panowie wie ktos moze jak adaptuje sie przepustnice w tym silniku bo nigdzie niemoge znalesc nic konkretnego (moze zle hasla wpisuje w googlach)
jesli ktos wie jak to sie robi czy robi sie to vagiem czy jakos inacze to prosze o jakis link albo opisanie tej procedury
[AAH] Technikalia - adaptacja przepustnicy
[AAH] Technikalia - adaptacja przepustnicy
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2012, 14:21 przez hct, łącznie zmieniany 1 raz.
130KM/300Nm
CHIP TUNING TDI
Czyszczenie Nastawnika
Diagnostyka VAG logi itd
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=11 ... hlight=hct
W KUPIE SIŁA BOO KUPY NIKT NIE RUSZY
http://www.a4club.eu
CHIP TUNING TDI
Czyszczenie Nastawnika
Diagnostyka VAG logi itd
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=11 ... hlight=hct
W KUPIE SIŁA BOO KUPY NIKT NIE RUSZY
http://www.a4club.eu
Spróbuj w ten sposób:
http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm
Ale nie wiem czy ci się uda bo możesz mieć tylko jeden blok pomiarowy 000.
http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm
Ale nie wiem czy ci się uda bo możesz mieć tylko jeden blok pomiarowy 000.
KorNoLio
no wlasnie 098 nie ma w tym silniku bo juz sprawdzalem :cry:
ale zobaczy czy na 001 cos sie bedzie dzialo moze sie uda
dzieki
ale zobaczy czy na 001 cos sie bedzie dzialo moze sie uda
dzieki
130KM/300Nm
CHIP TUNING TDI
Czyszczenie Nastawnika
Diagnostyka VAG logi itd
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=11 ... hlight=hct
W KUPIE SIŁA BOO KUPY NIKT NIE RUSZY
http://www.a4club.eu
CHIP TUNING TDI
Czyszczenie Nastawnika
Diagnostyka VAG logi itd
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=11 ... hlight=hct
W KUPIE SIŁA BOO KUPY NIKT NIE RUSZY
http://www.a4club.eu
Tutaj masz plik pdf. z opisem adaptacji przepustnicy, tak robi się to w silniku AAH:
http://rapidshare.com/files/176361768/2 ... 2.pdf.html
Ogólnie chodzi o to, że podłączasz multimetr do pinu 4 i 6. Na zamkniętej przepustnicy powinno być przejście między pinami czyli powinno wskazywać 0 przy delikatnym wychyleniu (otwarciu przepustnicy) powinno zginąć przejście. Miernik powinien wskazać 0. Regulujesz to silniczkiem krokowym pod przepustnicą tak jak na rysunku.
Wczoraj robiłem to w silniku AEC V8. Tam jest to troszkę inaczej aczkolowiek podobnie.
Zamyka się przepustnicę i pomiędzy śrubkę od (zderzaka), a dźwigienki przepustnicy wkłada się szczelinomierz 0,25mm, wtedy między 4i 6 pinem powinno być przejście potem wkłada się szczelinomierz 0,30 mm i przejście powinno zginąć. W swoim AAH też możesz spróbować zastosować podobną metodę.
Jeżeli masz więcej grup w VAG-u to patrzysz w grupie 002. Jak będziesz chciał to wartości bloków mogę zamieści dla grupy 002.
http://rapidshare.com/files/176361768/2 ... 2.pdf.html
Ogólnie chodzi o to, że podłączasz multimetr do pinu 4 i 6. Na zamkniętej przepustnicy powinno być przejście między pinami czyli powinno wskazywać 0 przy delikatnym wychyleniu (otwarciu przepustnicy) powinno zginąć przejście. Miernik powinien wskazać 0. Regulujesz to silniczkiem krokowym pod przepustnicą tak jak na rysunku.
Wczoraj robiłem to w silniku AEC V8. Tam jest to troszkę inaczej aczkolowiek podobnie.
Zamyka się przepustnicę i pomiędzy śrubkę od (zderzaka), a dźwigienki przepustnicy wkłada się szczelinomierz 0,25mm, wtedy między 4i 6 pinem powinno być przejście potem wkłada się szczelinomierz 0,30 mm i przejście powinno zginąć. W swoim AAH też możesz spróbować zastosować podobną metodę.
Jeżeli masz więcej grup w VAG-u to patrzysz w grupie 002. Jak będziesz chciał to wartości bloków mogę zamieści dla grupy 002.
KorNoLio
no ja mam wiecej grup tak ze mozesz dac wszystko co masz na temat tego silnika na pewno sie przyda
130KM/300Nm
CHIP TUNING TDI
Czyszczenie Nastawnika
Diagnostyka VAG logi itd
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=11 ... hlight=hct
W KUPIE SIŁA BOO KUPY NIKT NIE RUSZY
http://www.a4club.eu
CHIP TUNING TDI
Czyszczenie Nastawnika
Diagnostyka VAG logi itd
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=11 ... hlight=hct
W KUPIE SIŁA BOO KUPY NIKT NIE RUSZY
http://www.a4club.eu
To są wszystkie bloki jakie mam do AAH tylko po Angielsku:
http://rapidshare.com/files/180444558/Pulpit.rar.html
http://rapidshare.com/files/180444558/Pulpit.rar.html
KorNoLio
W tych silnikach nie robi sie adapatacji przepustnicy( robi sie to w silnikach gdzie regulator wolnych obrotów jest zintegrowany z korpusem przepustnicy np. A4 1.8,Passat itp.) W tych silnikach jedynie mozna regulowac czujnik połozenia przepustnicy tak jak kolega juz pisał wczesniej. Na zamknietej przepustnicy musi byc przejscie.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga