Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Technikalia - adaptacja przepustnicy

Wszystko co tyczy się silników V6
Zablokowany
Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

[AAH] Technikalia - adaptacja przepustnicy

Post autor: hct » 18 gru 2008, 19:56

panowie wie ktos moze jak adaptuje sie przepustnice w tym silniku bo nigdzie niemoge znalesc nic konkretnego (moze zle hasla wpisuje w googlach)

jesli ktos wie jak to sie robi czy robi sie to vagiem czy jakos inacze to prosze o jakis link albo opisanie tej procedury
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2012, 14:21 przez hct, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 18 gru 2008, 21:41

Spróbuj w ten sposób:

http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm

Ale nie wiem czy ci się uda bo możesz mieć tylko jeden blok pomiarowy 000.

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 18 gru 2008, 21:50

no wlasnie 098 nie ma w tym silniku bo juz sprawdzalem :cry:

ale zobaczy czy na 001 cos sie bedzie dzialo moze sie uda

dzieki

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 24 gru 2008, 13:12

Tutaj masz plik pdf. z opisem adaptacji przepustnicy, tak robi się to w silniku AAH:

http://rapidshare.com/files/176361768/2 ... 2.pdf.html

Ogólnie chodzi o to, że podłączasz multimetr do pinu 4 i 6. Na zamkniętej przepustnicy powinno być przejście między pinami czyli powinno wskazywać 0 przy delikatnym wychyleniu (otwarciu przepustnicy) powinno zginąć przejście. Miernik powinien wskazać 0. Regulujesz to silniczkiem krokowym pod przepustnicą tak jak na rysunku.

Wczoraj robiłem to w silniku AEC V8. Tam jest to troszkę inaczej aczkolowiek podobnie.

Zamyka się przepustnicę i pomiędzy śrubkę od (zderzaka), a dźwigienki przepustnicy wkłada się szczelinomierz 0,25mm, wtedy między 4i 6 pinem powinno być przejście potem wkłada się szczelinomierz 0,30 mm i przejście powinno zginąć. W swoim AAH też możesz spróbować zastosować podobną metodę.

Jeżeli masz więcej grup w VAG-u to patrzysz w grupie 002. Jak będziesz chciał to wartości bloków mogę zamieści dla grupy 002.

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 05 sty 2009, 19:08

no ja mam wiecej grup tak ze mozesz dac wszystko co masz na temat tego silnika na pewno sie przyda

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 06 sty 2009, 19:05

To są wszystkie bloki jakie mam do AAH tylko po Angielsku:

http://rapidshare.com/files/180444558/Pulpit.rar.html

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 07 sty 2009, 09:44

W tych silnikach nie robi sie adapatacji przepustnicy( robi sie to w silnikach gdzie regulator wolnych obrotów jest zintegrowany z korpusem przepustnicy np. A4 1.8,Passat itp.) W tych silnikach jedynie mozna regulowac czujnik połozenia przepustnicy tak jak kolega juz pisał wczesniej. Na zamknietej przepustnicy musi byc przejscie.

Zablokowany

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl