajki
tak jak kolega mrozoo mówi już sie zastanawiałem z Solskierem żeby tego wsporniczka wydziobać zrobić coś inneg co by to trzymało i cooler by włazł xD tylko teraz jeszcze jedna sprawa... wtryski + cooler + strojonko z tego uda sie nawet zrobić jakieś 145ps... w tym miejscu kończy się pompa i brakuje paliwka... następnym krokiem zmiana pompy + inne turbo no i przelot... jakieś 180 ps by wypluło. I teraz pytanie ile taki 1Z wytrzyma... z tego co się orientowałem to 140 ps na tym motorku i wiecej by nikt nie robił xD a co sie stanie przy 180 ? a jak sie wysra i gówno będzie...
jezeli w 1z jest pompa VP, to tu masz odpowiedz ile da sie wykrecic http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
W którym to A6 jest IC pomiędzy chłodnicą wody a klimatyzacji?matt1988 pisze:Ale w b3 dało by rade to upchnąć tam miedzy to belką a chłodnicą jest trochę miejsca, chłodnica wody do tylu trochę i by weszło. Najlepsze jest to ze w A6 jest najpierw chłodnica z klimy potem IC i dopiero z wody. Czyli IC jest miedzy dwiema chłodnicami i jakoś to działa.