Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6/1.9 TD] Modyfikacje - jak podniesc moc - foto

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 11 gru 2008, 15:03

mrozoo pisze:to co zaznaczyles na zdjeciu mozna wyrezac <ok>
... No to chyba raczej musi pozostać :mrgreen:

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 11 gru 2008, 15:07

to co idzie z dolu na luzie flexem wyciac, no a gora musowo musi zostac. Tam wsam raz pasowal by intercooler od octavii 2 http://www.allegro.pl/item497631743_leo ... er_fv.html , jakis czas temu mierzylem i bylby jeszcze luz <piwo>

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 11 gru 2008, 15:12

mrozoo pisze:to co idzie z dolu na luzie flexem wyciac, no a gora musowo musi zostac. Tam wsam raz pasowal by intercooler od octavii 2 http://www.allegro.pl/item497631743_leo ... er_fv.html , jakis czas temu mierzylem i bylby jeszcze luz <piwo>
... No jak chcesz to z dołu wyciąć jak góra musi być połączona w dołem aby to wszystko było stabilne

Po drugie ten cooler zasłonił by prawie całą chłodnicę czyli temperaturą by wzrosła bo na pierwszy ogień chłodziło by IC

Po trzecie gdzie rury puścić od collerka :roll:

... Jak dla mnie nie ...

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 11 gru 2008, 15:20

Tą belkę moim zdaniem można by było wywalić, tylko zamiast niej trzeba by było dać jakąś mocną rurkę, coś takiego jak jest w B4. Dobra solidna rura będzie tak samo wytrzymała jak belka a zajmuje znacznie mniej miejsca, plus może jeszcze jakieś rozpórki do wzmocnienia całego przodka.

Co do późniejszego połączenia górnego wzmocnienia też dałoby się coś wymyślić, również z jakiś rurek które później mogły by iść pomiędzy obiema chłodnicami.

Natomiast jeśli chodzi o przegrzewanie się silnika związanego z zastawieniem chłodnicy to można by było dać jakąś dodatkową mniejszą chłodnicę z prawej strony - tam jest dużo miejsca.

Ale gdyby ktoś coś takiego zrobił to była by to rzeźba roku :-P

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 11 gru 2008, 15:24

Labiel pisze:Tą belkę moim zdaniem można by było wywalić, tylko zamiast niej trzeba by było dać jakąś mocną rurkę, coś takiego jak jest w B4. Dobra solidna rura będzie tak samo wytrzymała jak belka a zajmuje znacznie mniej miejsca, plus może jeszcze jakieś rozpórki do wzmocnienia całego przodka.

Co do późniejszego połączenia górnego wzmocnienia też dałoby się coś wymyślić, również z jakiś rurek które później mogły by iść pomiędzy obiema chłodnicami.

Natomiast jeśli chodzi o przegrzewanie się silnika związanego z zastawieniem chłodnicy to można by było dać jakąś dodatkową mniejszą chłodnicę z prawej strony - tam jest dużo miejsca.

Ale gdyby ktoś coś takiego zrobił to była by to rzeźba roku :-P
... Właśnie tak jak piszesz tu wzmocnienie tam wzmocnienie tu dodatkowe chłodniczka :roll:
A ja sie pytam po co :?:

FMIC + orurowanie + zderzak = 100% lepiej niż jakieś wymyślajki <piwo>

Awatar użytkownika
B4ME
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 30 cze 2008, 13:02
Lokalizacja: WROCLAW/ZĄBKOWICE

Post autor: B4ME » 11 gru 2008, 15:45

tak jak kolega mrozoo mówi już sie zastanawiałem z Solskierem żeby tego wsporniczka wydziobać zrobić coś inneg co by to trzymało i cooler by włazł xD tylko teraz jeszcze jedna sprawa... wtryski + cooler + strojonko z tego uda sie nawet zrobić jakieś 145ps... w tym miejscu kończy się pompa i brakuje paliwka... następnym krokiem zmiana pompy + inne turbo no i przelot... jakieś 180 ps by wypluło. I teraz pytanie ile taki 1Z wytrzyma... z tego co się orientowałem to 140 ps na tym motorku i wiecej by nikt nie robił xD a co sie stanie przy 180 ? a jak sie wysra i gówno będzie...

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 11 gru 2008, 15:49

jezeli w 1z jest pompa VP, to tu masz odpowiedz ile da sie wykrecic http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=

Awatar użytkownika
B4ME
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 30 cze 2008, 13:02
Lokalizacja: WROCLAW/ZĄBKOWICE

Post autor: B4ME » 11 gru 2008, 16:00

faktycznie........ z 1 zeta taki power... no to nic tylko mieniać graty i walić do przodu xDDD

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 11 gru 2008, 16:09

heheh, no to chlopaki modzcie i chwalcie sie kM :)

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 11 gru 2008, 16:33

Ale w b3 dało by rade to upchnąć tam miedzy to belką a chłodnicą jest trochę miejsca, chłodnica wody do tylu trochę i by weszło. Najlepsze jest to ze w A6 jest najpierw chłodnica z klimy potem IC i dopiero z wody. Czyli IC jest miedzy dwiema chłodnicami i jakoś to działa.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 11 gru 2008, 22:47

grinch pisze: ... Właśnie tak jak piszesz tu wzmocnienie tam wzmocnienie tu dodatkowe chłodniczka :roll:
A ja sie pytam po co :?:
Bo jeszcze nikt tak nie robił :mrgreen: I to już jest dobry powód :-P

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 12 gru 2008, 00:04

matt1988 pisze:Ale w b3 dało by rade to upchnąć tam miedzy to belką a chłodnicą jest trochę miejsca, chłodnica wody do tylu trochę i by weszło. Najlepsze jest to ze w A6 jest najpierw chłodnica z klimy potem IC i dopiero z wody. Czyli IC jest miedzy dwiema chłodnicami i jakoś to działa.
W którym to A6 jest IC pomiędzy chłodnicą wody a klimatyzacji?

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 12 gru 2008, 09:01

AUDI_A6 pisze:W którym to A6 jest IC pomiędzy chłodnicą wody a klimatyzacji?
W A6 C5 2.5TDI (ale nie we wszystkich niektóre mają dwa IC po obydwóch stronach) jest oznaczenie silnika AKE

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 12 gru 2008, 09:21

matt1988, Zapomniałeś dodać jeszcze o chłodnicy oleju przed tymi wszystkimi (fakt ze to rurka ale też zasłania) ;-)

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 12 gru 2008, 10:27

matt1988, Sory, bo myślałem, że piszesz o 1.9 .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl