panowie wie ktos moze jak adaptuje sie przepustnice w tym silniku bo nigdzie niemoge znalesc nic konkretnego (moze zle hasla wpisuje w googlach)
jesli ktos wie jak to sie robi czy robi sie to vagiem czy jakos inacze to prosze o jakis link albo opisanie tej procedury
[AAH] Technikalia - adaptacja przepustnicy
[AAH] Technikalia - adaptacja przepustnicy
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2012, 14:21 przez hct, łącznie zmieniany 1 raz.
Spróbuj w ten sposób:
http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm
Ale nie wiem czy ci się uda bo możesz mieć tylko jeden blok pomiarowy 000.
http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm
Ale nie wiem czy ci się uda bo możesz mieć tylko jeden blok pomiarowy 000.
Tutaj masz plik pdf. z opisem adaptacji przepustnicy, tak robi się to w silniku AAH:
http://rapidshare.com/files/176361768/2 ... 2.pdf.html
Ogólnie chodzi o to, że podłączasz multimetr do pinu 4 i 6. Na zamkniętej przepustnicy powinno być przejście między pinami czyli powinno wskazywać 0 przy delikatnym wychyleniu (otwarciu przepustnicy) powinno zginąć przejście. Miernik powinien wskazać 0. Regulujesz to silniczkiem krokowym pod przepustnicą tak jak na rysunku.
Wczoraj robiłem to w silniku AEC V8. Tam jest to troszkę inaczej aczkolowiek podobnie.
Zamyka się przepustnicę i pomiędzy śrubkę od (zderzaka), a dźwigienki przepustnicy wkłada się szczelinomierz 0,25mm, wtedy między 4i 6 pinem powinno być przejście potem wkłada się szczelinomierz 0,30 mm i przejście powinno zginąć. W swoim AAH też możesz spróbować zastosować podobną metodę.
Jeżeli masz więcej grup w VAG-u to patrzysz w grupie 002. Jak będziesz chciał to wartości bloków mogę zamieści dla grupy 002.
http://rapidshare.com/files/176361768/2 ... 2.pdf.html
Ogólnie chodzi o to, że podłączasz multimetr do pinu 4 i 6. Na zamkniętej przepustnicy powinno być przejście między pinami czyli powinno wskazywać 0 przy delikatnym wychyleniu (otwarciu przepustnicy) powinno zginąć przejście. Miernik powinien wskazać 0. Regulujesz to silniczkiem krokowym pod przepustnicą tak jak na rysunku.
Wczoraj robiłem to w silniku AEC V8. Tam jest to troszkę inaczej aczkolowiek podobnie.
Zamyka się przepustnicę i pomiędzy śrubkę od (zderzaka), a dźwigienki przepustnicy wkłada się szczelinomierz 0,25mm, wtedy między 4i 6 pinem powinno być przejście potem wkłada się szczelinomierz 0,30 mm i przejście powinno zginąć. W swoim AAH też możesz spróbować zastosować podobną metodę.
Jeżeli masz więcej grup w VAG-u to patrzysz w grupie 002. Jak będziesz chciał to wartości bloków mogę zamieści dla grupy 002.
To są wszystkie bloki jakie mam do AAH tylko po Angielsku:
http://rapidshare.com/files/180444558/Pulpit.rar.html
http://rapidshare.com/files/180444558/Pulpit.rar.html
W tych silnikach nie robi sie adapatacji przepustnicy( robi sie to w silnikach gdzie regulator wolnych obrotów jest zintegrowany z korpusem przepustnicy np. A4 1.8,Passat itp.) W tych silnikach jedynie mozna regulowac czujnik połozenia przepustnicy tak jak kolega juz pisał wczesniej. Na zamknietej przepustnicy musi byc przejscie.