Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TD AAZ] Wykończona turbosprężarka.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 20 gru 2008, 09:16

Zaślep EGRa z obydwu stron (tylko nie blaszka z puszki po piwie) jak nie wiesz co i jak zrobić w dziale z rezaniem masz moje story co i jak. ;-)

Awatar użytkownika
samsonb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 26 cze 2008, 10:14
Lokalizacja: Łazy

Post autor: samsonb4 » 20 gru 2008, 09:24

ale mam zaślepić to co pokazałem na pierwszym i drugim zdjęciu?? czy tylko z tej strony co miałem całą rurkę syfem zalepioną?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 20 gru 2008, 14:45

kolego zaślepiasz tylko ten element na pierwszym zdjęciu.na drugim masz kolektor ssący a jego jak wiesz sie nie zaślepia <ok> ale powiem ci szczerze że strasznie duzo miałeś tam syfu.jeszcze tyle nie widziałem u nikogo :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 20 gru 2008, 19:52

samsonb4 pisze:ale mam zaślepić to co pokazałem na pierwszym i drugim zdjęciu??
Hehe, ciekawe jak by to było gdybyś zaślepił kolektor ssący :-P

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 20 gru 2008, 21:00

Labiel pisze:
samsonb4 pisze:ale mam zaślepić to co pokazałem na pierwszym i drugim zdjęciu??
Hehe, ciekawe jak by to było gdybyś zaślepił kolektor ssący :-P
... Turbina by się wcale nie załączała i jak auto osłabło by od razu :mrgreen:

Awatar użytkownika
samsonb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 26 cze 2008, 10:14
Lokalizacja: Łazy

Post autor: samsonb4 » 20 gru 2008, 23:01

Panowie nie naśmiewajcie się, mógłbym zrobić kapitalkę aaz-a ale na turbinach i na egr-ach się nie znam, a wkońcu po to jest forum żeby się dowiedzieć co i jak :-) :-) na poniedziałek będę miał odpowiednią blachę więc się wezmę za zaślepianie :-) dziękuje serdecznie za wszystkie wypowiedzi

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 21 gru 2008, 12:09

kolego oczywiście pytaj o wszystko bo po to jest forum.ja bym ci jeszcze radził byś wyczyścił także kolektor ssący bo jesli tyle miałeś tego syfu w tej rurce to w kolektorze będzie podobnie.jednak z kolektorem jest trochę pracy i musisz sobie zarezerwować nawet cały dzień by to wszystsko porządnie zrobić...a na łączeniu kolektora co pokazałeś na drugim zdjęciu to uszczelnij najlepiej silikonem bo z tymi uszczelkami to różnie bywa...

denis44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 12 lip 2007, 13:50
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: denis44 » 23 gru 2008, 15:37

no panowie 0,5 litra to mi bierze przy 1000 km i to jak zbytnio nie żyłuję, także jeżeli ktoś powinien się tu martwić o turbinkę to chyba ja:PP

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 23 gru 2008, 16:42

... Czy ja wiem czy to aż tak dużo :mrgreen:

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 23 gru 2008, 18:33

Według mnie to też nie jest dużo! :lol: A wracając do wcześniejszego wątku to ja po wyczyszczeniu kolektora i wszystkich przewodów wywaliłem tego syfu dwie szufle!!! :evil:

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 23 gru 2008, 22:08

panowie chyba sobie zartujecie że 0,5 litra na 1000 km to nie jest dużo.u mnie od wymiany do wymiany znika może 250ml oleju a tu juz liczymy w litrach.ja na szczęście nie miałem dużo czyszczenia jeśli chodzi o kolektor.uzbierało sie tego tyle że na dłoni bym zmieścił...

denis44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 12 lip 2007, 13:50
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: denis44 » 23 gru 2008, 22:11

no a te 0,5 to tak jak mówię gdy spokojnie jadę bo jak chcę się pokulać szybciej i cisnę po autostradzie koło 160 to potrafi i do litra dojść:/// Chciałbym taki silnik co bierze 0,5 na 10 000:DD

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 23 gru 2008, 23:47

denis44 pisze:no a te 0,5 to tak jak mówię gdy spokojnie jadę bo jak chcę się pokulać szybciej i cisnę po autostradzie koło 160 to potrafi i do litra dojść:/// Chciałbym taki silnik co bierze 0,5 na 10 000:DD
Nie przejmuj się. Mój też bierze w tych granicach (turbina pewnie swoje, sam silnik też łyknie, no i wycieki na wale pomiędzy skrzynią - tu leci sporo), ale nie narzekam. Silnik tyka pięknie, chodzi dobrze więc czym się przejmować :?: Gdyby brał olej i chodził kiepsko to można się martwić, ale jak bierze i chodzi świetnie to się mówi na "na zdrowie" i dolewa :-P Aczkolwiek wyciek na wale mógłbym zrobić, tylko że strasznie dużo roboty z tym :-/

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 23 gru 2008, 23:52

denis44 pisze:no a te 0,5 to tak jak mówię gdy spokojnie jadę bo jak chcę się pokulać szybciej i cisnę po autostradzie koło 160 to potrafi i do litra dojść:/// Chciałbym taki silnik co bierze 0,5 na 10 000:DD
powiem ci szczerze że ja bym tak nie wytrzymał jak by tyle oleju mi pił.tymbardziej że nie mam lekkiej nogi więc pewnie koło litra by mi łyknął.pewnie za każdym razem jak bym tankował to bym dodatkowo kupował litr oleju <ok> ja nie dolewam ani grama między wymianami i bardzo sie z tego ciesze i mam nadzieje że jak najdłużej tak będzie chodź motor już troche ma bo prawie 260 000...kiedys jździłem w pracy vw caddym i on w książce serwisowej miał wpisane że ten model silnkia 1,9 tdi może zużyć do 1 litra na 1000km i tak właśnie było...

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 24 gru 2008, 06:18

No ja bym też nie wytrzymał :-x Turbo, pierścienie i uszczelniacze - jak to wymienisz to od wymiany do wymiany nie powinieneś nic dolewać kolego denis44, Miałem tak u siebie i wiem :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl