[ALL] Polerka Felg.
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Powiem Wam, że z tymi filcami bywa różnie. Gdy używam Auto Maxa i małego filca pasta strasznie szybko twardnieje na krążku z filcu i lipnie się poleruje i zostaje rozgrzana i czarna pasta na feldze którą ciężko potem tym filcem usunąć.
Zamówię parę tubek AutoSol może będzie lepiej oraz końcówki do polerowania bo w niektóre miejsca filc typu walec może być bardzo pomocny.
Zamówię parę tubek AutoSol może będzie lepiej oraz końcówki do polerowania bo w niektóre miejsca filc typu walec może być bardzo pomocny.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 286
- Rejestracja: 24 paź 2007, 20:03
- Lokalizacja: Sląsk
AUDI_A6 wystarczy jak sobie kupisz maty filcowe - im wieksza tym lepsza. Pozniej wycinasz sobie z niej jakie tylko chcesz kolka do polerowania male i duze , laczysz pare do kupy i masz fajne krążki do polerowania i do trudno dostepnych miejsc tez mozna takimi dojsc tylko trzeba sobie odpowiednio przygotowac narzedzie do rezania ))
- zawodnik88
- Forum Audi 80
- Posty: 244
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:52
- Lokalizacja: Dąbrowa górnicza
podepne sie pod temat bo ma zamiar tez dokonczyc polerke moich felg lecz niewiem czy jest sens bo ten rant nie jest duzy a jeszcze jak myslicie jak by tak spolerowac wewnetrzną cześc tych felg ?
http://img520.imageshack.us/my.php?imag ... 012xo8.jpg
http://img520.imageshack.us/my.php?imag ... 012xo8.jpg
-
- Forum Audi 80
- Posty: 286
- Rejestracja: 24 paź 2007, 20:03
- Lokalizacja: Sląsk
K2 i Slonik maty mialem w domu wiec zuzywam resztki...
A sporo filcu na metry widzialem kiedys w Sosnowcu w takiej hurtowni niedaleko (niegdys) salonu Audi VW - Bieńkowski.
Byly tam nawet takie krążki o srednicy ok 800 mm i grube tez gdzies z 80 typowo do zapinania na jakas duza szlifierke stołową.
Na allegro z matami z filcu niestety sie nie spotkalem. Jedynie byl koles co sprzedawal juz dociete krazki.
Zawodnik 88 nie ma sensu polerowac wewnetrznej czesci, wiem to z wlasnego doswiadczenia. Ladnie to wyglada jak masz sciagnieta felge ( i swiezo po polerce) ale jak wlozysz na auto to tego nie widac a juz jak z tym pojezdzisz i ci sie to przybrudzi to juz wogole robota na marne.
A sporo filcu na metry widzialem kiedys w Sosnowcu w takiej hurtowni niedaleko (niegdys) salonu Audi VW - Bieńkowski.
Byly tam nawet takie krążki o srednicy ok 800 mm i grube tez gdzies z 80 typowo do zapinania na jakas duza szlifierke stołową.
Na allegro z matami z filcu niestety sie nie spotkalem. Jedynie byl koles co sprzedawal juz dociete krazki.
Zawodnik 88 nie ma sensu polerowac wewnetrznej czesci, wiem to z wlasnego doswiadczenia. Ladnie to wyglada jak masz sciagnieta felge ( i swiezo po polerce) ale jak wlozysz na auto to tego nie widac a juz jak z tym pojezdzisz i ci sie to przybrudzi to juz wogole robota na marne.
zalezy jakie sie ma felgi, jezeli wnetrze sklada sie z drobnych alementow to lepiej polerowac tylko rant a wnetrze na jakis ladny kolorek, u mnie jest wnetrze 5-cio ramienne i ramiona są płaskie i ładnie to wygląda, a co do brudzenia to uwierz mi rant jest po paru kilometrach nawet przy ładnej pogodzie brudny nawet z hamowania jak leci pyłek z klocków a wnetrze u mnie prawie zawsze czyste bo to jest sliskie i wszystko z tego splywamellow_pak pisze:Zawodnik 88 nie ma sensu polerowac wewnetrznej czesci, wiem to z wlasnego doswiadczenia. Ladnie to wyglada jak masz sciagnieta felge ( i swiezo po polerce) ale jak wlozysz na auto to tego nie widac a juz jak z tym pojezdzisz i ci sie to przybrudzi to juz wogole robota na marne.
pozdro!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 286
- Rejestracja: 24 paź 2007, 20:03
- Lokalizacja: Sląsk
Jako, że ten drugi temat o polerowaniu jest zamknięty tutaj zadam pytranie:
Powiedz jak? :shock:Meecowhy pisze:szczerze to nie wiem czemu używacie tylu papierów... po 400 mozna smialo polerowac... tyle ze nie automaxem ... i nie filcem :D jest 3 razy mniej pracy a efekt lepszy...
ranty w 4 felgach - ok 3 h....
Po 400 nie wiem ale ja po 800 jade krazkiem flanelowym i taka pasta w twardej kostce koloru brazowego do wstepnego polerowania kwasowki i aluminium a potem drugim krazkiem flanelowym i pasta w kostce twardej zielona do polerowania lustrzanego kwasowki i aluminium, (przypuszczam ze kolega ma jeszcze bardziej scierna paste niz moja brazowa wiec daje rade po 400papierze, a raczej napewno tak jest). Tym sposobem moim jak sie przylozyc dobrze do obu past to efekt jest zadowalajacy ale generalnie dla lepszego efektu robie pastami dopiero po papierze 1000-1200 a efekt <ok>zjawa pisze:Jako, że ten drugi temat o polerowaniu jest zamknięty tutaj zadam pytranie:
Meecowhy napisał/a:
szczerze to nie wiem czemu używacie tylu papierów... po 400 mozna smialo polerowac... tyle ze nie automaxem ... i nie filcem :D jest 3 razy mniej pracy a efekt lepszy...
ranty w 4 felgach - ok 3 h....
Powiedz jak? :shock:
_________________